دوره آنلاین ICDL 2 (کلاس مجازی آی سی دی ال)

دوره آنلاین ICDL 2

دوره آنلاین ICDL 2 (کلاس مجازی آی سی دی ال)

دوره آنلاین ICDL 2 (کلاس مجازی آی سی دی ال): ICDL در واقع مهارت های هفت گانه کامپیوتری است که به اختصار به آن Interntional Computer Driving License نیز گفته می شود. به طور کل دوره آموزشی ICDL را می توان به دو قسمت ICDL 1 و ICDL 2 تقسیم بندی کرد. لازم است بدانید که دوره آموزش ICDL 1 شامل مهارت های مفاهیم اولیه کامپیوتر (IT)، Windows، (مدیریت ارطلاعات و ارتباطات) Internet و نرم افزار ورد می باشد. و اما دوره آموزشی ICDL 2 شامل مهارت های Power point، Access و Excel می باشد. که در این مقاله قصد داریم شما را با مهارت های آی سی دی ال ۲ آشنا کرده و مطالبی را در زمینه دوره آنلاین ICDL 2 بیان کنیم.

دوره آنلاین ICDL 2
دوره آنلاین ICDL 2

آشنایی با مهارت های ICDL 2

معرفی نرم افزار اکسل (Excel)
  • از جمله کاربردی ترین نرم افزار های مایکروسافت، نرم افزار Excel می باشد. در واقع اکسل به نرم افزار صفحه گسترده شناخته شده است. به این منظور که کاربر می تواند با توجه به نیاز خود، از جداول بزرگ این برنامه برای ثبت داده ها و اطلاعات مورد نظرش استفاده کند. به طور کلی نرم افزر اکسل شامل ویژگی های متعددی است که این ویژگی ها و قابلیت ها موجب ایجاد کاربرد های گسترده این نرم افزار در دنیای امروز شده است. 
مهارت اکسس (Access) (دوره آنلاین ICDL)
  • می توان گفت که اکسس بهترین برنامه برای طبقه بندی و سازماندهی اطلاعات و داده های بسیار حجیم و پیچیده می باشد. در واقع این نرم افزار بیشتر مورد استفاده سازمان هایی قرار می گیرد که ناچار به ذخیره اطلاعات فراوان هستند. اکسس می تواند تمامی نیاز های افراد را نسبت به یک نرم افزار ایجاد پایگاه داده را از بین ببرد.
آَشنایی با نرم افزار پاورپوینت (Power Point)
  • پاورپوینت یک نرم افزار کاربردی برای ارائه مطالب به مخاطبان می باشد. بیشترین کاربرد این نرم افزار در ساخت فایل های چند رسانه ای می باشد. در واقع افراد با استفاده از نرم‌ افزار پاورپوینت، می توانند برای نمایش تصاویر یا متون خود از اسلایدهای متفاوت و خلاقانه استفاده کرده و با کمک آن عملکرد بهتری داشته باشید. (کلاس مجازی آی سی دی ال)

گواهی نامه بین المللی ICDL چیست؟

ICDL یک گواهینامه بین المللی است که دارندگان این مدرک می توانند با استفاده از آن، میزان توانایی های خود را در مهارت های کامپیوتری تایید کنند. از آن جا که مهارت های ICDL در بسیاری از سازمان ها و ارگان های دولتی و غیر دولتی بسیار مهم است. از این رو می توان گفت که برخورداری از این مدرک نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. ممکن است برای شما سوال پیش آید که هدف از دریافت مدرک ICDL و یادگیری مهارت های مربوط به آی سی دی ال، چیست؟

اهداف دریافت مدرک ICDL و آموزش مهارت های مرتبط با آن
  • با آموزش آی سی دی ال می توان سطح توانایی ها و مهارت ها را در زمینه فناوری اطلاعات ارتقاء داد.
  • با شرکت در کلاس مجازی آی سی دی ال و دریافت مدرک ICDL می توان سطح مهارت پرسنل سازمان ها، شرکت ها، کارخانه ها، وزارتخانه ها و … را افزایش داد. (کلاس مجازی آی سی دی ال)
  • با دریافت مدرک آی سی دی ال می توان میزان سواد کامپیوتری را پرورش داد.
  • با آموزش ICDL، کارفرمایان می توانند در بخش آی تی، سرمایه گذاری موثری ایجاد کنند.
  • با مدرک ICDL می توان بهره وری کاربران را در استفاده از کامپیوتر افزایش داد.
  • در واقع دریافت مدرک ICDL و آموزش مهارت های آی سی دی ال. می تواند تضمین این باشد که کاربران در استفاده از کامپیوتر مهارت های کافی دارند. (دوره آنلاین ICDL 2)
  • یکی دیگر از اهداف آموزش مهارت های آی سی دی ال، افزایش فناوری اطلاعات و سطح صلاحیت فنی استفاده از کامپیوتر های شخصی و کاربرد های عمومی آن برای همه شهروندان می باشد.
  • و ….

دوره آنلاین ICDL 2 در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

امروزه اولین گام برای ورود به بازار کسب و کار، برخورداری از مهارت های هفت گانه ICDL می باشد. چرا که می توان به جرئت گفت. امروزه تمامی شرکت ها و سازمان ها با سیستم ها و کامپیوتر ها سر و کار دارند و شما در هر سمت و شغلی که باشید، به آموزش مهارت های آی سی دی ال نیاز پیدا می کنید. بنابراین در صورتی که قصد دارید مهارت های هفت گانه کامپیوتری را آموزش ببینید، ما به شما شرکت در کلاس های ICDL مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد را پیشنهاد می کنیم. (دوره آنلاین ICDL 2)

مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد، علاوه بر برگزاری دوره های حضوری آی سی دی ال، این شرایط را برای علاقه مندان به یادگیری مهارت های هفت گانه ICDL ایجاد کرده است. که افراد بتوانند در دوره آنلاین پکیج ICDL 2 شرکت کرده و مهارت و دانش لازم در این زمینه را به صورت مجازی فرا گیرد. لازم به ذکر است که در پایان دوره، هنرجو می تواند مدرک دوزبانه و بین المللی دوره آموزش غیر حضوری ICDL را از مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد، دریافت کند.

دوره آنلاین ICDL 2
دوره آنلاین ICDL 2

دوره های آموزشی دپارتمان ICDL در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

معرفی مدارک پایان دوره کلاس مجازی آی سی دی ال

مدرک دوره آنلاین ICDL 2 مجتمع فنی تهران قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند. به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانشپذیر قرار گیرد. همچنین دانشپذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند. (آموزش غیر حضوری ICDL 2)

رضا شریفی ۱۹-مهر-۱۴۰۰