آموزش بیت کوین

آموزش بیت کوین

آموزش بیت کوین: از آنجایی که سرمایه گذاری در بازار هایی از جمله ارز های دیجیتال و بیت کوین، پربحث ترین موضوع این روز ها شده است. بنابراین بسیاری از افراد به دنبال سرمایه گذاری در این بازار ها می باشند. لازم به ذکر است که برای ورود به هر بازاری و سرمایه گذاری در آن، باید اطلاعاتی درباره آن بازار به دست آورد و سپس مهارت های کافی در زمینه سرمایه گذاری را آموزش دید. حال ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که چرا سرمایه گذاری در ارز دیجیتال و بیت کوین؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که شما می توانید با بررسی دیگر بازار های مالی، انتخاب کنید که کدوم بازار برای سرمایه گذاری شما مناسب تر است. اما سرمایه گذاری در ارز دیجتال مزایایی دارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مزایای سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال

  • با سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال می توانید علاوه بر کسب سود از نوسانات قیمت ارز دیجیتال، از بالا رفتن دلار هم سود کسب کنید.
  • با سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال، ارزش سرمایه شما کاهش پیدا نمی کند.
  • در بازار های ارز دیجیتال می توان به صورت شبانه روز و در هفت روز هفته، معامله انجام داد. به همین دلیل در این بازار می توان معامله های متعددی انجام داد و در نتیجه فرصت های فراوانی برای سودآوری به وجود می آید. 
  • از آنجایی که سرمایه گذاری در این بازار نیازی به واسطه هایی از جمله دولت، بانک و … ندارد، به همین دلیل می توان گفت که این وضعیت در شرایط تحریم بسیار کارآمد خواهد بود.
  • در ارز های دیجتیال امکان هک شدن و یا کلاهبرداری وجود ندارد. چرا که این بازار از امنیت بالایی برخوردار است.
آموزش بیت کوین
آموزش بیت کوین

بیت کوین چیست؟

بیت کوین اولین ارز دیجیتال است که در سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد. ارز دیجیتال پولی است که در فضای اینترنتی تولید و در همان فضا کاربرد دارد. بیت کوین یک پول الکترونیکی می باشد که با استفاده از آن می توان از سایت ها و فروشگاه ها خرید کرد و حتی آن ها را برای افراد دیگر فرستاد. با استفاده از آموزش بیت کوین می توان از هر نقطه جهان تراکنش انجام داد. لازم به ذکر است که بیت کوین در یک بستری مورد تبادل قرار می گیرد که به آن بلاک چین می گویند. حال منظور از بلاک چین چیست؟

بلاک چین چیست؟ (آموزش بیت کوین)

همان طور که گفته شد، بلاک چین بستر وسیع و گسترده ای می باشد که بیت کوین در آن تبادل می شود. به بیان دیگر می توان گفت که بلاک چین پکیجی از اطلاعات است که به صورت زنجیره ای به هم متصل هستند. در بلاک چین هیچ واحد قدرتمندی وجود ندارد که فعالیت شبکه‌ ای آن را کنترل یا مختل کند. به همین دلیل می توان گفت که استفاده از رمزنگاری ها و الگوریتم های قوی در بیت کوین موجب امنیت بالا در این بازار شده است و می توان گفت که این موضوع یکی از دلایل محبوبیت بازار ارز دیجیتال می باشد.

آشنایی با کاربرد ها و ویژگی های بیت کوین

  • از آنجایی که بیت کوین متعلق به کشور خاصی نیست، از این رو دیگر لازم نیست برای پرداخت های اینترنتی خود، پول مربوط به همان کشور را پرداخت کنید. بنابراین می توان گفت که یکی از کاربرد های آموزش بیت کوین، پرداخت اینترنتی می باشد.
  • نوسات قیمت در بازار بیت کوین موجب شده که بسیاری از سرمایه گذاران به دنبال کسب سود از این بازار باشد. بنابراین می توان گفت که آموزش بیت کوین برای سرمایه گذاری های کلان کاربرد دارد.
  • از ویژگی های آموزش بیت کوین می توان به این مورد اشاره کرد که انجام تراکنش با بیت کوین بسیار آسان می باشد و افراد می توانند با استفاده از نصب یک نرم افزار، خرید و فروش را انجام دهند.
  • و ……

نحوه انجام خرید و فروش در بیت کوین چگونه است؟

به طور کلی انجام معاملات در بیت کوین به دو صورت انجام می شود:

۱) انجام معاملات با افراد حقیقی به صورت مستقیم

  • در این روش افراد می توانند بدون واسطه با افرادی که به آن ها اطمینان دارند، خرید و فروش کنند. لازم به ذکر است که در این روش گزینه های کمی در اختیار شما قرار گرفته می شود، بنابراین حجم معاملات افراد نیز محدود خواهد شد. 

۲) استفاده از صرافی های آنلاین ارز دیجیتال 

  • در این روش شما می توانید با استفاده از صرافی های ارز دیجیتال، بیت کوین خرید و فروش کنید. (آموزش بیت کوین)

آموزش سرمایه گذاری در بازار های مالی (آموزش بورس)

همان طور که گفته شد، ارز دیجیتال بازار نوپایی است که سرمایه گذاران بسیاری را به خود جذب کرده است. علاوه بر ارز دیجیتال و بیت کوین، بازار های دیگری از جمله بازار طلا، سکه، بورس و …. برای سرمایه گذاری وجود دارد. یکی از این بازار های پررونق، بورس می باشد که به دلیل ریسک سرمایه گذاری پایین تر نسبت به ارز دیجیتال، طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. 

اگر قصد سرمایه گذاری در بازار بورس را دارید و می خواهید در این زمینه اطلاعات کسب کنید و در انجام معاملات مهارت به دست آورید، ما به شما شرکت در کلاس های پکیج بورس مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد را پیشنهاد می کنیم. در کلاس های بورس مجتمع فنی، دانشجویان صفر تا صد مباحث بورسی را آموزش دیده و مهارت های لازم در زمینه خرید و فروش سهام و تحلیل سهم ها را به دست می آوردند.

کلاس های بورس در مجتمع فنی تهران شعبه میرداماد

معرفی مدارک پایان دوره بورس

مدرک دوره بورس مجتمع فنی تهران قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند. به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانش پذیر قرار گیرد. همچنین دانش پذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند.

آموزش بیت کوین
آموزش بیت کوین
رضا شریفی ۷-تیر-۱۴۰۰