آشنایی با نرم افزار Lumion (لومیون چیست؟)

آشنایی با نرم افزار Lumion (لومیون چیست؟): لومیون یک نرم افزار حرفه ای در زمینه ی رندرگیری و انیمیشن سازی به خصوص در رشته معماری می باشد، که با استفاده از امکانات ارائه شده توسط نرم افزار لومیون می توان مدل های معماری مورد نظر را به تصاویر و انیمیشن های با کیفیت تبدیل نمود. این نرم افزار با سایر نرم افزارهای سه بعدی موجود در بازار هماهنگی دارد و به راحتی می توان فایل های ایجاد شده توسط نرم افزار های طراحی سه بعدی دیگر را توسط نرم افزار لومیون ویرایش نمود.

قابلیت های نرم افزار لومیون چیست؟

(لومیون چیست؟) برنامه لومیون دارای قابلیت های بی شماری می باشد که از جمله می توان به افزودن محیط، مواد، نورپردازی، اشیا، شاخ و برگ و جلوه های بصری در طراحی ها اشاره نمود. مدل سازی ها و طراحی های انجام شده توسط نرم افزار لومیون را می توان به راحتی تجسم کرد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی طرح های مورد نظر خود را بهبود ببخشید. همچنین رندر فوق العاده سریع نرم افزار لومیون، به شما اجازه می دهد تا طرح های خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به مشتریان ارائه کنید.

آموزش نرم افزار لومیون (Lumion)
آموزش نرم افزار لومیون (Lumion)

علت استفاده ی روز افزون از نرم افزار لومیون چیست؟

برنامه لومیون دارای محیط بسیار ساده و زیبا است کارکردن با این نرم افزار دارای لذت بالایی می باشد. این لذت بخش بودن باعث افزایش کاربر ها شده و به طور اتوماتیک باعث پیشرفت چشمگیر نرم افزار میشود. این نرم افزار محیط و اقلیم های زیبایی دارد آبجکت های فوق العاده ای دارد کار را در طراحی آسان میسازد. یکی از دلایل پیشرفت نرم افزار لومیون، ورودی و خورجی از نرم افزار های اتوکد، تری دی مکس و حتی اسکچ آپ است.

کاربرد لومیون (Lumion)

لومیون در مواقع اضطرار بسیار کاربرد دارد. زمانی شما دچار کمبود زمان هستید میتوانید به راحتی مدل را در یکی از نرم افزارها مدل سازی کنید و به سرعت در لومیون رندر گیری کنید. زمانی هم که قصد دارید انیمیشن بسازید ولی تایم کافی برای ساختن آن را در نرم افزار ۳DMAX یا MAYA ندارید، برنامه لومیون در کمترین زمان این کار را انجام می دهد.

چرا از نرم افزار لومیون (Lumion) استفاده کنیم؟

  • نرم افزار لومیون از فرمت های موجود در سایر نرم افزارهای مدل سازی سه بعدی پشتیبانی می کند و با آن ها سازگاری دارد و به آسانی می توانید مدل های سه بعدی تولید شده توسط نرم افزارهای دیگر را در برنامه لومیون (lumion) وارد کرده و آن ها را ویرایش کنید.
  • برای مدل سازی سه بعدی با استفاده از نرم افزار لومیون می توانید از مواد اولیه بسیار شبیه به واقعیت استفاده کرده و آن ها را به آسانی مورد ویرایش قرار دهید.
  • استفاده ی آسان (لومیون چیست؟)
  • و …

قابلیت های نرم افزار لومیون(Lumion)

  • بروز خلاقیت های فردی به کمک نرم افزار لومیون
  • نتایج سریع در نرم افزار لومیون (لومیون چیست؟)
  • کتابخانه غنی از اشیای مورد نیاز در نرم افزار لومیون
  • تجسم مدل سازی ها با برنامه لومیون
  • ایجاد تصاویر بزرگ با نرم افزار لومیون
  • و …
آموزش نرم افزار لومیون (Lumion)
آموزش نرم افزار لومیون (Lumion)

مدل سازی در نرم افزار لومیون (لومیون چیست؟)

برای مدل سازی با استفاده از نرم افزار لومیون می توانید از مدل های از پیش ساخته که در این نرم افزار موجود می باشد، استفاده کنید. با استفاده از مدل های پیش ساخته ی موجود در برنامه لومیون می توانید مدل سازی های مورد نیاز خود را به گونه ای کاملا طبیعی جلوه دهید. به این ترتیب برای استفاده از عناصری مانند درخت، خودرو، کوه، قایق، رودخانه، دریا و دیگر عناصر مورد نیاز، احتیاجی به مدل سازی ندارید و به آسانی می توانید از مدل های متحرک موجود استفاده کنید.

رضا شریفی ۶-مرداد-۱۳۹۹