آموزش آنلاین طراحی مبلمان داخلی

آموزش آنلاین طراحی مبلمان داخلی

آموزش آنلاین طراحی مبلمان داخلی: انتخاب مبلمان در دکوراسیون داخلی یکی از مهم ترین نکاتی است که باید در طراحی داخلی به آن اهمیت داد. چرا که مبلمان جزئی از دکوراسیون می باشد که می تواند احساس را به محیط منتقل کند. علاوه بر این مبلمان فضای زیادی از محیط را اشغال می کنند، از این رو به محض ورود به یک فضا، اولین شی قابل توجه، مبلمان می باشد. بنابراین می توان گفت که انتخاب و چیدمان مبلمان از اهمیت بالایی در دکوراسیون داخلی برخوردار است. به طور کلی چیدمان و طراحی مبلمان داخلی بسته به شرایط محیطی و فرهنگی، متفاوت می باشد و در هر کدام از این شرایط باید استراتژی های مختلفی را پیاده سازی کرد. در ادامه شما را با انواع مبلمان در دکوراسیون و نحوه چیدمان آن ها، مطالبی را ارئه خواهیم داد. 

آموزش آنلاین طراحی مبلمان
آموزش آنلاین طراحی مبلمان

نحوه انتخاب مبلمان در چیدمان 

اول این که انتخاب مبلمان در دکوراسیون، بستگی به سبک دکوراسیون داخلی شما دارد. سپس باید با توجه به سبک دکوراسیون داخلی انتخاب کرد که کدام نوع مبل از جمله مبل کلاسیک، سلطنتی، استیل، راحتی و … مناسب خواهد بود. در ادامه شما را با سبک ها مختلف مبلمان در دکوراسیون داخلی آشنا خواهیم کرد. (آموزش آنلاین طراحی مبلمان)

آشنایی با انواع مبلمان

مبلمان راحتی

  • این دسته از مبل ها در دو نوع نیمه راحتی و کاملاً راحتی تولید می شوند. که لازم است بدانید که مبلمان کاملاً راحتی جنبه شخصی داشته و در رنگ و پارچه از تنوع بالایی برخوردار است. طوری که می توان با توجه به رنگ غالب دکوراسیون، رنگ و پارچه مبل را به راحتی مطابق با آن انتخاب کرد. مدل راحتی می تواند گزینه ای مناسب برای مبلمان اتاق خواب باشد. اما مبلمان نیمه راحتی تا حدودی رسمی هستند و علاوه بر استفاده شخصی برای پذیرایی از مهمانان نیز مناسب می باشند. (آموزش مجازی طراحی مبلمان)
مبل مدل انگلیسی
  • آموزش غیر حضوری طراحی مبلمان : این مدل مخصوص سرباز هایی که در جنگ جهانی بازوی های خود را از دست داده بودند، ساخته شد. بنابراین مدل انگلیسی به مدل بی دست شهرت یافت. در واقع می توان گفت که این نوع مبل یکی از زیر مجموعه های مبل راحتی می باشد که با توجه به جنس و مدل آن می تواند در قسمت های مختلف پذیرایی قرار گیرد. 
مبل چسترفیلد
  • یکی دیگر از تقسیم بندی های مبل راحتی مبل چستر فیلد می باشد. جنس بعضی این مبل ها پارچه و بعضی دیگر، چرم می باشد. مبل های چستر فیلد از نظر حس آرامش میزان مطلوبی را فراهم می نماید. این مبل علاوه بر ظاهر زیبا دارای سطح مطلوبی برای استراحت نیز می باشد. مبل چستر فیلد با توجه به فرم راست و کشیده ای که دارد برای چیدمان گوشه نشیمن و همچنین برای نقاط میانی فضای پذیرایی در دکوراسیون داخلی مناسب خواهد بود. (آموزش آنلاین طراحی مبلمان)
مبلی به سبک لاوسن
  • یکی دیگر از زیر مجموعه مبل های راحتی در دکوراسیون داخلی، مبل لاوسن می باشد. وجود کوسن‌ های بزرگ به و با ارتفاع مناسب این راحتی را چند برابر کرده است. این مبل با انواع متریال و پوشش های مختلف در رنگ و طرح های مختلف ال شکل و ساده می باشد. لازم است بدانید که سبک لاوسن را در میان فضای نشیمن و متمایل به دیوار استفاده می کنند. 
مبل چند بخشی
  • آموزش آنلاین طراحی مبلمان : همان طور که از اسمش پیداست مبل چند بخشی دارای سه الی پنج قسمت می باشد. این مبل ها در حالت های مختلفی در کنار هم قرار می گیرند. در این صورت این امکان را به فرد می دهند که حالت های چیدمان متنوع تری در فضا نسبت به ابعاد داخلی داشته باشد.
مبل فوتون
  • به این نوع مبل، مبل تبدیل شونده نیز گفته می شود. چرا که مبل فوتون برای خوابیدن هم استفاده می شود و دارای تشک های نرم می باشد. استفاده از این مبل در فضا های کوچک با شرایط انعطاف پذیر بسیار مناسب خواهد بود. (آموزش غیر حضوری طراحی مبلمان)
مبل‌ های تخت خواب شو
  • بسیاری از افراد مبل های تخت خواب شو را با مبل فوتون اشتباه می گیرند. اما لازم به ذکر است که مبل فوتون از نظر ساختاری رسمی‌ تر از مبل تخت خواب شو می باشد. مبل های تخت خواب شو که بیشتر برای افراد مجرد و کسانی که فضای منزل آن‌ ها محدود و کوچک است کاربرد بیشتری دارد.

مبلمان کلاسیک

  • سبک کلاسیک از قدیمی ترین و در عین حال زیباترین و اصیل ترین سبک در دکوراسیون داخلی است.  این سبک در طراحی خانه های امروزی نیز با توجه به سلیقه افراد مورد استفاده قرار می گیرد. (آموزش مجازی طراحی مبلمان)
مبل سبک نیمکتی
  • این سبک مدل مبل، زیر شاخه سبک کلاسیک قرار می گیرد. از دلایل محبوبیت این مبل می توان به راحتی بودن، اندازه مناسب برای ساختار مبل و … اشاره کرد. مبل نمیکتی به دلیل قرار گرفتن در دسته مبل های کلاسیک، به عنوان مبل خشک و رسمی در دکوراسیون داخلی شناخته شده است. 
مبل کوهان شتری
  • همان طور که پیداست این نوع مبل دارای ساختار کوهان شتری می باشد. به این منظور که ساختار این مبل دارای پشته شبیه کوهان شتر می باشد. لازم است بدانید که مبل کوهان شتری نیز در دسته مبل های کلاسیک قرار دارد اما به دلیل قرارگیری تکیه گاه بیشتر، راحت تر از مبل‌ های کلاسیک می باشد. به دلیل راحت تر بودن آن نسبت به مبل های کلاسیک، برای افرادی که به راحتی و رسمی بودن اهمیت می دهند این مبل ایده مناسبی است. 

آموزش آنلاین طراحی مبلمان داخلی در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد، علاوه بر برگزاری دوره های حضوری طراحی مبلمان داخلی، این شرایط را برای علاقه مندان به یادگیری این مهارت ایجاد کرده است. که افراد بتوانند در دوره های آموزش آنلاین طراحی مبلمان داخلی شرکت کرده و مهارت و دانش لازم در این زمینه را به صورت مجازی فرا گیرند. در این صورت هنرجو می تواند در محیط خانه در کلاس های مجازی طراحی مبلمان شرکت کرده و علاوه بر آموزش مطالب، سوالات و مشکلات خود را نیز بپرسد. لازم به ذکر است که در پایان دوره، هنرجو می تواند مدرک دوزبانه و بین المللی دوره آموزش غیر حضوری طراحی مبلمان داخلی را از مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد، دریافت کند.

معرفی مدارک پایان دوره آموزش آنلاین طراحی مبلمان داخلی

مدرک دوره آموزش آنلاین طراحی مبلمان داخلی مجتمع فنی تهران قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانش پذیر قرار گیرد. همچنین دانش پذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند. (آموزش غیر حضوری طراحی مبلمان داخلی)

آموزش آنلاین طراحی مبلمان
آموزش آنلاین طراحی مبلمان

دوره های آموزشی دپارتمان معماری و دکوراسیون داخلی در مجتمع فنی تهران (میرداماد)

رضا شریفی ۳۱-شهریور-۱۴۰۰