کلاس آنلاین اکسل (دوره مجازی Excel)

کلاس آنلاین اکسل

کلاس آنلاین اکسل (دوره مجازی Excel): اگر دقت کنید می توانید به این موضوع پی ببرید که امروزه در هر کسب و کاری وجود افردی که از مهارت های اکسل برخوردار باشند، نیاز است. و این افراد در انواع سازمان ها از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند. در ابتدا قصد داریم شما را این نرم افزار کاربردی آشنا کرده و سپس راجع به کاربرد ها و موقعیت های شغلی مربوط به این مهارت، مطالبی را ارائه دهیم.

آشنایی با نرم افزار Excel (دوره مجازی Excel)

یکی از کاربردی ترین نرم افزار های مایکروسافت، برنامه اکسل می باشد. Excel یک نرم افزار صفحه گسترده می باشد. منظور از صفحه گسترده بودن اکسل این است که این نرم افزار دارای جداول بسیار بزرگی است که افراد می توانند با توجه به نیاز های خود برای هر سلول از این جدول داده تعریف کنند. به طور کلی ویژگی های نرم افزار اکسل موجب ایجاد کاربرد های فراوان این برنامه شده است که در ادامه به چند نمونه از کاربرد های نرم افزار Excel اشاره خواهیم کرد.

کلاس آنلاین اکسل
کلاس آنلاین اکسل

کاربرد های نرم افزار اکسل چیست؟

  • با استفاده از نرم افزار اکسل می توان برنامه نویسی انجام داد.
  • از آنجا که یکی از قابلیت های نرم افزار Excel امکان دسترسی به منابع مختلف اطلاعات می باشد. از این رو می توان گفت که اکسل در انتقال اطلاعات بین برگه ها و فایل ها و منابع مختلف کاربرد دارد.
  • از نرم افزار اکسل می توان در کنار دیگر نرم افزار های آفیس استفاده نمود.
  • نرم افزار Excel در انجام محاسبات عددی نیز کاربرد دارد. در این صورت می توان از صحت اطلاعات اطمینان حاصل کرد و آن ها را نیز به سادگی اصلاح کرد. (دوره مجازی Excel)
  • با استفاده از نرم افزار اکسل می توان خرید ها و فروش های مشتریان را در برگه ای جداگانه به ثبت رساند.
  • با  Excel می توان از داده های خام برای تهیه گزارش های آماری استفاده نمود.
  • امکان تهیه گزارش تصویری روی نمودار یکی دیگر از کاربرد های نرم افزار اکسل می باشد.
  • با استفاده از نرم افزار اکسل می توان کیفیت محصولات را کنترل کرد. (آموزش غیر حضوری اکسل)
  • Excel در ثبت چک های دریافتنی از مشتریان به همراه تاریخ و مبلغ، کاربرد دارد.
  • با استفاده از نرم افزار اکسل می توان لیست حقوق کارکنان را بر اساس فعالیت های آن ها، تهیه کرد.
  • تنظیم صورت مغایرت بانکی در حسابداری، یکی دیگر از کاربرد های نرم افزار اکسل می باشد.
  • با استفاده از نرم افزار اکسل می توان ماشین حساب های اختصاصی به وجود آورد.
  • یکی دیگر از کاربرد های Excel، امکان ثبت دارایی ها و انجام محاسبات استهلاک دارایی ها در حسابداری می باشد.
  • با استفاده از نرم افزار اکسل می توان وقایع رخ داده در پروژه را به همراه تاریخ ثبت کرده و از آن به صورت تصویری، نمودار تهیه نمود.
  • با Excel می توان داده ها و اطلاعات وارد شده را تجزیه و تحلیل کرد. (کلاس آنلاین اکسل)
  • با استفاده از نرم افزار اکسل می توان در کوتاه ترین زمان ممکن ماکرو نویسی کرد.
  • و ….

آشنایی با موقعیت های شغلی نرم افزار Excel

آموزش آنلاین اکسل برای شغل مدیریت
  • اکسل نرم افزاری است که در انجام کار های مدیریتی کاربرد گسترده ای دارد. به طور مثال یک مدیر می تواند با استفاده از نرم افزار اکسل، میزان بودجه، سرمایه و منابع را مدیریت کرده و در این زمینه برنامه ریزی کند. علاوه بر این یک مدیر با اکسل می تواند کار هایی را نظیر سازماندهی اطلاعات، ذخیره سازی اطلاعات، مدیریت مشتری، تحلیل مسائل موجود و داده ها، مدلسازی مالی، تهیه گزارش ها و …. را انجام دهد.
دوره مجازی Excel برای شغل تحلیلگر سرمایه گذاری
  • تحلیلگر سرمایه گذار، شغلی است که کار های متعددی را انجام می دهد. که یکی از این وظایف، تحلیل سرمایه گذاری سهام است. در راستای این وظیفه، یک تحلیلگر باید اطلاعاتی را از جمله درآمد ها، صورت حساب سود و زیان و …. را استخراج کرده و یک مدل مالی ایجاد کند. لازم به ذکر است که ایجاد این مدل نیازمند دقت و سرعت بالایی می باشد. چرا که این مدل مبانی تصمیم گیری مهمی می باشد. حال باید گفت که در صورتی که یک تحلیلگر سرمایه گذاری از مهارت کار با نرم افزار اکسل برخوردار باشد، می تواند یک مدل را به بهترین نحو ممکن ایجاد کند. (کلاس آنلاین اکسل)
تجزیه و تحلیل کسب و کار با دوره آنلاین اکسل
  • مطمئناً هر کسب و کاری در محیط کاری خود نیاز به تجزیه و تحلیل داده هایش برای تصمیم گیری دارد. از این رو می توان گفت که یادگیری مهارت های کار با نرم افزار اکسل برای مشاغلی از جمله تحلیلگر راه حل‌ های تجاری، تحلیلگر مجموعه‌ ها، تحلیلگر تجارت مالی، تحلیلگر تجارت، تحلیلگر برنامه‌ ریزی کسب و کار و ….. ضروری می باشد.
آموزش غیر حضوری اکسل برای شغل حسابداری
  • حسابداری شغلی است که بسیار فراتر از محاسبه مالیات می باشد. در واقع کار هایی که در گستره وظایف یک حسابدار قرار می گیرد بسیار گسترده است. بیشتر افراد هنگامی که کلمه حسابدار را می شنوند، محاسبات و حساب کتاب های مالی را به ذهن می آورند. که لازم است بدانید بهترین راه برای محاسبات، سازماندهی و مدیریت این داده ها در یک صفحه گسترده مانند اکسل می باشد. بنابراین آموزش آنلاین اکسل یکی از ضرورت ها برای شغل حسابداری می باشد.
شغل بازاریابی با دوره آنلاین اکسل
  • از آنجایی که امروزه زندگی به سمت دیجیتال بودن حرکت می کند. از این رو شغل بازاریابی نیز نقش پررنگ تری یافته است. لازم است بدانید که نرم افزار اکسل نیز در این شغل کاربرد هایی دارد. به طور مثال از اکسل برای انجام کار هایی نظیر تحلیل نتایج بررسی های بازار و فرصت‏ های ناشناخته و …. استفاده می کنند. 

کلاس آنلاین اکسل در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد، علاوه بر برگزاری دوره های حضوری نرم افزار اکسل، این شرایط را برای علاقه مندان به یادگیری این نرم افزار ایجاد کرده است. که افراد بتوانند در کلاس آنلاین اکسل (Excel)، شرکت کرده و مهارت و دانش لازم در این زمینه را به صورت مجازی فرا گیرد. در این صورت هنرجو می تواند در محیط خانه در دوره مجازی Excel شرکت کرده و علاوه بر آموزش مطالب، سوالات و مشکلات خود را نیز بپرسد. لازم به ذکر است که در پایان دوره، هنرجو می تواند مدرک دوزبانه و بین المللی دوره آموزش غیر حضوری اکسل (Excel) را از مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد، دریافت کند.

کلاس آنلاین اکسل
کلاس آنلاین اکسل

دوره های آموزشی دپارتمان ICDL در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

معرفی مدارک پایان دوره مجازی Excel

مدرک کلاس آنلاین اکسل (Excel) مجتمع فنی تهران قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند. به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانش پذیر قرار گیرد. همچنین دانش پذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند. (آموزش غیر حضوری اکسل)

رضا شریفی ۱۶-بهمن-۱۴۰۲