آیین نامه آموزشی

برای دریافت فایل آیین نامه آموزشی کلیک کنید

مشخصات دانشجو :  ( لطفاً کلیه اطلاعات خود را به صورت دقیق و کامل وارد نمایید،  بدیهی است که بر اساس این اطلاعات  مدرک  شما صادر می گردد و مسئولیت هرگونه اشتباه به عهده شما خواهد بود، و همچنین لطفاً حروف مشخصات خود را به تفکیک درج نمایید. )

                                       

*نام : …………………………………………………….

                                       

*نام خانوادگی: ………………………………………..

                                       

First Name: …………………………………. *

                                       

………………………………………. Last Name: *

*شماره شناسنامه: ………………………………….     *کد ملی: ………………………………………………………………..    *نام پدر: …………………………………………………………   

*جنسیت:      مذکر          مونث                        *محل صدور شناسنامه: …………………………………………..    * تاریخ تولد: (روز/ماه/سال)   ………/………/……..۱۳       

*تلفن منزل: ……………………………………..  *تلفن همراه: ……………………………………………………     * نشانی الکترونیکی: ……………………………………………………….

*نشانی محل سکونت: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

نحوه آشنایی با ما :        وب سایت مجموعه              وب سایت های تبلیغاتی             اس ام اس                     تلگرام و اینستاگرام             شعب دیگر

                               توصیه دوستان                 دانشجوی قبلی مجموعه               آگهی روزنامه                  ایمیل                            سایر ….   

*نام دوره: …………………………………………………………..                 روز و ساعت برگزاری: ………………………………………………

  دستورالعمل مقررات انضباطی و آموزشی و مالی

لطفاً موارد زیر را با دقت مطالعه فرمایید:

  • به جز در مواردی که شرع مقدس اسلام احکام و دستورات خاص دارد، حق همه شهروندان است که بدون تبعیض جنسیتی، نژادی، قومیتی و جغرافیایی آزادانه و آگاهانه از کلیه خدمات مجتمع فنی تهران بهره مند گردد.رعایت نظافت، حفظ اموال، احترام متقابل و ممنوعیت استعمال دخانیات در کلیه فضاهای آموزشی مجتمع فنی تهران برای دانشپذیران الزامیست. رعایت حجاب در مجموعه الزامی بوده و دانشپذیران خانم می بایست الزاما با مقنعه در فضای آموزش حضور پیدا کنند. بدیهی است عدم رعایت حجاب و پوشش اسلامی منجر به جلوگیری از حضور دانشپذیر در کلاس می باشد.
  • به منظور رعایت حق مولف و ارتقای بازدهی آموزشی، هرگونه ضبط صدا، تصویر و محتوای آموزشی کلاس با استفاده از تلفن همراه، دوربین، نرم افزار و … مگر با اجازه مدرس و کسب تایید از مدیر دپارتمان/شعبه مربوطه غیرمجاز است. در هر صورت هرگونه اشتراک محتوای دوره ها یا انتفاع مالی از این محتوا اکیدا ممنوع است.
  • دانشپذیران موظف به حفظ نظم و مقررات کلاسها می باشند و هرگونه برهم زدن نظم یا تحریک نمودن سایرین به بر هم زدن کلاسها و ایجاد اغتشاش خلاف مقررات مجتمع فنی تهران می باشد و با فرد خاطی برخورد شده و بدون عودت هیچ وجهی، مانع از حضور دانشپذیر مذکور برای ادامه دوره خواهد شد. کلیه فضاهای مجتمع فنی تهران مجهز به دوربین مدار بسته می باشد و دانشپذیر از این حیث اعتراضی نخواهد داشت.
  • تشکیل دوره های آموزشی منوط به احراز حد نصاب لازم بر اساس مقررات مجتمع فنی تهران می باشد، به همین منظور دپارتمان مجاز به تعویق دوره تا دوهفته(۱۴ روز) می باشد. لذا دانشپذیر موظف است جهت اطمینان از برگزاری قطعی دوره در تاریخ مقرر، دو روزکاری پیش از تاریخ شروع با شعبه/دپارتمان مجری تماس بگیرد. همچنین انتخاب یا تغییر مدرس دوره از اختیارات دپارتمان است و با توجه به اینکه کیفیت دوره توسط دپارتمان تضمین خواهد شد، دلیلی برای انصراف دانشپذیران از درس یا دوره محسوب نمی شود.
  • در صورت عدم تسویه شهریه دوره، پس از گذشت ۵% زمان دوره( به صورت نقدی در جلسه اول قبل از ورود به کلاس یا به واسطه چک یا سفته که تاریخ پرداخت آنها تا حداکثر قبل از گذشت نصف مدت زمان دوره می باشد) دپارتمان مجاز به ثبت انصراف دانشپذیر می باشد. لازم به ذکر است که در صورت عدم تسویه کل شهریه تا نرسیده به نصف دوره، از حضور دانشجو در کلاس جلوگیری خواهد شد. هرگونه تعویض یا تغییر کلاس از سوی دانشپذیر مشمول آیین نامه انصراف خواهد بود.
  • دانشپذیر متعهد می گردد در صورت حضور در کلاسهای آنلاین یا حضوری، به هیچ عنوان فیلم، صدا، کپچر، عکس، جزوه و مطالب آموزشی ارائه شده در دوره ها را در اختیار غیر قرار ندهد و در صورت هرگونه تخلف با ایشان برخورد شده و مورد پیگیری قانونی قرار خواهد گرفت.
امضاء داوطلب
  • این مجموعه هیچ مسئولیتی در قبال وسایل شخصی هنرجویان متقبل نمی شود. لذا خواهشمند است در حفظ و نگهداری وسایل خود کوشا باشید.
  • در صورت غیبت یا تاخیر دانشپذیر، مجتمع فنی تهران تکلیفی برای جبران مهارت عقب افتاده وی و یا استرداد تمامی یا بخشی از شهریه نخواهد داشت. همچنین حداکثر غیبت مجاز برای دانشپذیر معادل ۲۰% کل زمان دوره می باشد و پس از آن امکان شرکت در آزمون و صدور مدرک برای دانشپذیر وجود نخواهد داشت. حضور به موقع دانشپذیر در کلاس الزامی است و مدرس مختار به ممانعت از حضور بی موقع دانشپذیر می باشد.
  • از آنجا که اطلاع رسانی به صورت تماس تلفنی، ارسال پیامک یا شبکه های اجتماعی(به تشخیص دپارتمان مربوطه) می باشد، ارائه شماره تماس معتبر هنگام ثبت نام الزامی بوده و هرگونه اطلاع رسانی از این طریق در حکم اعلام عمومی محسوب می گردد. دانش پذیران توجه داشته باشند کلیه اطلاع رسانیهای دوره اعم از شروع، کلاس جبرانی،کنسلی کلاس و اعلام آزمون پایان دوره از تلفن های ثابت مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد صورت می پذیرد و در صورت پاسخ ندادن دانشپذیر، مجتمع هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت و هیچ وجهی از این بابت به وی مسترد نخواهد شد. همچنین هرگونه تغییر در تلفن همراه و ثابت حتماً باید به اطلاع این مجموعه رسانده شود.
  • در صورت عدم کسب نمره قبولی و یا عدم شرکت در آزمون پایان دوره و یا عدم ارائه پروژه نهایی، دانش پذیر پس از پایان دوره به مدت یکسال مجاز به ثبت شرکت در آزمون مجدد با پرداخت هزینه(۱۵ درصد مبلغ شهریه به قیمت روز) را دارا می باشد. دانشپذیر پس از پایان دوره و کسب نمره قبولی حداکثر به مدت یکسال مجاز به ثبت درخواست صدور مدرک و دریافت آن می باشد. شرکت در آزمون مجدد و یا صدور گواهینامه المثنی مشمول پرداخت هزینه های مربوطه از سوی دانشپذیر است.
  • اعطای سایر مدارک از جمله مدارک بین المللی تابع قوانین و هزینه های روز در هنگام درخواست دانشپذیر خواهد شد.
  • دانشپذیران دوره های بلندمدت نظیر معماری، مدیریت و گرافیک رایانه و … که در ساعات و ایام معینی ثبت نام می کنند، با توجه به طولانی بودن دوره، احتمال تغییر زمان در دوره های مختلف وجود دارد و دانشپذیران حق هر گونه ادعایی را از خود سلب می نمایند.
  • در زمان بروز حوادث غیر مترقبه (پیش بینی نشده) و بروز اشکالاتی که ادامه و انجام کار را به هر دلیلی غیرممکن می سازد، تعهدات این مجموعه (کان لم یکن) تلقی می گردد و دانشپذیر هیچ ادعائی نخواهند داشت. کلیه داوطلبان موظف به رعایت کامل مفاد آیین نامه انضباطی مجتمع می باشند. در صورت تشخیص عدم صلاحیت دانشپذیر از سوی مجتمع یا سایر مقامات ذیصلاح، از ثبت نام و ادامه آموزش وی خودداری بعمل خواهد آمد و پیگیریهای لازم انجام خواهد شد. داوطلبان مسئول حفظ و نگهداری تجهیزات این مجموعه هستند که در کلاس و یا دیگر اماکن مجتمع در اختیارشان قرار می گیرد و در صورت هر گونه خسارت ملزم و متعهد به جبران آن هستند.
  • تشکیل کلاسها در هر دوره منوط به احراز حد نصاب لازم می باشد و در صورت تشکیل کلاس با تعداد کمتر از ۸ نفر زمان اجرای دوره به زمان کامل مصوب دوره تقلیل می یابد و دانشپذیر با اطلاع کامل از بند فوق حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب می نماید. در دوره هایی که جهت آموزش نیاز به رایانه می باشد، به ازای هر دو دانشپذیر یک رایانه در نظر گرفته شده است.
  • در صورت وقوع بحران و اعمال تعطیلی در چارچوب تصمیمات ابلاغی نهادهای رسمی کشور، کلیه کلاس های حضوری مجتمع فنی تهران که قابلیت برگزاری به صورت آنلاین را دارد در بستر پلتفرم آموزش الکترونیکی، برگزار خواهد شد.
  • انصراف از دوره/درس/پکیج از لحظه ثبت نام تا گذشت حداکثر ۵% از کل مدت دوره مشمول بازپرداخت ۸۰% کل شهریه دوره/درس/پکیج از طرف مجتمع فنی تهران می باشد و بعد از گذشت ۵% زمان دوره/درس/پکیج ، مبلغی عودت داده نمی شود.

تبصره ۱- معیار محاسبه زمان انصراف به این قرار است: پذیرش درخواست انصراف به صورت حضوری صرفا در ایام و ساعت کاری واحدثبت نام(شنبه تا چهارشنبه ۹-۱۷) میسر است.در صورت درخواست انصراف در خارج از روز و ساعت فوق، مبنای محاسبه اولین روز کاری بعد از ارائه درخواست می باشد. در صورت درخواست انصراف آنلاین پس از پایان ساعت کاری(شنبه تا چهارشنبه ۱۷:۳۰و پنجشنبه ۱۴:۰۰) و نیز ایام تعطیل، مبنای محاسبه تاریخ انصراف، اولین روز کاری بعد از ارایه درخواست می باشد. زمان برگزاری جلسه کلاس در روز درخواست انصراف، جزو مدت زمان گذرانده شده توسط دانشپذیر محسوب می گردد.

تبصره ۲- در صورت تعویق بیش از دو هفته دوره از سوی مجتمع فنی تهران، دانشپذیر مجاز است تا سه روز کاری پیش از شروع قطعی دوره نسبت به اعلام انصراف اقدام نموده و کل شهریه پرداختی را دریافت نماید. در غیر این صورت قوانین انصراف به قوت خود باقی است. بازپرداخت شهریه بر اساس ضوابط مجتمع فنی تهران حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز کاری بعد از ثبت درخواست انصراف قابل پرداخت می باشد.

  • تغییر دوره از یک دپارتمان/شعبه/نمایندگی به دپارتمان/شعبه/نمایندگی دیگر مشمول آئین نامه انصراف است. انصراف از دوره های خصوصی،سمینار و VIP امکان پذیر نمی باشد. هرگونه لغو و یا تغییر ساعت جلسات خصوصی ۴۸ ساعت مانده به جلسه مشمول کسر کل هزینه جلسه خواهد بود.

اینجانب …………………………………………… با مطالعه کامل موارد مندرج در فرم آیین نامه ثبت نام، به ویژه آگاهی از آیین نامه انضباطی و آیین نامه مقررات و آزمون پایان دوره، متقاضی ثبت نام در دوره های موسسه می باشم و تعهد می نمایم کلیه موارد فوق را رعایت نمایم، و همچنین این آیین نامه در مورد ثبت نام تمامی دوره های اینجانب در مجتمع فنی تهران – نمایندگی میرداماد مورد تایید می باشد؛ در غیر این صورت طبق مقررات با اینجانب برخورد شود. بدیهی است عدم عدم رعایت موارد مذکور منجر به معرفی افراد خاطی به کمیته انضباطی خواهد شد.

امضاء داوطلب