دریافت مدرک ICDL (مدرک icdl بین المللی)

دریافت مدرک ICDL

دریافت مدرک ICDL (مدرک icdl بین المللی): آی سی دی ال بیانگر هفت مهارت اصلی برای استفاده از کامپیوتر است که امروزه برخورداری از این مدرک جزء یکی از ضرورت های ورود به بازار کار در بیشتر مشاغل می باشد. لازم است بدانید که ICDL یک مدرک بین المللی است که نشان دهنده مهارت های دیجیتالی افراد می باشد. حال سوالی که ممکن است برای شما پیش آید، این است که برای دریافت مدرک ICDL چه باید کرد؟ به طور کلی راه های مختلفی به منظور دریافت مدرک معتبر و بین المللی آی سی دی ال وجود دارد که بهترین و تاثیر گذارترین آن، شرکت در دوره های آی سی دی ال (ثبت نام آنلاین ICDL) و کسب مهارت های مربوط به کامپیوتر می باشد. 

دوره آی سی دی ال (ICDL) مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

یکی از پر مخاطب ترین آموزشگاه برگزار کننده اموزش icdl با مدرک معتبر، مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد می باشد. در واقع این آموزشگاه با ارائه امکاناتی نظیر سیستم های هوشمند، اساتید مجرب و حرفه ای در این زمینه و …. به هنرجویان، این امکان را فراهم کرده است که افراد بتوانند به بهترین نحو ممکن مباحث و مهارت های مربوط به کامپیوتر را آموزش دیده و پس از پایان دوره، مدرک معتبر و بین المللی آی سی دی ال را از مجتمع فنی تهران دریافت کنند. (مدرک icdl بین المللی)

دریافت مدرک ICDL (مدرک icdl بین المللی)
دریافت مدرک ICDL (مدرک icdl بین المللی)

دلایل اهمیت یادگیری آی سی دی ال چیست؟

یادگیری icdl برای ورود به بازار کار
  • برخورداری از گواهی نامه و مهارت کار با icdl یک مورد مثبت و ارزشمند در رزومه کاری شما محسوب می شود. بنابراین می توان گفت یادگیری مهارت های آی سی دی ال و کسب مهارت های مربوطه، شانس ورود به بازار کار را افزایش می دهد. (مدرک icdl بین المللی)
اهمیت دریافت مدرک icdl برای ورود به شرکت های داخلی و اداره ها
یادگیری آی سی دی ال برای مهاجرت
  • در صورت دریافت مدرک معتبر و بین المللی آی سی دی ال، شما می توانید از آن برای فعالیت در کشور های خارجه استفاده کنید. 
امکان ارتقای شغلی با دریافت مدرک icdl
  • با دریافت مدرک ICDL، افراد می توانند نسبت به ارتقا جایگاه شغلی خود اقدام کنند. (مدرک icdl بین المللی)
کسب مهارت های آی سی دی ال برای انجام کار های کامپوتری
  • کسب مهارت های آی سی دی ال برای دانش‌ آموزان، دانشجویان، خانم‌ های خانه‌ دار و … هم توصیه می شود. چرا که ممکن است در برخی از مواقع برای انجام کاری های کامپیوتری به این مهارت ها نیاز پیدا کنید.

معرفی مهارت های هفت گانه ICDL 

مفاهیم پایه و اینترنت 
  • مفاهیم پایه و اینترنت از جمله مباحثی است که در آن مطالبی را از جمله نحوه جستجو های اینترنتی پیشرفته، مهارت اینترنت، کار با صفحات اینترنتی و …. آموزش می دهند. (مدرک معتبر و بین المللی آی سی دی ال)
مهارت مفاهیم اساسی فناوری اطلاعات و ارتباطات (IT)
  • در قسمت مفاهیم فناوری اطلاعات، مباحثی از جمله مفاهیم پایه و اساسی برای کار با سخت افزار و نرم افزار رایانه آموزش داده می شود. 
ویندوز (Windows)
  • مهارت ویندوز افراد را قادر خواهد کرد که بتوانند تنظیمات اصلی مورد نظر خود را در سیستم عامل ویندوز انجام داده و بتوانند نحوه کار و مدیریت فایل های موجود در سیستم از جمله کپی کردن، جابجا نمودن، ذخیره، حذف و …. را یاد بگیرند.
ورد (Word)
  • یادگیری نرم افزار ورد از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که علاوه بر قابلیت های بسیاری که دارد، یادگیری آن موقعیت های شغلی متعددی را برای افراد ایجاد خواهد کرد. به طور کلی ورد نرم افزاری است که با استفاده از آن می توان کار هایی را از جمله واژه پردازی، ایجاد سندهای متنی، قالب بندی، تایپ، ویرایش متن، پارگراف بندی، کار با تصاویر، چاپ سند، ایجاد نمودار و …. را انجام داد. 
اکسل (Excel)
  • یکی از مهم ترین مهارت های آی سی دی ال، نرم افزار اکسل می باشد. اکسل یک نرم افزار صفحه گسترده ای است که از کاربرد های بسیاری برخوردار بوده و هر فردی چه در زندگی روزمره خود و چه در محیط کاری خود می تواند از این نرم افزار استفاده کند.
اکسس (Access)
  • اکسس که به آن نرم افزار پایگاه داده ها نیز گفته می شود، نرم افزاری است که به منظور ذخیره اطلاعات، مورد استفاده قرار می گیرد. اکسس یک نرم افزار محبوب برای اکثر کسب و کار ها می باشد. چرا که با استفاده از اکسس می توان اطلاعت را ذخیره، بازیابی و مدیریت کرد. 
پاورپوینت (PowerPoint)
  • نرم افزار کاربردی برای ارائه مطالب، پاورپوینت می باشد که به طور کل امکانات و کاربرد های بسیاری دارد. از امکانات موجود در این نرم افزار می توان به امکان ویرایش و قالب بندی متون، ایجاد تصاویر، ایجاد اسلاید، امکان استفاده از انیمیشن و صداگذاری و …. اشاره کرد.

تفاوت های ۱ ICDL با ICDL 2 چیست؟

تفاوت این دو دوره متفاوت بودن سر فصل های آن می باشد. در ادامه شما را با سرفصل های آی سی دی ال ۱ (کلاس آنلاین ICDL 1 ) و ۲ آشنا خواهیم کرد. (مدرک معتبر و بین المللی آی سی دی ال)

مهارت های  ICDL 1 

  • مفاهیم پایه و اساسی فناوری اطلاعات و ارتباطات
  • ویندوز (Windows)
  • نرم افزار Word 
  • اطلاعات و ارتباطات (Internet)

مهارت های ICDL 2

دریافت مدرک ICDL (مدرک icdl بین المللی)
دریافت مدرک ICDL (مدرک icdl بین المللی)

دوره های آموزشی دپارتمان ICDL در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

دریافت مدرک ICDL (مدرک icdl بین المللی)

مدرک معتبر و بین المللی آی سی دی ال مجتمع فنی تهران قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند. به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانشپذیر قرار گیرد. همچنین دانشپذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند.

رضا شریفی ۲۳-دی-۱۴۰۲