آموزش آنلاین MCSA PACK

آموزش آنلاین MCSA PACK

آموزش آنلاین MCSA PACK

آموزش آنلاین MCSA PACK: آموزش MCSA یا مدیریت سیستم ها دوره ای است که در آن مدیریت سیستم و پشتیبانی از آن آموزش داده می شود. در واقع در این دوره افراد با شبکه و همچنین پیاده‌ سازی شبکه‌ های کامپیوتری با استفاده از سیستم‌ عامل‌ های Microsoft آشنا می‌ شوند. به طور کلی باید بدانید که در دوره آموزش MCSA PACK تمامی مباحثی که برای ورود به بازار کار این در رشته ضروری است، از صفر تا صد آموزش داده می شود. در این مقاله قصد داریم شما را با MCSA آشنا کرده و مطالبی را در زمینه آموزش آنلاین MCSA PACK بیان کنیم.

نسل جدید مدرک شرکت Microsoft، مدرک MCSA به معنای داشتـن تخصص در مهندسی شبکه های مایکروسافت می باشد. در صورتی که افراد بتوانند موفق به اخذ این مدرک شوند، مهـارت های لازم را در ویندوز سرور ۲۰۱۶ پیدا خواهند کرد. بنابراین اگر قصد دارید که با صفر تا صد آموزش مجازی MCSA PACK آشنا شوید. تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

آموزش آنلاین MCSA PACK
آموزش آنلاین MCSA PACK

MCSA چیست؟

MCSA مخفف عبارت Microsoft Certified Solutions Associate، به معنای مدرک سطح دستیاری مایکروسافت می باشد. این مدرک در واقع اثبات کننده مهارت های فنی و دانش متخصصان در سطح مقدماتی محصولات مایکروسافت می باشد. لازم به ذکر است که به طور کلی مدارک مایکروسافت همانند نردبانی است که با بالا رفتن از آن و اخذ مدرک در مرحله مربوطه، دانش و مهارت های افراد در زمینه IT تخصصی تر می شود. (آموزش آنلاین MCSA PACK)

در این میان مدرک MCSA به عنوان دومین پله از این نردبان می باشد که به عنوان سطح مقدماتی شناخته شده است. و لازم است بدانید که MCSE آخرین و بالاترین پله نردبان است که به صورت تخصصی به توسعه دانش و مهارت های سطح MCSA می پردازد. در ادامه قصد داریم شما را با تفاوت دو مدرک MCSA و MCSE آشنا کرده و مطالبی را در این زمینه بیان کنیم.

تفاوت میان دو مدرک MCSA و MCSE چیست؟

  • اولین تفاوت میان دو مدرک MCSA و MCSE، تفاوت در سطح مهارت و دانش آن ها می باشد. در واقع مدرک MCSE یک مدرک در سطح تخصصی و پیشرفته و مدرک MCSA یک مدرک در سطح مقدماتی مایکروسافت می باشد. 
  • لازم است بدانید که برای اخذ مدرک MCSA  نیاز است که فرد با گذراندن سه امتحان، این مدرک را دریافت کند. در این صورت می تواند برای گرفتن مدرک MCSE اقدام کند. چرا که مدرک MCSA پیش نیاز مدرک MCSE مایکروسافت می باشد.
  • برخلاف این که برای اخذ مدرک MCSA نیاز به گذراندن سه مرحله آزمون می باشد. اما برای دریافت مدرک MCSE تنها نیاز است که یک آزمون را پشت سر گذاشت. (آموزش آنلاین MCSA PACK)
  • از آنجا که مدرک MCSE یک مدرک در سطح تخصصی می باشد. از این رو مطالب در این سطح بسیار مشکل تر و پیچیده تر از سطح MCSA خواهد بود. 
  • تا قبل از سال ۲۰۱۷ مدرک MCSE تنها تا سه سال پس از دریافت اعتبار داشت. اما پس از سال ۲۰۱۷، مدرک MCSE همانند مدرک MCSA تا زمان اعتبار محصولات مایکروسافت معتبر خواهند بود. به بیان دیگر می توان گفت که این مدارک بدون محدودیت زمانی هستند. 

آشنایی با بازار کار آموزش مجازی MCSA 

در دنیای امروز ما روز به روز شاهد پیشرفت تکنولوژی و علم کامپیوتری و پررنگ شدن نقش این علوم در زندگی انسان هستیم. بنابراین نیاز به افرادی که به این علوم آگاه باشند نیز ضروری می باشند. از آنجا که در شرکت ها و سازمان ها و هر جا که تعداد دستگاه های کامپیوتری وجود داشته باشد، به افرادی که به علم شبکه و تخصص شبکه آگاه باشند، نیاز است. از این رو می توان گفت که بازار کار این رشته پررونق بوده و با آموزش غیر حضروی MCSA می توان موقعیت های شغلی مختلفی از جمله مهندسی شبکه در محیط های صنعتی، سازمانی، اداری، آموزشی، مدیریت کلیه کاربر ها، مدیریت نگهداری دستگاه های ذخیره ساز، مدیریت کامپیوتر های شبکه و …. ایجاد کرد. 

پس از آموزش غیر حضوری MCSA PACK چه مهارت هایی را کسب می کنیم؟

هنرجویان پس از آموزش مجازی MCSA PACK، می توانند. مدیریت سیستم عامل را در شبکه یک سازمان و یا یک شرکت انجام دهند. به طور مثال این افراد می توانند کار هایی را از جمله مدیریت DHCP برای تخصیص IP به دستگاه ها، مدیریت Domain ، مدیریت Update ها، مدیریت محیط مجازی مبتنی بر Hyper-V شرکت مایکروسافت، نصب و نگهداری سیستم عامل، مدیریت سرویس DNS و به طور کلی می توان گفت که تمامی مدیریت ها مربوط به ویندوز را انجام دهند. لازم به ذکر است. که پس از پایان این دوره دانشجویان می توانند به عنوان مدیر شبکه شروع بکار نمایند. (آموزش آنلاین MCSA PACK)

آموزش آنلاین MCSA PACK در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

چه کسانی می توانند در دوره آموزش مجازی MCSA PACK شرکت کنند؟

  • دانشجویان رشته مرتبط
  • برنامه نویسان
  • مهندس سیستم
  • مسئولین پشتیبانی شبکه
  • مشاور فنی (آموزش غیر حضوری MCSA PACK)
  • مهندسی شبکه
  • استادان برنامه نویسی
  • و تمامی علاقه مندان به این حرفه

لازم به ذکر است که مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد، علاوه بر برگزاری دوره های حضوری MCSA PACK، این شرایط را برای علاقه مندان به یادگیری این مهارت ایجاد کرده است. که افراد بتوانند در دوره های آموزش آنلاین MCSA PACK شرکت کرده و مهارت و دانش لازم در این زمینه را به صورت مجازی فرا گیرد. در این صورت هنرجو می تواند در محیط خانه در کلاس های غیر حضوری دوره شرکت کرده. و علاوه بر آموزش مطالب، سوالات و مشکلات خود را نیز بپرسد. لازم به ذکر است که در پایان دوره، هنرجو می تواند مدرک دوزبانه و بین المللی آموزش مجاری MCSA PACK را از مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد، دریافت کند. (آموزش غیر حضوری MCSA PACK)

آموزش آنلاین MCSA PACK در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد
آموزش آنلاین MCSA PACK
آموزش آنلاین MCSA PACK

معرفی مدارک پایان دوره آموزش مجازی MCSA PACK

مدرک دوره آموزش آنلاین MCSA PACK مجتمع فنی تهران. قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانش پذیر قرار گیرد. همچنین دانش پذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند. (آموزش غیر حضوری MCSA PACK)

رضا شریفی ۲۵-دی-۱۴۰۲