بهترین آموزشگاه ICDL در تهران

بهترین آموزشگاه ICDL

بهترین آموزشگاه ICDL در تهران(کلاس های icdl در تهران)

بهترین آموزشگاه ICDL در تهران(کلاس های icdl در تهران): می توان گفت که یکی از دغدغه های کارآموزان جهت یادگیری صفر تا صد مهارت های کامپیوتری (ICDL)، پیدا کردن بهترین آموزشگاه در این زمینه می باشد. به طور کلی لازم است بدانید که آموزشگاه های مختلفی برای آموزش هفت مهارت کامپیوتری ICDL وجود دارد که در این مقاله قصد داریم شما را با این ۷ مهارت آشنا کرده و مطالبی را راجع به ویژگی های بهترین آموزشگاه ICDL در تهران بیان کنیم. 

بهترین آموزشگاه ICDL
بهترین آموزشگاه ICDL

آی سی دی ال چیست؟

ICDL، گواهینامه بین‌ المللی مهارت کار با کامپیوتر است. به بیان دیگر می توان گفت که ICDL به عنوان یک مدرک بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات شناخته شده است که امروزه داشتن این مدرک برای بسیاری از سازمان ها و ارگان های دولتی، شرکت های تجاری و به طور کلی کسب و کار های کوچک و بزرگ مختلف، از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که برخورداری از مهارت های ICDL به مدرک استانداردی تبدیل شده است که در اغلب کشور ها کاربرد دارد. لازم است بدانید که آی سی دی ال دارای هفت مهارت است که در ادامه به این موارد اشاره خواهیم کرد. (کلاس های icdl در تهران)

هفت مهارت ICDL(کلاس های icdl در تهران)

  1. آشنایی با مفاهیم پایه و اساسی فناوری اطلاعات (IT)
  2. آشنایی با شیوه استفاده از کامپیوتر و مدیریت فایل ها (Windows)
  3. یادگیری و آموزش نرم افزار ورد (word)
  4. یادگیری و آموزش نرم افزار اکسل (Excel)
  5. یادگیری و آموزش نرم افزار اکسس (Access)
  6. یادگیری و آموزش نرم افزار پاور پوینت (Powerpoint)
  7. اطلاعات و ارتباطات (Internet)

معرفی مهارت های ICDL 1

آشنایی با مفاهیم پایه و اساسی فناوری اطلاعات (IT)
  • همان طور که از نامش مشخص است، در این قسمت هنرجویان با مفاهیم پایه و مرتبط با اینترنت و ارتباطات از جمله ارزیابی محتوای وب، درک مفاهیم امنیت، جست و جوی اطلاعات، ارسال، دریافت ایمیل و مدیریت تنظیمات ایمیل، امکان مدیریت تنظیمات مرورگر و …. آشنا می شوند. (بهترین آموزشگاه ICDL)
آشنایی با شیوه استفاده از کامپیوتر و مدیریت فایل ها (Windows)
  • در قسمت ویندوز افراد با مهارت های کار با دستگاه های رایانه ای، ایجاد فایل و مدیریت آن ها، شبکه و امنیت داده ها، درک مفاهیم شبکه، تنظیمات سیستم عامل، کار با آیکون های دسکتاپ و ویندوز، بک آپ کردن داده ها و …. آشنا خواهند شد. (کلاس های icdl در تهران)
یادگیری و آموزش نرم افزار ورد (word)
  • ورد یک نرم افزار واژه پرداز است که در بسیاری از مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد. چرا که با استفاده از ورد می توان به راحتی کار های روزمره را انجام داد. از جمله مهارت های آموزشی در ورد می توان به امکان تنظیم سند، امکان ویرایش اسناد، امکان استفاده از منابع کمکی، امکان ایجاد سند، تصاویر، امکان ویرایش نوشته، بررسی املاء کلمات، امکان پرینت گرفتن و …. اشاره کرد. 
اطلاعات و ارتباطات (Internet)
  • در این قسمت افراد با شاخص های امنیتی اینترنت، روش های جستجو در اینترنت، آشنایی با مرورگر وب، انواع روش های اتصال به اینترنت، ساخت پست الکترونیک یا همان ایمیل و ….. آشنا خواهند شد. (کلاس های icdl در تهران)

مهارت های ICDL 2 شامل چه مواردی است؟

(کلاس های icdl در تهران)

یادگیری و آموزش نرم افزار اکسل (Excel)
  • یکی از کاربردی ترین نرم افزار های موجود در پکیج ICDL، نرم افزار اکسل می باشد. چرا که در بسیاری از سازمان ها و کسب و کار ها از این نرم افزار به منظور سازماندهی داده ها و اطلاعات استفاده می کنند. به طور کلی لازم به ذکر است که اکسل یک نرم افزار صفحه گسترده می باشد که کاربر می تواند با استفاده از جداول بزرگ آن، داده ها و اطلاعات مد نظرش را ثبت کند. البته بهتر است بدانید که اکسل ویژگی های گسترده دیگری نیز دارد که در دوره آموزش آن می توانید صفر تا صد آن را آموزش ببینید. (بهترین آموزشگاه ICDL)
یادگیری و آموزش نرم افزار اکسس (Access)
  • یکی از بهترین نرم افزار ها برای طبقه بندی و سازماندهی اطلاعات و داده های بسیار حجیم و پیچیده، اکسس می باشد. اکسس می تواند تمامی نیاز های افراد را نسبت به یک نرم افزار ایجاد پایگاه داده را از بین ببرد. از این رو بیشتر مورد استفاده سازمان هایی قرار می گیرد که ناچار به ذخیره اطلاعات فراوان هستند.
یادگیری و آموزش نرم افزار پاور پوینت (Powerpoint)
  • یکی از نرم افزار های کاربردی برای ارائه مطالب، پاورپوینت می باشد. به طور کلی این نرم افزار قابلیت های متعددی که داد که در این میان می توان گفت که بیشترین کاربرد پاورپوینت در ساخت فایل های چند رسانه ای می باشد. در واقع افراد با استفاده از پاورپوینت، می توانند برای نمایش تصاویر یا متون خود از اسلایدهای متفاوت و خلاقانه استفاده کرده و با کمک آن عملکرد بهتری داشته باشند. 

بهترین آموزشگاه آی سی دی ال چه ویژگی هایی دارد؟(کلاس های icdl در تهران)

  • یک آموزشگاه خوب باید بتواند با بهترین اساتید، مطالب آموزشی را به هنرجویان آموزش دهد. 
  • بهترین آموزشگاه ICDL باید پس از پایان دوره، مدرک معتبری به هنرجویان ارائه دهد. 
  • آموزشگاه های آی سی دی ال باید دارای سیستم های هوشمند باشد. 
  • اساتید مربوطه باید به جدیدترین متد آموزشی تسلط داشته و مطابق با آن تدریس کنند. 
  • و …..

آموزش آی سی دی ال در بهترین آموزشگاه ICDL در تهران

در صورتی که قصد دارید صفر تا صد مهارت های مربوط به آی سی دی ال را آموزش ببینید، ما به شما شرکت در دوره های پکیج آی سی دی ال در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد را پیشنهاد می کنیم. چرا که می توان گفت که مجتمع فنی تهران (میرداماد) یکی از بهترین آموزشگاه ICDL در تهران می باشد که شما  شما با شرکت در این دوره ها، هفت مهارت ICDL را آموزش دیده و در پایان دوره با دریافت مدرک دوزبانه مجتمع فنی تهران، می توانید به راحتی وارد بازار کار در این حرفه شوید. (کلاس های icdl در تهران)

بهترین آموزشگاه ICDL
بهترین آموزشگاه ICDL

دوره های آموزشی دپارتمان ICDL در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

معرفی مدارک پایان دوره 

مدرک دوره آی سی دی ال در بهترین آموزشگاه ICDL (مجتمع فنی تهران) قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند. به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانشپذیر قرار گیرد. همچنین دانشپذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند. (آموزش غیر حضوری پکیج ICDL)

رضا شریفی ۵-بهمن-۱۴۰۰