دوره آنلاین SEO (کلاس مجازی بهینه سازی سایت)

دوره آنلاین SEO (کلاس مجازی بهینه سازی سایت)

دوره آنلاین SEO (کلاس مجازی بهینه سازی سایت): SEO کلمه ای است که در دنیای امروز زیاد آن را می شنویم و با مهارت های مرتبط با آن زیاد سر و کار داریم. در واقع SEO برگرفته از عبارت Search engine optimization به معنای بهینه سازی موتور های جستجو می باشد. که می توان گفت در بازار رقابتی امروز، این موتور های جستجو مهم تر از همیشه می باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با اهمیت و ضرورت سئو و تاثیر آن بر روی موتور های جستجو آشنا کرده و مطالبی را در زمینه دوره آنلاین SEO بیان کنیم. 

دوره آنلاین SEO
دوره آنلاین SEO

اهمیت سئو در چیست؟

SEO موجب ایجاد اطمینان و اعتباد خواهد شد. 
  • از آنجایی که کسب اعتبار و اطمینان در هر کسب و کاری از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو می توان گفت که سئو نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که انجام سئو حرفه ای موجب ارتقاء سایت و در نتیجه موجب دیده شدن در موتور های جستجو خواهد شد. لازم به ذکر است که روش هایی مانند machine learning، بک لینک ها، بهینه سازی صفحات داخلی سایت و محتوا و …. به افراد در ساخت برندی قابل اعتماد کمک خواهد کرد. (آموزش غیر حضوری سئو)
سئو موجب دستیابی به مشتریان و مخاطبان بیشتر خواهد شد.
  • از آنجا که جستجوی ارگانیگ، اصلی ترین منبع ترافیک سایت می باشد. از این رو می توان گفت که انجام تکنیک های سئو برای ایجاد ترافیک ارگانیک سایت از اهمیت بالایی برخوردار است. همان طور که بیشتر افراد می دانند، گوگل مرورگری می باشد که بیشتری جستجو های بازار را به خود اختصاص داده است. بنابراین واضح است که انجام سئو حرفه ای، سایت شما را به یکی از منابع قابل اعتماد و محبوب گوگل تبدیل خواهد کرد و می توان گفت که این موضوع می تواند به معنی دستیابی به مشتریان بیشتر و گسترش برند باشد.
سئو موجب ایجاد تجربه کاربری بهتر خواهد شد. (کلاس مجازی بهینه سازی سایت)
  • در گذر زمان مرورگر گوگل معیار تجربه کاربری را از طریق فیدبک‌ های کاربران، تشخیص داده است و آن را از مهم‌ ترین عامل امتیازدهی به سایت ها قرار داده است. در واقع هدف اصلی گوگل (SEO) از بهنیه سازی سایت این است که کاربران بتوانند با کمترین کلیک به آن چیزی که بخواهند دست پیدا کنند. از این رو می توان گفت که انجام سئو حرفه ای برای ایجاد تجربه کاربری مطلوب، از اهمیت بالایی برخوردار است. 
سئو در چرخه خرید تاثیر دارد.
  • بدون شک می توان گفت مهم ترین دلیل اهمیت سئو، تاثیر آن بر روی دیدگاه مشتریان و سپس بر روی چرخه خرید می باشد. از این رو می توان گفت که هر کسب و کاری برای دیده شدن نیاز به استفاده هوشمندانه از تکنیک های SEO دارد. و اینجاست که می توان اهمیت سئو را در هر کسب و کاری درک کرد. 
سئو فرصت‌ های جدید ایجاد می‌ کند.
  • از دیگر دلایل اهمیت سئو می توان به این مورد اشاره کرد که سئو حرفه ای موجب ایجاد فرصت های جدید در کسب و کار می شود. در واقع سئو موجب ارتقاء کسب و کار و در نتیجه ایجاد فرصت های ویژه خواهد شد. (دوره آنلاین SEO)

مزایای استفاده از مهارت های سئو 

  • هزینه های سئو برای بهینه سازی سایت نسبتاً ارزان تر است. و این می تواند یک مزیت مهم بهینه سازی سایت به شمار رود. 
  • سئو یک استراتژی بلند مدت می باشد. از این رو بهینه سازی سایت در موتور های جستجو در همان سال اول تاثیرات مثبتی خواهد داشت که تا سال‌ ها نیز اثرات آن نیز باقی خواهد ماند.
  • خدمات سئو و تاثیر آن بر روی سایت را می توان با استفاده از ابزار های مختلف مانند سرچ کنسول، گوگل وبمستر و … اندازه گیری کرد. (کلاس غیر حضوری سئو)
  • با استفاده از مهارت SEO می توان اعتماد و اعتبار ایجاد کرد و یا آن را افزایش داد.
  • یکی دیگر از مزایای استفاده از مهارت های سئو، امکان افزایش فروش محصولات می باشد.
  • با سئو می توان بازدید سایت را افزایش داد.
  • با SEO می توان تبلیغات را زیاد کرد. 
  • با استفاده از سئو می توان برند سازی کرد. (دوره آنلاین SEO)
  • با SEO می توان رتبه سایت مورد نظر در صفحه موتور جست و جو را افزایش داد.
  • با سئو می توان ترافیک سایت را بالا برد.
  • با SEO می توان میزان کسب در آمد را زیاد کرد.

انواع تکنیک های بهینه سازی سایت

  • سئو داخلی سایت (کلاس مجازی بهینه سازی سایت)

به مجموعه کار هایی که به منظور بهینه سازی در ساختار داخلی سایت از جمله بهینه سازی تصاویر، تولید محتوا، انتخاب عنوان های مناسب و …. انجام می شود، سئو داخلی سایت گفته می شود. 

  • سئو خارجی سایت

آموزش مجازی SEO : پس از انجام بهینه سازی در ساختار داخلی سایت، نوبت به سئو خارجی می باشد. در واقع سئو خارجی به مجموعه فعالیت هایی مانند تجزیه و تحلیل سایت های دیگر، لینک سازی، اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و … گفته می شود.

  • سئو تکنیکال سایت

از مهم ترین نوع سئو، سئو تکنیکال سایت می باشد. در واقع سئو تکنیکال شامل رعایت استاندار هایی مانند استفاده از کد های اسکیما و AMP، سرعت سایت، کد نویسی، استفاده از تگ های HTML در سئو و ….. می باشد.

دوره آنلاین SEO
دوره آنلاین SEO

دوره آنلاین SEO در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد، با برگزاری کلاس های سئو (بهینه سازی سایت). هنرجویان را برای ورود به بازار کار آماده می کند. علاوه بر این هنرجو می تواند مدرک دو زبانه و بین المللی دوره آنلاین SEO را از مجتمع فنی تهران دریافت کند. لازم به ذکر است که  مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد، علاوه بر برگزاری دوره های حضوری سئو، این شرایط را برای علاقه مندان به یادگیری بهینه سازی سایت ایجاد کرده است. که افراد بتوانند در کلاس مجازی بهینه سازی سایت شرکت کرده و مهارت و دانش لازم در این زمینه را به صورت غیر حضوری فرا گیرد.

دوره مرتبط به آموزش سئو (کلاس مجازی بهینه سازی سایت) در دپارتمان فناوری اطلاعات 

برای اطلاع از جزئیات دوره، بر روی لینک داده شده کلیک کنید. 

معرفی مدارک پایان دوره کلاس مجازی بهینه سازی سایت

مدرک دوره آنلاین SEO مجتمع فنی تهران قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند. به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانش پذیر قرار گیرد. همچنین دانش پذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند.

رضا شریفی ۲۱-بهمن-۱۴۰۲