آموزش کامل طراحی سایت با وردپرس

آموزش کامل طراحی سایت با وردپرس

آموزش کامل طراحی سایت با وردپرس: امروزه تمامی کسب و کار ها برای موفقیت نیاز به طراحی یک وب سایت دارند تا از طریق آن صنعت خود را در فضای اینترنت معرفی کرده چرا که منجر به افزایش درآمدشان خواهد شد. امروزه نرم افزار وردپرس به محبوب ترین و سریع ترین روش برای ایجاد و طراحی یک سایت تبدیل شده است. شما با گذراندن دوره های آموزش کامل طراحی سایت با وردپرس کلیه مهارت های لازم و کاربردی را آموزش دیده و میتوانید در کمتر از یک ساعت سایت، ایجاد و طراحی کنید. 

در واقع وردپرس سیستمی می باشد که به وسیله آن قادر خواهید بود انواع سایت و وبلاگ را به وسیله سیستم مدیریت محتوا متن به طور رایگان انجام دهید. با فراگیری مهارت های مرتبط با این دانش و شرکت در کلاس های آن شما میتوانید بدون داشتن هیچگونه دانشی در رابطه با برنامه نویسی وب سایت دلخواه خود را به واسطه ی CMS یا همان سیستم مدیریت محتوا راه اندازی کنید.

آموزش طراحی سایت با وردپرس
آموزش طراحی سایت با وردپرس

لزوم یادگیری طراحی سایت با وردپرس

ابتدا تعریف وردپرس را اینگونه بیان میکنیم: وردپرس یا سیستم مدیریت محتوا (Content Management Systems -CMS) یک سیستم طراحی شده در بستر وب می باشد که با ابزار های متنوعی که دارد می توانید اقدام به راه اندازی سایت نمایید و در واقع قادر هستید محتوی سایت مورد نظر خود را بدون داشتن دانشی در رابطه با کد نویسی و برنامه نویسی ایجاد و طراحی نمایید.

به عبارتی میتوان گفت وردپرس تمامی نیاز های شما را برای طراحی وب سایت در اختیارتان قرار خواهد داد. امروزه انواع مختلف برنامه ها و نرم افزار ها برای طراحی سایت به وجود آمده است. اما میتوان محبوب ترین و کامل ترین نرم افزار برای این کار را وردپرس دانست. از دلایلی که به یادگیری و آموزش وردپرس تاکید میکند و بیانگر اهمیت آن است میتوان به این موارد اشاره کرد:

  • نرم افزار وردپرس کاملا رایگان می باشد.
  • با استفاده ار وردپرس شما قادر به طراحی هرگونه سایتی می باشید بدون ابنکه نیاز به فراگیری کد نویسی داشته باشید.
  • این نرم افزار یک سیستم منبع باز (open source) می باشد. 
  • نرم افزار وردپرس را میتوان یک سیستم سریع، بهینه و امن معرفی کرد.
  • این نرم افزار دارای انعطاف پذیری و شخصی سازی بالایی است.
  • ورد پرس دارای قدرت انطباق پذیری و بهینه سازی برای موتور های جستجو از جمله سئو می باشد که هدف آن افزایش درآمد است.

گام به گام مراحل طراحی سایت با استفاده از وردپرس

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم با شرکت در دوره های آموزش وردپرس در مجتمع فنی تهران شعبه میر داماد و به دست آوردن مهارت های کاربردی و تخصصی مورد نیاز میتوانید در کمتر از یک ساعت اقدام به طراحی وب سایت مد نظر خود کنید. در ادامه گام به گام مراحل طراحی سایت با استفاده از وردپرس را برای شما بیان می کنیم:

  • مرحله اول: درک اهمیت و لزوم به طراحی سایت با استفاده از وردپرس
  • مرحله دوم: چگونگی انتخاب نام مناسب برای وب سایت، خرید دامنه و میزبانی وب (هاست)
  • مرحله سوم: نحوه نصب وردپرس و آشنایی کامل با رابط کاربری آن
  • مرحله چهارم: تشخیص و انتخاب مناسب ترین قالب برای طراحی وب سایت
  • مرحله پنجم: انتخاب کردن مهم ترین پلاگی های مورد نیاز برای طراحی سایت
  • مرحله ششم: اقدام به ساخت صفحات اصلی سایت
  • مرحله هفتم: تولید محتوای مناسب و ایجاد وبلاگ در سایت
  • مرحله هشتم: ایجاد فهرست برای وب سایت

افزونه های ورد پرس کدام است؟

در کار با نرم افزار وردپرس  حتما برای شما پیش آمده تا با افزونه ها روبه رو شوید. ابتدا برای شما تعریف افزونه را بیان میکنیم: در واقع نحوه ی عمل کردن افزونه ها در نرم افزار وردپرس همانند پلاگین های موجود در سایر نرم افزار ها می باشند. افزونه ها در ورد پرس به شما در طراحی سایت کمک خواهند کرد و علاوه بر آن امکانات خاصی را برای ورد پرس ایجاد خواهد کرد.

  • افزونه ها امکانات بسیاری را برای شما فراهم میکند از جمله آن میتوان به این موارد اشاره کرد.
  • با نصب و به کارگیری انواع مختلف افزونه ها در وردپرس شما میتوانید سایت های فروشگاهی را راه اندازی کنید.
  • با کمک افزونه Envira Gallery که از انواع متفاوت افزونه ها می باشدشما میتوانید وب سایت عکاسی راه اندازی کنید.
  • برای ایجاد وب سایت ویکی شما میتوانید از افزونه Knowledge base استفاده نمایید.
  • یکی از افزونه هایی که امکان ایجاد یک فرم شغلی را برای شما به وجود می آورد افزونه Job Manager می باشد.
  • و …

بنابراین یکی از مهم ترین ابزارها در نرم افزار وردپرس افزونه ها می باشد که با کمک آن ها شما میتوانید تمام ایده های ذهنیتان را اجرا نمایید چرا که افزونه ها دارای دامنه مصرف بسیار گسترده ای می باشند.

مقدار هزینه لازم برای ساخت و طراحی یک وب سایت

 بعد از گذارندن دوره های آموزش وردپرس شما قادر هستید سایت مورد نظر خود را با صرف مقدار هزینه ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان راه اندازی کنید. هزینه شما برای طراحی وب سایت با این روش به این دلیل کم می باشد که تمام کارهای مربوط به طراحی سایت را خودتان شخصا انجام می دهید. چرا که در غیر اینصوت سایر طراحان سایت از شما دستمزد های میلیونی دریافت خواهند کرد. بنابراین طراحی سایت با وردپرس از نظر اقصادی کاملا به صرفه می باشد.

کلاس های مربوط به آموزش کامل طراحی سایت در مجتمع فنی تهران شعبه میرداماد

آموزش طراحی سایت با وردپرس
آموزش طراحی سایت با وردپرس

معرفی مدارک پایان دوره

مدرک آموزش کامل طراحی سایت با استفاده از زبان های برنامه نویسی و یا نرم افزار هایی همچون ورد پرس و … همراه با دیجیتال مارکتینگ مجتمع فنی تهران قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانش پذیر قرار گیرد. همچنین دانش پذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند.

رضا شریفی ۲۲-فروردین-۱۴۰۰