آموزش آنلاین مدیریت فروش (عملیات فروش پیشرفته)

آموزش آنلاین مدیریت فروش

آموزش آنلاین مدیریت فروش (عملیات فروش پیشرفته)

آموزش آنلاین مدیریت فروش (عملیات فروش پیشرفته): به طور کلی تعاریف متعددی برای مدیریت وجود دارد اما می توان گفت که کلمه مدیریت به معنای علم و هنر اداره کردن، برنامه ریزی، سازماندهی و ایجاد هماهنگی در منابع موجود در راستای رسیدن به اهداف سازمان است و مدیر فروش کسی است که باید توانایی اداره کردن اصولی و صحیح نیرو های فروش را داشته باشد. لازم به ذکر است که مدیریت، مهم ترین مسئله در یک شرکت می باشد. از این رو می توان گفت که آموزش مدیران مسئله ای است که باید جدی گرفته شود. در این مقاله قصد داریم شما را با آموزش مجازی مدیریت فروش آشنا کرده و مطالبی را در این زمینه ارائه دهیم.

مدیریت فروش چیست؟

به فرآیند نظارت و مدیریت کارشناسان فروش، مدیریت فروش گفته می شود. که این مدیریت به منظور ایجاد ارتباط با مشتریان و افزایش فروش سازمان صورت می گیرد. به طور کلی یک مدیر فروش باید استراتژی و هدف گذاری مخصوص به خود را داشته باشد تا بتواند در این مراحل موفق عمل کند. در ادامه شما را ویژگی های یک مدیر فروش حرفه ای و موفق آشنا خواهیم کرد. 

آموزش آنلاین مدیریت فروش
آموزش آنلاین مدیریت فروش

آشنایی با وظایف مدیریت فروش

برنامه‌ریزی

  • یک مدیر باید در یک سازمان اطلاعات را به درستی جمع آوری کرده و پس از ارتباطات و تصمیم گیری، برای رسیدن به اهداف، برنامه ریزی و پیش بینی کند. (آموزش مجازی مدیریت فروش)

سازماندهی

  • یک مدیر فروش باید پس از انتخاب نیرو، آن ها را سازماندهی کند. به این معنا که وظایف، مسئولیت ها و اختیارات نیرو ها را تقسیم بندی کرده و خطوط گزارش دهی و روابط کاری را تعیین کند.  

هدایت و رهبری

  • یک مدیر باید بتواند وظایفی را از جمله سرپرستی، راهنمایی کردن، انگیزش، پرورش استعداد ها و شایستگی ها، آموزش نیروی انسانی، حقوق و مزایای نیرو، رهبری و …. را به بهترین نحوه ممکن انجام دهد. (آموزش غیر حضوری مدیریت فروش)

نظارت و کنترل

  • یک مدیر باید بر روی انجام کار ها نظارت و کنترل داشته باشد. طوری که او بتواند دلایل انحرافات عملکرد از برنامه را پیدا کرده و بتواند اشتباهات را اصلاح کند.

هماهنگی (آموزش آنلاین مدیریت فروش)

  • یک مدیر باید با برگذاری جلسات با کارکنان، افزایش همدلی میان نیرو ها، افزایش روحیه در محیط، ایجاد فضایی برای یادگیری، ارتباط قوی در محیط و …. در یک سازمان، هماهنگی ایجاد کند. 

سه فاکتور مهم در مدیریت فروش

عملیات فروش
  • آموزش مجازی مدیریت فروش : اولین مرحله در عملیات فروش، ساخت تیم می باشد. در واقع تیم، ارزش بسیاری در یک سازمان دارد. چرا که این تیم رابطه مستقیم بین محصول و مشتری می باشد. یک مدیر می تواند در راستای موفق شدن تیم، کار هایی را از جمله تعیین کردن اهداف، ایجاد کردن قواعد، مشاوره داده به تیم، انگیزه دادن، در اختیار گذاشتن تجربیات و … را انجام دهد. 
استراتژی فروش (آموزش غیر حضوری مدیریت فروش)
  • استراتژی فروش در واقع راهکار هایی برای فروش می باشد. در صورتی که یک مدیر یک تیم در اختیار داشته باشد و اهداف را نیز مشخص کرده باشد، در این صورت باید یک استراتژی برای فروش خود تعیین کند. 
تحلیل فروش
  • تحلیل فروش در واقع به معنای گزارش دهی می باشد. در واقع این گزارش به افراد کمک می کند تا بتوانند نحوه تاثیر تلاش ها را بر روی موفقیت شرکت بررسی کنند. در واقع این گزارش شامل معیار های فروش، مسیر رسیدن به اهداف فروش، میانگین اندازه معاملات، تعداد معاملات، سرعت فروش و … را نشان می دهد. (آموزش آنلاین مدیریت فروش)

ویژگی های یک مدیر فروش حرفه ای

  • یک مدیر فروش حرفه ای باید برنامه ها را به سرعت هدف گذاری کند. (آموزش آنلاین مدیریت فروش)
  • یک مدیر باید بتواند در شرایط بحرانی، احساسی تصمیم نگیرد و مهارت های مدیریت بحران خود را افزایش دهد. 
  • مدیر باید منابع انسانی خود را شناسایی کرده و با آن‌ ها ارتباط قوی برقرار کرده و انگیزش دهد. 
  • یک مدیر باید یک مسیر یادگیری ایجاد کرده و به آموزش به کارمندان خود را فراموش نکند. (آموزش مجازی مدیریت فروش)
  • یک مدیر در صورتی که با مشکلی رو به رو شود، باید قبل از اینکه مشکل بزرگتر شود، آن را تذکر دهد و یا برطرف کند. 
  • یک مدیر فروش باید مشتری های خود را به خوبی مدنظر بگیرد. چرا که مهم ترین هدف یک مدیر فروش، مشتری مداری می باشد.
  • یک مدیر باید مقصد و بازار خود را بشناسد و برای آن‌ ها هدف گذاری کند.
  • یک مدیر باید نقاط قوت و نقاط ضعف سازمان را شناسایی کند. سپس آن ها را تحلیل کرده و نقاط قوت را افزایش دهد و نقاط ضعف را برطرف کند. (آموزش غیر حضوری مدیریت فروش)
  • یک مدیر فروش باید با فروشندگان ارتباط مستقیم و دقیقی داشته و آن ها را بررسی و راهنمایی کند.
  • یک مدیر باید برای همه کارمندان خود وقت بگذارد.
  • و ….

آموزش آنلاین مدیریت فروش در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

لازم به ذکر است که مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد، علاوه بر برگزاری دوره های حضوری مدیریت فروش و مدیریت عملیات فروش پیشرفته، این شرایط را برای علاقه مندان به یادگیری این مهارت ایجاد کرده است. که افراد بتوانند در دوره های آموزش آنلاین مدیریت فروش شرکت کرده و مهارت و دانش لازم در این زمینه را به صورت مجازی فرا گیرد. در این صورت هنرجو می تواند در محیط خانه در کلاس های غیر حضوری دوره شرکت کرده. و علاوه بر آموزش مطالب، سوالات و مشکلات خود را نیز بپرسد. لازم به ذکر است که در پایان دوره، هنرجو می تواند مدرک دوزبانه و بین المللی آموزش مجازی مدیریت فروش را از مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد، دریافت کند.

آموزش آنلاین مدیریت فروش
آموزش آنلاین مدیریت فروش

دوره های دپارتمان مدیریت کسب و کار در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

معرفی مدارک پایان دوره آموزش آنلاین مدیریت فروش

مدرک دوره آموزش آنلاین مدیریت فروش مجتمع فنی تهران. قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانش پذیر قرار گیرد. همچنین دانش پذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند. (آموزش غییر حضوری مدیریت فروش)

رضا شریفی ۳-مهر-۱۴۰۰