آموزش تخصصی وب دیزاین(کلاس مقدماتی تا پیشرفته)

آموزش تخصصی وب دیزاین(کلاس مقدماتی تا پیشرفته)

آموزش تخصصی وب دیزاین(کلاس مقدماتی تا پیشرفته)

آموزش تخصصی وب دیزاین(کلاس مقدماتی تا پیشرفته): با توجه به اینکه امروزه استفاده از فضای اینترنت بسیار گسترش یافته و بیشتر کسب و کار های به این سمت سوق پیدا کرده است، میتوان گفت کمتر کسی است که نام طراحی وب به گوشش نخورده باشد. اما ممکن است بسیاری با مفهوم و کاربردهای این رشته جذاب آشنایی نداشته باشند. در این مقاله شما را با مفهوم وب دیزاین و کاربردهای آن آشنا میکنیم. اما فراموش نکنید برای یادگیری این حرفه لازم است در دوره های تخصصی آن شرکت کنید و مهارت های لازم را به دست آورید. مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد یکی از بهترین مراکز برای یادگیری وب دیزاین می باشد.

"<yoastmark

وب دیزاین چیست؟

امروزه شاهد پیشرفت تکنولوژی در تمامی کسب و کارهای کوچک و بزرگ می باشیم. که منجر گشته بسیاری از آن ها در فضای وب و اینترنت گسترش پیدا کنند و یا فعالیت خود را در این فضا ادامه دهند. این عوامل باعث شده تا وب دیزاین یا همان طراحی وب سایت از اهمیت و جایگاه ویژه ای در کسب و کارهای اینترنتی و به طور کل در فضای وب برخوردار باشد. وب دیزاین را میتوان اینگونه معنی کرد: ایجاد وب سایت بهینه و یا طراحی بهینه سازی وب سایت در فضای اینترنت.

بنابراین کلیه اجزا، عناصر و … موجود در صفحات وب سایت های مختلف از طریق وب دیزاین ایجاد شده و  تاثیر به سزایی در زیبایی سایت شما خواهد داشت. ابزار کار طراحان سایت مسلط بودن بر زبان های برنامه نویسی، داشتن ویراشگر کد و مرروگرهای اینترنتی می باشد. فراموش نکنید یک طراحی سایت یا وب دیزاین باید با مطالعه و تحقیق دانش خود را به روز نگه دارد و با تمام روش های طراحی سایت آشنا باشد.

چرا از وب دیزاین استفاده میکنیم!

هدف از طراحی سایت چیست؟ بدون شک ایجاد هر وب سایت برای دستیابی به یک هدف خاص می باشد. در بالا نیز بیان کردیم که امروزه بیشتر کسب و کارها چه کوچک و چه بزرگ به این فضا منتقل شده اند. از این رو هدف از طراحی سایت ایجاد سایت با هدف کسب و کار مد نظر می باشد و به این منظور وب سایت های مختلفی مانند سایت شرکتی، سایت فروشگاهی، سایت خبری، سایت آموزشی و … روی کار آمده است.

مراحل مختلف طراحی سایت

  1. بهتر است، قسمت های مختلف موجود در سایت از طرح های متفاوتی برخوردار باشند. پس ابتدا برای هر قسمت از سایت طرحی را در نظر بگیرید.
  2. اعمال رنگ بندی وب سایت که باید طبق نظر و سلیقه مشتریان انجام گیرد.
  3. انجام طراحی های گرافیکی که شامل اضافه کردن عکس، لوگو، اسلایدر و … می باشد. بهتر است طراحی عکس ها توسط یک گرافیست حرفه ای انجام گیرد.
  4. انتخاب و تعیین فونت های مورد استفاده در سایت.
  5. انتخاب و استفاده از محتوای های مناسب و کاربردی برای سایت مورد نظر که در بهینه سازی برای موتورهای جستجو نیز اثرگذار است.

طراحی سایت را از کجا شروع کنیم؟

یادگیری وب دیزاین و تبدیل شدن به یک طراح سایت حرفه ای نیاز به شرکت در دوره های آموزش تخصصی دارد. مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد یکی از بهترین مراکز برای یادگیری آن می باشد که با برگزاری کلاس های آموش تخصصی وب دیزاین صفر تا صد مراحل طراحی سایت را به شما آموزش میدهد. مراحلی که برای تبدلیل شدن به یک طراح حرفه ای باید طی شود، عبارت است از:

  • یادگیری کامل زبان برنامه نویسی HTML 

HTML یکی از زبان های برنامه نویسی اصلی و ضروری در طراحی وب سایت می باشد. این زبان برنامه نویسی به طراحان وب سایت کمک میکند ساختار اصلی سایت را تشکیل دهند. زبان برنامه نویسی HTML با استفاده از دسته بندی ها و برچسب گذاری های مختلف که تگ نام دارد، عمل میکند.

  • یادگیری کامل زبان برنامه نویسی CSS 

از دیگر زبان های برنامه نویسی که برای طراحی وب سایت باید با آن آشنایی داشته باشید، CSS می باشد که به منظور زیبا کردن فضای سایت، فرم دهی و … مورد استفاده قرار میگیرد. به عبارتی اضافه کردن ویژگی های ظاهری مانند رنگ بندی، فونت، سایز بندی، چگونگی چیدمان فضای سایت و … با یادگیری زبان برنامه نویسی CSS امکان پذیر است.

  • یادگیری کامل زبان برنامه نویسی جاوا اسکرایپت(آموزش تخصصی وب دیزاین)

یادگیری دو زبان برنامه نویسی که در بالا بیان شد برای طراحی وب سایت ایستا کافی است. اما اگر قصد طراحی وب سایت پویا را دارید، زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپ به شما کمک بسیار خواهد کرد و از تمامی روش های موجود در برنامه نویسی پشتیبانی خواهد کرد. از جمله کاربردهای زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپ میتوان به برنامه نویسی سرور، برنامه های تلفن همراه، طراحی بازی و برنامه های دکستاپی اشاره کرد.

  • یادگیری کامل زبان برنامه نویسی سمت سرور از جمله php 

ابتدا بهتر است بدانید برنامه نویسی سمت سرور به چه معناست؟ به طور کل وب سایت های مختلف به دو روش برنامه نویسی میشوند. که عبارت است از:

  • سمت کاربر (Client-side): در این روش هدف اصلی برنام نویسان طراحی و زیباسازی ظاهر سایت می باشد.
  • سمت سرور(Server-side): روش سمت سرور روشی است که اجرا و پیاده سازی منطق سایت در آن انجام میگیرد. همانطور که میدانید وب سایتی خوب و کامل است. که علاوه بر داشتن ظاهر زیبای کارایی و عملکرد مناسبی نیز داشته باشد.

به همین دلیل مهارت بعدی که در طراحی وب سایت باید به طورکامل با آن آشنایی داشته باشید، زبان برنامه نویسی سمت سرور است. این دانش به شما کمک میکند ارتباط مناسبی میان کاربران، پایگاه داده ها و سرور برقرار شود. از جمله زبان برنامه نویسی سمت سرور میتوان به php اشاره کرد.

"<yoastmark

آموزش تخصصی وب دیزاین(کلاس مقدماتی تا پیشرفته)

مطالب موجود در رابطه با وب دیزاین بسیار گسترده می باشد و نمیتوان در قالب یک مقاله به بیان توضیح کاملی از آن پرداخت. به طور کل این حرفه از محبوبیت و بازار کار بالایی در دنیای امروز برخوردار است و توصیه میکنیم اگر علاقه مند به کسب و کار در فضای وب هستید، حتما برای یادگیری آن اقدام نمایید و مطمئن باشید. بعد از یادگیری آن میتوانید به راحتی وارد بازار کار شوید. مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد یکی از تخصصی ترین مراکز برای یادگیری وب دیزاین است که صفر تا صد این مهارت را به صورت تخصصی به شما آموزش میدهد.

آموزش وب دیزاین در مجتمع فنی تهران (میرداماد)

معرفی مدارک پایان دوره آموزش وب دیزاین

مدرک دوره آموزش آنلاین پکیج وب دیزاین مجتمع فنی تهران. قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانش پذیر قرار گیرد. همچنین دانش پذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند.

maryam bagheri ۲-بهمن-۱۴۰۰