آموزش گوگل ادوردز (Google Adwords)

آموزش گوگل ادوردز

بنر اصلی دوره دیجیتال مارکتینگ

آموزش گوگل ادوردز (Google Adwords): گوگل ادوردز (Google Adwords) چیست؟ زمانی شما کلمه را داخل موتور جستجوی گوگل سرچ میکنید علاوه بر نتایج نمایش داده شده اصلی مواردی در بالای این نتایج ظاهر می شود که در کنار آنها کلمه AD نوشته شده است که این نتایج همان تبلیغات کلیکی گوگل می باشد. برای شروع یک تبلیغات گوگلی ابتدا نیاز به یک اکانت گوگل ادوردز می باشد، پس از ایجاد حساب گوگل باید حساب شما شارژ شود که از پلن های موجود در سایت در بخش تعرفه ها می توانید از قیمت این پلن ها مطلع شوید.(آموزش گوگل ادز)

پس از اینکه حساب شما شارژ شد شما می توانید تبلیغات کلیکی گوگل خود را شروع کنید. نمایش تبلیغات گوگل به مشتریان شما رایگان می باشد، یعنی زمانی که مشتری کلمات کلیدی شما را سرچ می کنند و تبلیغ شما را مشاهده می کنند تا اینجای کار برای شما هیچ هزینه ای ندارد و فقط زمانی برای شما هزینه خواهد داشت که مشتری بر روی تبلیغ شما کلیک کند و وارد سایت شما شود.(آموزش گوگل ادز)

تبلیغ در گوگل بهتر است یا سئو ؟(آموزش گوگل ادز)

خوب همان طور که می دانید در تبلیغات در گوگل شما در مدت زمان ۱۵ دقیقه با کلمات کلیدی نامحدود در رتبه اول گوگل قرار خواهید گرفت در صورتی که در بهینه سازی سایت یا سئو به این شکل نمی باشد و برای سئو کردن یک کلمه کلیدی نیاز به مدت زمان ۳ تا ۶ ماهه می باشد، از دیگر نکات مثبت تبلیغات کلیکی گوگل این سایت که نتایج تبلیغات گوگلی در بالای سرچ اصلی گوگل یا به عبارت دیگر در بالای نتایج سئو شده گوگل قرار میگیرد که این یک مزیت بزرگ به حساب می آید که در چند روزه گذشته با آپدیتی که گوگل انجام داده است

تعداد تبلیغات در بالای پیچ گوگل به ۴ عدد رسیده است یعنی در صورتی که شما نفر اول در بخش سئو باشید باز در بالای سایت شما ۴ سایت به نمایش در خواهد آمد که با این حساب سایت شما به عنوان نفر پنجم بازدید می شود. نکته مهم در دوره آموزش کامل گوگل ادوردز کاهش هزینه های تبلیغاتی است. در این دوره آموزش می دهیم که از چه راهی، با کمک چه ترفند هایی، با استفاده از چه ابزار ها و الگو هایی تبلیغات گوگل انجام دهید و از همه مهمتر تبلیغات گوگل را ارزان انجام دهید و بازخورد بیشتری ببینید.(آموزش کامل گوگل ادوردز (Google Adwords))


 

دوره های دیجیتال مارکتینگ مجتمع فنی تهران – نمایندگی میرداماد (برترین برند آموزشی کشور)

 

 


 

تماس با مجتمع فنی تهران - بنر اصلی

 


 

مقالات دیجیتال مارکتینگ

آموزش گوگل ادوردز

آموزش گوگل ادوردز (Google Adwords)

 


 

رضا شریفی ۲۷-دی-۱۴۰۲