بهترین دوره کافی شاپ

بهترین دوره کافی شاپ

بهترین دوره کافی شاپ

بهترین دوره کافی شاپ: به طور کلی دوره فتوشاپ شامل مهارت هایی است که افراد برای مدیریت حرفه ای و اصولی یک کافی شاپ به آن نیاز دارند. در واقع این دوره برای کسانی که می خواهند در حوزه کافی شاپ مشغول به کار شوند، بسیار مفید و ضروری می باشد. چرا که در آن تمامی مباحث مربوطه از جمله نوشیدنی های گرم، نوشیدنی های سرد، دسر و بستنی، اسموتی ها و شیک ها و گلاسه ها و … را شامل می شود.

حال سوالی که ممکن است برای شما پیش آید این است که برای یادگیری مباحث مربوط به کافی شاپ، بهترین دوره کافی شاپ کدام است؟ در پاسخ به این سوال باید بدانید که آموزشگاه های متعددی وجود دارد که دوره های کافی شاپ را به صورت تخصصی برگزار می کنند. اما در این میان قصد داریم شما را با دوره های کافی شاپ مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد آشنا کرده و راجع به ویژگی های این آموزشگاه مطالبی را بیان کنیم. 

بهترین دوره کافی شاپ
بهترین دوره کافی شاپ

بهترین دوره کافی شاپ در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد 

یکی از پر مخاطب ترین دوره های مجتمع فنی میرداماد، دوره کافی شاپ می باشد. در واقع تمامی علاقه مندان به یادگیری کافی شاپ و کسانی که قصد دارند وارد بازار کار این حرفه شوند، با شرکت در این دوره، می توانند با صفر تا ۱۰۰ مباحث مربوطه به کافی شاپ از جمله شناسایی قهوه ها، نوشیدنی های سرد، گلاسه ها، دمنوش ها، شیک ها، کار با دستگاه های صنعتی کافی شاپ، قهوه های ملل، دسر و بستنی و …. آشنا شده و پس از دریافت مدرک دوزبانه مجتمع فنی تهران، وارد بازار کار این حرفه شوند. 

ویژگی های بهترین دوره کافی شاپ چیست؟

ارائه مباحث به صورت تئوری و عملی
  • از ویژگی هایی که یک دوره کافی شاپ باید از آن برخوردار باشد، ارائه مباحث هم به صورت تئوری و هم به صورت عملی می باشد. در این میان لازم است بدانید که مجتمع فنی تهران (میرداماد) هنرجویان به صورت عملی و بدون محدودیت با دستگاه های صنعتی کار کرده و یک منوی جامع بین المللی کافی شاپ را آموزش می بینند.
برخورداری از مدرک معتبر
  • مجتمع فنی تهران (میرداماد) پس از پایان دوره کافی شاپ، به هنرجویان مدرک دوزبانه مجتمع فنی تهران ارائه می دهد. در واقع این مدرک از اعتبار بالایی برخوردار بوده و قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد.
برخورداری از اعتبار
  • از ویژگی های بهترین دوره کافی شاپ، می توان به اعتبار آموشگاه اشاره کرد. اعتبار بالای مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد، یکی از ویژگی های مثبت این مجموعه می باشد. 
برخورداری از مهارت بالا
  • اساتیدی که دوره کافی شاپ را آموزش می دهند، باید دارای مهارت و تجربه های بسیاری بوده و در این زمینه فعالیت کنند. 
آموزش صفر تا ۱۰۰ مطالب
  • در یک دوره کافی شاپ، مباحث آموزشی مربوط باید از صفر تا ۱۰۰ و به صورت تخصصی به علاقه مندان آموزش داده شود. 

آشنایی با انواع کافی شاپ

کافی شاپ فانتزی و تجاری
  • این نوع کافی شاپ ها دارای فضایی موقت بوده و در اکثر اوقات دکوری برای آن پیش بینی نمی شود. در واقع کافی شاپ های فانتری و تجاری معمولاً شامل فضاهای دم دستی بود که در پاساژ ها و فروشگاه های زنجیره ای به وفور می توان از آن ها پیدا کرد. 
کافی شاپ های سنتی و نیمه تجاری
  • همان طور که از نامش پیداست، این نوع کافی شاپ ها دارای فضایی می باشند که ساختار قدیمشان نشان دهنده قدمت و تاریخشان می باشد. لازم است بدانید که این کافی شاپ ها معمولا در قسمت های قدیمی یک شهر وجود دارند. 

ویژگی های یک کافی شاپ خوب چیست؟

برخورداری از کیفیت بالای قهوه
  • اولین نکته ای که هر کافی شاپی باید از آن برخوردار باشد، دارا بودن کیفیت بالای قهوه می باشد. به طور کلی فاکتور های متعددی در کیفیت قهوه موثر اند که از جمله آن ها می توان به دانه های قهوه، دستگاه های قهوه ساز، مهارت باریستای حرفه ای، و …. اشاره کرد. 
برخورداری از مبلمان و صندلی های راحت
  • یکی از عوامل موفقیت در هر کافی شاپی، راحتی و آسایش مشتری می باشد. بنابراین ایجاد یک فضای آرام به همراه استفاده از صندلی و مبلمان راحت می تواند تاثیر بسزایی در افزایش درآمد یک کافی شاپ داشته باشد. 
دارای اینترنت سرعت بالا 

طبق آمار های اعلام شده، کافی شاپ هایی که قابلیت دسترسی به اینترنت پر سرعت را به مشتریان خود می دهند، از گردش مالی بالا تری برخوردار هستند. چرا که امروزه افراد بسیاری هستند که میخواهند زمانی از روز را در مکانی آرام و دوره از خانه و یا محیط خود بگذرانند. 

برخورداری از غذای خوب و مقرون به صرفه

یک کافی شاپ باید طوری باشد که مشتریان را با استفاده از ویژگی های مثبتش جذب کند. به طور مثال برخورداری از غذای خوب به همراه قیمت های مناسب می تواند یک ویژگی هوشمندانه باشد. 

برخورداری از کتابخانه 
  • از دیگر ویژگی های یک کافی شاپ، می توان به وجود کتابخانه و یا مجموعه ای از کتاب ها و مجلات اشاره کرد. در واقع ممکن است مشتریان زیادی باشند که علاقه مند به گذراندن وقت خود به مطالعه در کافه باشند. 
برخورداری از محیطی عالی
  • از دیگر ویژگی های مهمی که یک کافی شاپ خوب باید از آن برخوردار باشد، محیطی عالی می باشد. در واقع یک کافه باید دارای محیطی راحت و صمیمی باشد.
بهترین دوره کافی شاپ
بهترین دوره کافی شاپ

دوره های دپارتمان کافی شاپ مجتمع فنی تهران (میرداماد)

معرفی مدارک پایان دوره

مدرک دوره کافی شاپ مجتمع فنی تهران قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانشپذیر قرار گیرد. همچنین دانشپذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند.

رضا شریفی ۳۰-دی-۱۴۰۲