آموزش جامع طراحی دکوراسیون داخلی با ارائه مدرک

آموزش جامع طراحی دکوراسیون داخلی با ارائه مدرک

آموزش جامع طراحی دکوراسیون داخلی با ارائه مدرک: طراحی دکوراسیون داخلی در فضا های مختلف یکی از موضوعات بسیار پر اهمیت می باشد. به طوری که در دنیای امروز یکی از دغدغه های اصلی مردم چگونگی طراحی فضای داخلی خانه، شرکت و … است. البته بهتر است بدانید این امر از زمان های قدیم به روش های مختلف وجود داشته است. به عنون مثال در گذشته غارنشینان با ایجاد نقاشی های خاص روی دیوار غار سعی میکردند رنگ و بوی تازه ای به محیط خود ببخشند.

امروزه اهمیت این موضوع به اندازه ای است که به یکی از رشته های اصلی دانشگاهی تبدیل شده  و از بازار کار پر رونقی برخوردار است. مراکز و آموزشگاه های بسیاری برای آموزش تخصصی این هنر روی کار آمده است. اما توصیه میکینم اگر علاقه مند به طراحی حرفه ای دکوراسیون داخلی هستید، در دوره آموزش جامع طراحی دکوراسیون داخلی در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد شرکت کنید و علاوه بر کسب مهارت، مدرک معتبر و دوزبانه دریافت نمایید. در ادامه به بررسی بیشتر این موضوع میپردازیم:

آموزش جامع طراحی دکوراسیون داخلی با ارائه مدرک
آموزش جامع طراحی دکوراسیون داخلی با ارائه مدرک

آشنایی با رشته طراحی دکوراسیون داخلی

هنر و تخصصی که با استفاده از آن میتوان رنگ، اثاثیه و کلیه اشیای موجود در محیط را به شکل صحیح و اصولی چیدمان کرد، هنر طراحی دکوراسیون داخلی نام دارد. شاید تصور عموم بر این باشد که میتوانند بدون داشتن دانش و آگاهی از اصول و قواعد طراحی داخلی میتوانند به عنوان یک دکوراتیو عمل کنند. اما بهتر است بدانید هنر طراحی داخلی شامل جزییات، ریز کاری ها و استفاده از راهکارهای مختلف است، که تنها با کسب تخصص میتوان از آن آگاه شد و مورد استفاده قرار داد.

همانطور که میدانید طراحی داخلی یکی زیر شاخه های رشته معماری می باشد و به نوعی به هم مرتبط هستند. چرا که یک طراح داخلی نیز همانند معمار با اجزای مختلف ساختمان سر و کار دارد و باید بتواند بین آن ها و عناصر داخلی ارتباط برقرار کند. توجه کنید عامل اصلی چیدمان محیط توجه به سلیقه کارفرما می باشد. محیط باید به گونه ای طراحی شود که احساس راحتی و آرامش را به فرد منتقل نماید. ابزار کار طراح دکوراسیون داخلی را میتوان فرم، نور، رنگ، اشیا، بافت، کف، سقف، دیوار، عناصر تزئینی و .. دانست.

عناصر مهم در طراحی فضای داخلی

  • چیدمان تخصصی اشیا و اثاثیه
  • رنگ
  • نور
  • چگونگی قرار دادن مبلمان
  • روحیه و سلیقه افراد
  • نیاز محیط
  • فرم 
  • و ..

معرفی سبک های مختلف در دکوراسیون فضای داخلی

  • طراحی دکوراسیون داخلی با سبک مدرن

سبک مدرن به سادگی معروف است. یعنی در این سبک با بکارگیری ابزار و وسایل ساده محیطی جذاب ایجاد میشود. در محیط هایی که از سبک دکوراسیون داخلی مدرن استفاده کرده اند. معمولا از رنگ های کاملا ساده استفاده شده است. بیشتر لوازم و اشیا استفاده شده در این محیط استیل یا شیشه ای، صاف، براق، شفاف و … می باشد.

  • طراحی داخلی با سبک امروزی

شاید بسیاری سبک مدرن و سبک امروزی را مشابه هم بدانند، اما بهتر است بدانید این دو سبک کاملا متفاوت می باشد. علت نام گذاری این سبک آغاز آن از اوایل قرن بیستم است. علاوه بر آن سبک امروزی بر خلاف سبک مدرن منعطف می باشد و نیاز به رعایت اصول خاصی ندارد. معمولا طراحی این سبک به گونه ای است که حس راحتی را به افراد منتقل میکند و منجر به ایجاد فضایی دلنشین و صمیمی میگردد. این ویژگی در سبک مدرن به چشم نمیخورد.

  • طراحی داخلی به سبک مینیمال

سبک مینیمال یکی از سبک های پر طرفدار دکوراسیون داخلی است، که در آن میتوان از رنگ های مختلف استفاده کرد. البته پرکاربردترین رنگی که در این فضاها مشاهده میکنیم، سفید است. به طور کلی هدف از سبک مینیمال ایجاد محیطی ساده و بدون اجزای اضافی می باشد. بنابراین در سبک دکوراسیون مینیمال بر خلاف سبک مدرن هیچگونه اشیا براق و استیلی مشاهده نمیشود.

  • طراحی داخلی با سبک صنعتی

با آغاز انقلاب صنعتی که در اروپا اتفاق افتاد، سبکی به نام سبک صنعتی وارد طراحی داخلی شد. در این سبک بیشتر از ابزار چوبی یا آجری استفاده شده است و معمولا در کارخانه ها یا کارگاه های صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد.

  • طراحی داخلی با سبک اسکاندیناوی

در این سبک تمامی مراحل در طراحی داخلی از انتخاب اجزا تا رنگ محیط از تابلوهای و آثار هنری تاثیر میگیرند. میتوان سبک اسکاندیناوی و سبک مینیمال را از جهاتی به یکدیگر شبیه دانست. 

  •  طراحی دکوراسیون داخلی با سبک فرانسوی

ویژگی های سبک فرانسوی را میتوان استفاده از رنگ های گرم و ملایم و همچنین بکارگیری ظروف تزیینی و چینی بزرگ و ضخیم دانست.

آموزش جامع طراحی دکوراسیون داخلی با ارائه مدرک
آموزش جامع طراحی دکوراسیون داخلی با ارائه مدرک

آموزش جامع طراحی دکوراسیون داخلی با ارائه مدرک

طراحی دکوراسیون داخلی یکی از هنرهای بسیار محبوب می باشد که دارای جذابیت های خاص خود است. از این رو علاقه مندان بسیاری را به خود جلب نموده است. علاوه بر این موارد، این رشته از بازار کار بینظیر و فوق العاده ای برخوردار است، که بعد از کسب مدرک و به دست آوردن تخصص لازم میتوانید به راحتی وارد بازار کار شوید. مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد با برگذاری دوره های تخصصی صفر تا صد اصول دکوراسیون داخلی را به شما آموزش میدهد و کمک میکند همانند یک فرد حرفه ای وارد بازار کار شوید. با شرکت در این دوره ها یک مورد ارزشمند را به رزومه خود اضافه کرده و مدرک معتبر و دو زبانه دریافت کنید.

دوره های آموزشی دپارتمان معماری و دکوراسیون داخلی در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد 

مدرک مربوط به پایان دوره

مدرک بین المللی دکوراسیون داخلی (طراحی داخلی) به صورت دو زبانه و قابل ترجمه می باشد. قابل ارائه به کلیه مراکز بین المللی و سفارت خانه جهت مهاجرت است. مدرک کلاس معماری و دکوراسیون داخلی مجتمع فنی تهران قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی به عنوان یک Skill Certificate می تواند به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانش پذیر قرار گیرد. 

maryam bagheri ۱۷-بهمن-۱۴۰۲