آموزش آنلاین ایندیزاین (InDesign)

آموزش آنلاین ایندیزاین

آموزش آنلاین ایندیزاین (InDesign): یکی از قدرتمندترین نرم افزار شناخته شده برای صفحه بندی و نشر رومیزی، نرم افزار ایندیزاین می باشد. در واقع ایندیزاین یک نرم افزار برای دسکتاپ است که برای ساختن آگهی ها، بروشور ها، مجله ها، روزنامه ها، کتاب ها، کاتولوگ های بزرگ، بیزینس کارت ها، کارت پستال ها، استیکر ها، کمیک استریپ ها و انواع و اقسام اسناد یا ارتباطات تصویری دیگر و …. مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین لازم است بدانید که کاربرد های این نرم افزار بیشتر مورد استفاده افرادی مانند: طراحان گرافیک، هنرمندان، ناشران و متخصصان بازاریابی قرار می گیرد. در ادامه شما را با قابلیت ها، ویژگی ها و کاربردهای نرم افزار ایندیزاین آشنا خواهیم کرد. 

تاریخچه InDesign

ابتدا در سال ۱۹۹۴ شرکت آلدوس (aldus) یک نرم افزاری را به عنوان page maker به بازار عرضه کرد. اما متاسفانه این نرم افزار در رقابت با نرم افزار های دگیر شکست خورد. از این رو شرکت ادوب (adobe) کل سهام aldus را خریداری کرد و با این شرکت ادغام شد. سپس شرکت ادوب برای ساخت یک نرم افزار جدید و حرفه ای دست به کار شد و سر انجام در سال ۲۰۰۰ نرم افزاری را تحت عنوان adobe indesign به بازار عرضه شد. 

آموزش آنلاین ایندیزاین
آموزش آنلاین ایندیزاین

ویژگی ها و قابلیت های نرم افزار ایندیزاین (InDesign)

  • ایندیزاین نرم افزاری است که به صورت کامل از زبان فارسی پشتیبانی می کند. 
  • با استفاده از ایندیزاین می توان قالب و متن چند ستونه ایجاد کرد. (آموزش غیر حضوری ایندیزاین)
  • از طریق ایندیزاین می توان متن های وارد شده از نرم افزار word را به آن وارد کرد.
  • ایندیزاین از امکانات نرم افزار هایی مانند پیج میکر ، کوارک و ایلوستریتور برخوردار است.
  • با استفاده از آموزش آنلاین ایندیزاین می توان کارهایی را از جمله تنظیمات چاپی و صفحه بندی و …. را سرعت بخشید.
  • آموزش مجازی ایندیزاین این امکان را دارد که بتوان فایل ها را به منظور ساده سازی به صورت pdf دریافت کرد. 
  • با استفاده از نرم افزار ایندیزاین می توان تغییرات اعمال شده روی پروژه ها را به صورت خودکار ذخیره کرد. 
  • با آموزش غیر حضوری ایندیزاین می توان به صورت خودکار اطلاعات را از فرمت های متنوع استخراج کرد. (آموزش مجازی ایندیزاین)
  • با استفاده از ابزار های پیشرفته نرم افزار ایندیزاین می توان کار هایی را از جمله ایجاد سبک حروف، تنظیم حروف، تنظیم اندازه ستون ها و کادر ها، جستجو و جایگیزینی کلمات و …. را انجام داد. 
  • امکان ایجاد و مدیریت پروژه های تعاملی با استفاده از آموزش آنلاین ایندیزاین
  • با استفاده از ایندیزاین می توان پروژه ها را با فرمت pdf و xhtml به منظور نمایش در اینترنت و وب، ذخیره کرد. 
  • از آنجایی که نرم افزار ایندیزاین با دیگر نرم افزار ها از جمله فتوشاپ، ایلاستریتور و …. هماهنگ می باشد. از این رو هدایت پروژه راحت تر شده و قدرت کارایی نرم افزار بالا می رود. 
  • و …..

کاربرد InDesign چیست؟

  1. طراحی کاتالوگ تبلیغاتی (آموزش غیر حضوری ایندیزاین)
  2. حروف نگاری
  3. ستون بندی
  4. کادر بندی
  5. آموزش مجازی ایندیزاین : صفحه بندی 
  6. طراحی بسته ­بندی ­ها
  7. طراحی و صفحه آرایی انواع کتاب­، روزنامه، مجلات و ….
  8. طراحی کتاب­ های الکترونیکی
  9. طراحی انواع سررسیدها، تقویم و سالنامه ­ها
  10. طراحی تبلیغات دیجیتالی
  11. تبلیغات چاپی مانند طراحی بروشورها، کاتالوگ­ ها و پوستر ها
  12. طراحی دعوت­نامه ­ها و قرارداد ها (آموزش آنلاین ایندیزاین)
  13. طراحی انواع دفترچه­ ها و فاکتورها
  14. طراحی انواع کارت پستال­ ها و کارت ویزیت­ ها
  15. طراحی بنرها و دکمه­ ها برای صفحات وب

کاربرد نرم افزار ایندیزاین در مقایسه با دیگر نرم افزار های ادوبی

کاربرد ایندیزاین در مقایسه با فتوشاپ

  • آموزش غیر حضوری ایندیزاین: به طور کلی فتوشاپ نرم افزاری است که برای ایدیت تصاویر مورد استفاده قرار می گیرد. اما با استفاده از این نرم افزار می توان به تعداد صفحات کم و محدود، بروشور ساخت. اما با استفاده از نرم افزار ایندیزاین می توان بروشور ها و یا هر سندی را با تعداد صفحات زیاد، ایجاد کرد. بنابراین می توان گفت که نرم افزار فتوشاپ نمی تواند مانند ایندیزاین، کار طراحی صفحات را به خوبی انجام دهد.

کاربرد ایندیزاین در کنار ایلاستریتور

  • کاربر می تواند با استفاده از وکتور هایی که توسط نرم افزار ایلاستریتور طراحی کرده است، در کنار محتوا متنی در ایندیزاین، میان تصاویر و محتوا های متنی ارتباط برقرار کند. (آموزش آنلاین ایندیزاین)

آموزش آنلاین ایندیزاین (InDesign) در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

در صورتی که شما جزء آن دسته از افرادی هستید که به یادگیری نرم افزار فتوشاپ و ایلاستریتور علاقه دارید، ما به شما نرم افزار ادوبی دیگری را به نام نرم افزار ایندیزاین پیشنهاد می کنیم. چرا که با آموزش این نرم افزار، افراد قادرند کار های متعددی را که در مقاله به آن ها اشاره شد، انجام دهند. بنابراین در صورتی که قصد دارید صفر تا صد مباحث و مهارت های لازم در این زمینه را آموزش ببینید، ما به شما شرکت در کلاس های آموزش ایندیزاین در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد را پیشنهاد می کنیم.

لازم به ذکر است که مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد، علاوه بر برگزاری دوره های حضوری ایندیزاین، این شرایط را برای علاقه مندان به یادگیری این مهارت ایجاد کرده است. که افراد بتوانند در دوره های آموزش آنلاین ایندیزاین شرکت کرده و مهارت و دانش لازم در این زمینه را به صورت مجازی فرا گیرد. در این صورت هنرجو می تواند در محیط خانه در کلاس های غیر حضوری دوره شرکت کرده و علاوه بر آموزش مطالب، سوالات و مشکلات خود را نیز بپرسد. لازم به ذکر است که در پایان دوره، هنرجو می تواند مدرک دوزبانه و بین المللی دوره آموزش غیر حضوری ایندیزاین را از مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد، دریافت کند.

دوره مربوط به دوره آموزش ایندیزاین در مجتمع فنی میرداماد

آموزش ایندیزاین Adobe InDesign (دوره ایندیزاین)

آموزش آنلاین ایندیزاین
آموزش آنلاین ایندیزاین

معرفی مدارک پایان دوره آموزش آنلاین ایندیزاین

مدرک دوره آموزش مجازی ایندیزاین مجتمع فنی تهران. قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانش پذیر قرار گیرد. همچنین دانش پذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند. (آموزش غیر حضوری ایندیزاین)

رضا شریفی ۲۴-دی-۱۴۰۲