آموزش خرید ارز دیجیتال

آموزش خرید ارز دیجیتال

آموزش خرید ارز دیجیتال

آموزش خرید ارز دیجیتال: این روز ها ما شاهد هیاهوی سرمایه گذاری در بازار های مالی و خرید و فروش در این بازار ها می باشیم. به طور کلی سرمایه گذاری در بازار های مختلف مالی از جمله بازار بورس، بازار طلا، بازار مسکن، بازار دیجیتال و … برای بسیاری از افراد یک چالش هیجان انگیز و جذاب به نظر می رسد. اما مطمئناً زمانی از این سرمایه گذاری موفقیت حاصل می شود که فرد بتواند با علم و مهارت های لازم، در بازار های مالی خرید و فروش انجام دهد. در این میان لازم است بدانید که یکی از بازار های جدیدی که مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده است، بازار ارز دیجیتال می باشد. از این رو در ادامه مقاله قصد داریم شما را با بازار ارز دیجیتال آشنا کرده و مطالبی را در زمینه آموزش خرید ارز دیجیتال (چگونه ارز دیجیتال بگیریم؟) بیان کنیم.

بازار ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال شکلی از پول دیجیتال است که بر پایه علم رمزنگاری ایجاد شده است. این ارز ها در بستر بلاک چین به وجود آمده است. به این منطور که هیچ سازمان یا نهادی نمی تواند خرید و فروش در این بازار را کنترل کند. ارز دیجیتال را می توان بازاری دانست که در آن انواع ارز ها مورد معامله قرار می گیرند. و هنگامی که فردی وارد این بازار شود و اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال کند، در واقع سرمایه گذار محسوب می شود. لازم به ذکر است که سرمایه گذاری در هر بازاری، نیازمند کسب دانش و مهارت های لازم می باشد. و مطمئناً بازار ارز دیجیتال از این قاعده مستثنی نیست. 

آموزش خرید ارز دیجیتال
آموزش خرید ارز دیجیتال

آموزش خرید ارز دیجیتال

به طور کلی خرید و فروش ارز دیجیتال به دو صورت انجام می شود. در روش اول، خرید ارز دیجیتال از طریق صرافی ها صورت می گیرد و در روش دوم لازم است که فرد در بازار فارکس حساب کاربری ایجاد کرده و در این بازار، جفت ارز ها را معامله کند. در ادامه مقاله قصد داریم شما را به طور کامل با دو روش خرید ارز دیجیتال آشنا کرده و مطالبی در این زمینه بیان کنیم.

روش اول: خرید ارز دیجیتال از صرافی ها

در این روش لازم است که سرمایه گذار در صرافی ها ثبت نام کرده و اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال کنند. در این میان بهتر است به این موضوع اشاره کنیم که در ایران دو نوع صرافی برای ارز دیجیتال وجود دارد. یکی صرافی حضوری که افراد می توانند به صورت حضوری رمز ارز خریداری کنند. و نوعی دیگر صرافی آنلاین می باشد. که ما به شما خرید ارز دیجیتال از صرافی آنلاین را پیشنهاد می کنیم. حال دلیل انتخاب صرافی های آنلاین چیست؟

دلیل انتخاب صرافی های آنلاین چیست؟

در صورت ثبت نام در صرافی های آنلاین، سرمایه گذار می تواند برای خود یک پنل کاربری ایجاد کرده و در واقع تمامی جزئیات خرید و فروش خود، میزان سود خود، قیمت لحظه ای ارز ها و به طور کلی یک دید کلی نسبت به سرمایه گذاری خود داشته باشد. از دیگر ویژگی های مثبت خرید ارز دیجیتال به صورت آنلاین می توان به امکان نقدشوندگی سریع، امکان خرید و یا فروش سریع و … اشاره کرد. حال سوالی که ممکن است در ذهن شما ایجاد شود این می باشد که چگونه در صرافی های آنلاین ثبت نام کنیم؟

آموزش خرید ارز دیجیتال در صرافی های آنلاین
  1. اولین گام برای خرید ارز دیجیتال: بررسی صرافی های مختلف و انتخاب یک صرافی معتبر
  2. در گام بعدی لازم است که یک کیف پول برای خود بسازید. در واقع این کیف پول حکم حساب بانکی شما را دارد.
  3. مرحله بعد، نوبت احراز هویت می باشد.
  4. در آخرین مرحله هم باید با توجه به بودجه مورد نظر، بهترین ارز دیجیتال را خریداری کنید.

روش دوم: خرید و فروش ارز در بازار فارکس

در روش دیگر شما می توانید در بازار فارکس ثبت نام کنید. لازم به ذکر است که برای سرمایه گذاری در بازار فارکس تنها کافی است که به یکی از کارگزاری های فارکس در در ایران مراجعه کرده و یک حساب کاربری ایجاد کرده و پس از واریز پول، خرید و فروش در بازار فارکس را آغاز کنید. از آنجایی که فارکس یک بازار دو طرفه می باشد، از این رو خرید و فروش ارز در این بازار حتی در زمان نزولی بودن نیز سودآور خواهد بود. البته بازار فارکس یکی از پر ریسک ترین بازار های مالی می باشد که توصیه می کنیم قبل از ورود به آن و سرمایه گذاری، آموزش های لازم را فرا بگیرید.

یک صرافی معتبر باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

  • یک صرافی معتبر باید در مقایسه با دیگر صرافی ها از قیمت مناسب تری برخوردار باشد.
  • یک صرافی معتبر باید دارای یک تیم حرفه ای به همراه پشتیبانی قوی باشد.
  • شما با بررسی صفحات صرافی ها در شبکه های اجتماعی و بررسی نظرات کاربران می توانید. انواع صرافی ها را بررسی کرده و با توجه به بررسی های صورت گرفته، یکی از آن ها را انتخاب کنید.
  • یک صرافی معتبر باید دارای وب سایت های معتبر باشد.
  • بهتر است صرافی مد نظر شما دارای سایت ها و بلاگ هایی باشد. که محتوای آموزشی در آن قرار می دهند. چرا که در این صورت می توان گفت که صرافی برای جذب مشتری تلاش کرده است و معتبر محسوب می شود. 
  • و ….

معرفی انواع ارز های دیجیتال 

همان طور که اشاره شد ارز های بسیاری در بازار دیجیتال به منظور معامله و خرید و فروش وجود دارد. اما لازم است بدانید که بیت کوین اولین و شناخته ترین ارز دیجیتال می باشد. که امروزه محبوبیت بالایی را در میان سرمایه گذاران کسب کرده است. البته لازم به ذکر است که ارز های دیجیتال روز به روز در حال توسعه می باشد و هر آن ممکن است یک ارز دیجیتال جدید به بازار معرفی شود. از دیگر ارز های دیجیتال مهم می توان به ارز اتریوم، بایننس کوین، استلار، فلو، سوایپ و … اشاره کرد. 

آموزش خرید ارز دیجیتال در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد 

ارز دیجیتال یکی از بازار های نوپایی است. که همه افراد می توانند بدون توجه به سن و جنسیت و میزان تحصیلات خود، در این بازار سرمایه گذاری کنند. البته لازم به ذکر است که سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال و انجام معاملات پر سود در این بازار، نیازمند کسب دانش و مهارت های لازم در این زمینه می باشد. در واقع وارد شدن به بازار ارز دیجیتال بدون دانش و مهارت، ریسک سرمایه گذاری را افزایش خواهد دارد.

بنابراین در صورتی که قصد دارید. وارد بازار ارز دیجیتال شده و صفر تا صد مهارت های لازم برای سرمایه گذاری در این بازار را کسب کنید. در دوره ارز دیجیتال و سرمایه گذاری در بازار رمز ارز ها در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد شرکت کنید. در واقع شما با شرکت در این دوره، علاوه بر آموزش خرید ارز دیجیتال، با مهارت های تحلیل بازار نیز آشنا شده و می توانید با استفاده از این مهارت ها، یک سرمایه گذاری موفقی داشته باشید. لازم به ذکر است که در پایان دوره به هنرجویان مدرک دو زبانه مجتمع فنی تهران ارائه داده می شود. 

آموزش خرید ارز دیجیتال
آموزش خرید ارز دیجیتال

دوره های بورس و سرمایه گذاری

معرفی مدارک پایان دوره ارز دیجیتال

مدرک دوره ارز دیجیتال در بهترین آموزشگاه ارز دیجیتال (مجتمع فنی تهران). قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانش پذیر قرار گیرد. همچنین دانش پذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند.

رضا شریفی ۱-بهمن-۱۴۰۲