آموزش آنلاین پکیج اندروید (Android pack)

آموزش آنلاین پکیج اندروید

آموزش آنلاین پکیج اندروید (Android pack): با توجه به ورود گوشی های هوشمند به دنیای امروز، روز به روز استفاده از سیستم های عامل تلفن همراه، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. به طوری که شرکت ها و استارت آپ ها سعی در راه اندازی انواع اپلیکیشن ها در غالب این سیستم ها می باشند. یکی از این سیستم های عامل که سهم قابل توجهی را به خود اختصاص داده است، سیستم عامل اندروید می باشد. در واقع اندروید یک سیستم عامل موبایل است که توسط شرکت گوگل توسعه داده شده است. در این مقاله قصد داریم شما را با آموزش آنلاین پکیج اندروید آشنا کرده و مطالبی را در این زمینه ارائه دهیم.(دپارتمان آموزش فناوری اطلاعات)

اندروید چیست؟

اندروید در واقع سیستم عاملی است که پایه و اساس آن لینوکس می باشد. این سیستم عامل بر روی ابزار هایی مانند تلفن همراه به صورت متن باز می باشد. حال ممکن است برای شما سوال پیش آید که منظور از متن باز بودن چیست؟ متن باز بودن به این معنا می باشد که آن سیستم رایگان و قابل توسعه است. لازم به ذکر است که گوگل در توسعه اندروید تاثیر بسزایی داشته است.

آموزش آنلاین پکیج اندروید

مراحل یادگیری آموزش آنلاین پکیج اندروید (Android pack)

  • اولین مرحله: بررسی شغل و درآمد در این حرفه

آموزش غیر حضوری پکیج اندروید: در ابتدا بهتر است که بازار کار و نحوه کار و میزان درآمد در این حرفه را بررسی کنید. سپس در صورت علاقه مند بودن می توانید این حرفه را آغاز کنید.

  • مرحله دوم: یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا 

پس از بررسی مسیر این حرفه، در ابتدا لازم است که نسبت به یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا اقدام کنید. در واقع زبان جاوا اصلی ترین زبان برنامه نویسی سیستم اندروید می باشد که بسیاری از این اپلیکیشن ها با استفاده از این زبان، به وجود آمده اند. البته لازم است بدانید که علاوه بر جاوا، زبان ها برنامه نویسی دیگری از جمله سی شارپ، پایتون، کاتلین و … نیز وجود دارند که برای برنامه نویسی در سیستم اندروید ضروری است.

  • نصب اندروید استودیو 

در واقع اندروید استودیو یک محیط برای برنامه نویسان است که گوگل به صورت رایگان در اختیار این افراد قرار داده است. با استفاده از این قابلیت شما می توانید برنامه های مختلفی را برای ابزار های هوشمندی که سیستم عامل اندروید بر روی آن نصب باشد را بسازید.

  • نصب Android SDK

در واقع Android SDK شامل ابزار هایی است که به توسعه نرم افزار ها کمک کرده و برنامه نویسان می توانند با استفاده از  این محیط، به راحتی کدنویسی انجام دهند. (آموزش آنلاین پکیج اندروید)

  • صفر تا صد آموزش غیر حضوری پکیج اندروید

مطمئناً مسیر موفقیت در هر فعالیتی، کسب مهارت ها و دانش آن از طریق اساتید برتر و با تجربه می باشد. در صورتی که شما قصد دارید مسیر آموزش پکیج اندروید را طی کنید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که در دوره های آموزشی مربوطه شرکت کرده و صفر تا صد مهارت های لازم را یاد بگیرید.

چرا آموزش پکیج اندروید اهمیت دارد؟

آموزش غیر حضوری پکیج اندروید: از آنجایی که تصور دنیای امروز بدون گوشی های هوشمند امکان ناپذیر است. از این رو استفاده از این گوشی در میان مردم روز به روز در حال افزایش است و افراد بیشتر از قبل به این سیستم ها وابسته شده اند. طوری که اکثر کار ها را از جمله درخواست تاکسی، برقراری ارتباط، انجام امور مالی و ….. را با استفاده از گوشی های تلفن همراه می توان انجام داد.

بنابراین می توان نتیجه گرفت که با توجه به کاربرد های مختلف و متنوع این سیستم ها و احساس نیاز به نرم افزار ها و اپلیکیشن های موبایل، آموزش مجازی پکیج اندروید می تواند بازار جدید و بزرگی برای افراد به وجود بیاورد. و از آنجایی که سیستم عامل اندروید توانسته است از تمامی رقبای خود پیشی بگیرد، از این رو برنامه نویسی گوشی های هوشمند، به خصوص سیستم عامل اندروید می تواند عاملی برای موفقیت افراد در این زمینه باشد. (آموزش مجازی پکیج اندروید)

بازار کار و موقعیت های شغلی Android pack

همان طور که در این مقاله اشاره شد، یکی از سیستم عامل های برتر موبایل، سیستم اندروید می باشد. با رونق این سیستم، بسیاری از افراد توانسته اند به روش ها و تکنیک های مختلف درآمد بسیار خوبی را از برنامه نویسی سیستم های عامل به دست بیاورند. در ادامه شما را با برخی از فرصت های شغلی در این زمینه اشاره خواهیم کرد.

  • توسعه اپلیکیشن در کافه بازار
  • توسعه اپلیکیشن در گوگل پلی
  • استخدام در شرکت های برنامه نویسی
  • انجام پروژه های برنامه نویسی
  • سفارش طراحی اپلیکیشن اندرویدی
  • برنامه نویسی اندروید با پیاده سازی یک ایده نرم افزاری جدید
  • ساخت یک اپ و فروش آن در مارکت ها
  • نمایش تبلیغات در برنامه (آموزش آنلاین پکیج اندروید)
  • انجام پروژه ‌های برنامه نویسی
  • آموزش برنامه نویسی به دیگران
  • برنامه نویسی اندروید با استفاده از اپلیکیشن سازها
  • و ….

آموزش آنلاین پکیج اندروید (Android pack) در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

لازم به ذکر است که مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد، علاوه بر برگزاری دوره های حضوری پکیج اندروید، این شرایط را برای علاقه مندان به یادگیری این مهارت ایجاد کرده است. که افراد بتوانند در دوره های آموزش آنلاین پکیج اندروید شرکت کرده و مهارت و دانش لازم در این زمینه را به صورت مجازی فرا گیرد. در این صورت هنرجو می تواند در محیط خانه در کلاس های غیر حضوری دوره شرکت کرده. و علاوه بر آموزش مطالب، سوالات و مشکلات خود را نیز بپرسد. لازم به ذکر است که در پایان دوره، هنرجو می تواند مدرک دوزبانه و بین المللی آموزش آنلاین مجازی اندروید را از مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد، دریافت کند. (آموزش غیر حضوری پکیج اندروید)

آموزش اندروید در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد
آموزش آنلاین پکیج اندروید (Android pack)
آموزش آنلاین پکیج اندروید (Android pack)

معرفی مدارک پایان دوره

مدرک دوره آموزش آنلاین پکیج اندروید مجتمع فنی تهران. قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانش پذیر قرار گیرد. همچنین دانش پذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند. (آموزش غیر حضوری پکیج اندروید)

رضا شریفی ۱۲-اسفند-۱۴۰۲