آموزش ارز دیجیتال

آموزش ارز دیجیتال

آموزش ارز دیجیتال

آموزش ارز دیجیتال: اگر شما به دنبال راه های کسب درآمد در بازار های مالی می باشید، ما به شما سرمایه گذاری در بازار های مالی را پیشنهاد می کنیم. چرا که امروزه سرمایه گذاری در این بازار ها به دلیل بازدهی بالای آن، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. به طور کلی بازار های مالی بسیاری از جمله بازار طلا، سکه، بورس، فارکس و …. وجود دارد که یکی از این بازار ها، بازار ارز دیجیتال می باشد. در ادامه شما را با بازار ارز دیجیتال آشنا خواهیم کرد.

ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال که با عنوان های پول دیجیتال، ارز الکترونیکی، پول الکترونیکی و پول نقد سایبری نیز شناخته می شود. در واقع نوعی ارز هستند که به صورت الکترونیکی و با استفاده از کامپیوتر و تلفن همراه در دسترس افراد قرار می‌ گیرند. از آنجایی که انجام معاملات در ارز های دیجیتال به هیچ واسطه ای نیاز ندارد، از این رو می توان گفت که این روش معامله، ارزان‌ ترین روش برای خرید و فروش ارز می باشد.

آموزش ارز دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال

مزایای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

  • در بازار ارز دیجیتال افراد می توانند کیف پول مخصوص به خود را ایجاد کرده و هر تراکنشی را انجام دهند. در این بازار هیچ شرکت یا هیچ ملتی نمی تواند حق انجام تراکنش را از شما بگیرد و یا حساب شما را مسدود کند.
  • بازار ارز دیجیتال ماهیتی غیر متمرکز دارد. به این منظور که در این بازار نیازی به تایید هیج بانک یا ارگان خاصی نیست و این ویژگی باعث شده است که بتوان در سراسر جهان معامله انجام داد.
  • معاملات ارز دیجیتال در بستر بلاک چین انجام می شود. حال منظور از بلاک چین چیست؟ بلاک چین یک شبکه ایمن است که در آن اطلاعات به صورت زنجیره ای به هم متصلند. در این صورت دیگر امکان هک و دستکاری در این بازار وجود ندارد.
  • با سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال، ارزش سرمایه افراد کاهش پیدا نمی کند.
  • تمامی تراکنش های انجام شده در این بازار ثبت می شوند و امکان تغییر در این تراکنش ها غیر ممکن است.
  • از آنجایی که پرداخت ها با ارز دیجیتال بدون هیچ واسطه ای صورت می گیرد، از این رو مبادلات در سریع ترین و ارزان ترین حالت ممکن انجام می شود. همچنین می توان گفت که این ویژگی در شرایط تحریم بسیار کارآمد خواهد بود.
  • افرادی که در بازار های ارز دیجیتال سرمایه گذاری می کنند، می توانند علاوه بر کسب سود از نوسانات قیمت، از بالا رفتن دلار نیز سود کنند. 
  • از آنجایی که فعالیت در بازار های ارز دیجیتال محدودیت ندارد و می توان در شبانه روز در این بازار معامله انجام داد. در نتیجه فرصت های فراوانی برای سودآوری به وجود می آید و افراد می توانند از این طریق سود های کلانی به دست آورند.

چگونه به بازار ارز دیجیتال وارد شویم؟

کسب دانش و مهارت 

  • اولین گام برای ورود به هر بازاری از جمله بازار ارز دیجیتال، کسب دانش و مهارت در آن زمینه می باشد. اگر شما هم قصد ورود به بازار ارز دیجیتال را دارید، بهتر است قبل از ورود و انجام معاملات، آموزش ارز دیجیتال را فرا بگیرید.

شناسایی بهترین و معتبرترین صرافی ها

  • پس از کسب اطلاعات کافی، دومین گام شناخت بهترین و معتبرترین صرافی ها می باشد. شما باید صرافی هایی را پیدا کنید که امنیت کامل داشته باشد تا بتوانید سرمایه خود را در آنجا قرار دهید.

شناخت انواع ارز های دیجیتال

  • یکی از مواردی که برای ورود به بازار ارز دیجیتال باید بدانید، شناخت انواع ارز های دیجیتال می باشد. یک سرمایه گذار باید بداند که قصد دارد در بازار ارز بیت کوین سرمایه گذاری کند یا اتریوم؟

استفاده از روش های تحلیلی

  • لازم است بدانید که سرمایه گذار بعد از انجام مراحل ورود، باید بتواند با تکنیک و روش های مختلف، بازار را تحلیل کند. از جمله تحلیل های کاربردی می توان به تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی اشاره کرد. 

انواع ارز های دیجیتال

بیت کوین

  • بیت کوین اولین و محبوب ترین ارز دیجیتال می باشد که طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. از دلایل محبوبیت این ارز می توان به امکان سرمایه گذاری، خرید کردن، انتقال ارزش و …. اشاره کرد. البته انواع ارز های دیجیتال روز به روز در حال توسعه می باشند و هر آن ممکن است یک ارز دیجیتال جدید به بازار معرفی شود. این ارز دیجیتال در بستر بلاک‌ چین و با استفاده از محاسبات ریاضی به صورت رمز ارز درآمده و ارزش پولی به خود گرفته است. 

اتریوم

  • اتریوم یکی دیگر از ارز ها می باشد که همانند بیت کوین محبوبیت و طرافداران خاص خودش را دارد. در واقع اتریوم نرم افزاری غیر متمرکز می باشد که به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا برنامه های غیر متمرکز خود را در آن پیاده سازی کنند. می توان گفت که اتریوم به عنوان اولین جایگزین بیت کوین شناخته شده است که هر فردی می تواند بدون توجه به قومیت، ملیت، مذهب و …. به آن دسترسی داشته باشد.

اهمیت آموزش ارز دیجیتال 

اول این که آموزش ارز دیجیتال برای کسانی اهمیت دارد که:

  1. قصد ورود به عرصه معامله گری دارند.
  2. علاقه به کسب درآمد دلاری دارند.
  3. مدیرانی که قصد ایجاد دپارتمان های ارز دیجیتال دارند.
  4. افرادی که قصد ورود به حوزه ماینینگ دارند.
  5. افرادی که در این بازار ها سرمایه گذاری کرده اند اما قصد دارند که دانش و مهارت های خود را در این زمینه افزایش دهند.
  6. افرادی که هیچ پیش نیازی در بازار ارز دیجیتال ندارند.
  7. تمامی علاقه مندان به سرمایه گذاری در بازار های ارز دیجیتال

دوم این که باید گفت از آنجایی که اقتصاد جهانی به سمت سیستم های دیجیتالی پیشرفت کرده است و تقریبا اغلب کار ها به صورت دیجیتالی انجام می شود. از این رو امروزه سرمایه گذاری در بازار های ارز دیجیتال یکی از بزرگترین چالش هایی است که افراد بسیاری درگیر آن هستند. بنابراین می توان نتیجه گرفت که هم اکنون آموزش ارز دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار است.

آموزش سرمایه گذاری در دیگر بازار های مالی

همان طور که گفته شد، ارز دیجیتال بازار نوپایی است که سرمایه گذاران بسیاری را به خود جذب کرده است. علاوه بر ارز دیجیتال و بیت کوین، بازار های دیگری از جمله بازار طلا، سکه، بورس و …. برای سرمایه گذاری وجود دارد. یکی از این بازار های پررونق، بورس می باشد که این بازار هم به دلیل بازدهی بالا در چند سال اخیر، مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران قرار گرفته است. 

اگر قصد سرمایه گذاری در بازار بورس را دارید و می خواهید در این زمینه اطلاعات کسب کنید و در انجام معاملات مهارت به دست آورید. ما به شما شرکت در کلاس های پکیج بورس مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد را پیشنهاد می کنیم. در کلاس های بورس مجتمع فنی، دانشجویان صفر تا صد مباحث بورسی را آموزش دیده. و مهارت های لازم در زمینه خرید و فروش سهام و تحلیل سهم ها را به دست می آوردند.

آموزش ارز دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال

کلاس های بورس در مجتمع فنی تهران شعبه میرداماد

معرفی مدارک پایان دوره بورس

مدرک دوره بورس مجتمع فنی تهران قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند. به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانش پذیر قرار گیرد. همچنین دانش پذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند.

رضا شریفی ۸-تیر-۱۴۰۰