ثبت نام آنلاین حسابداری ویژه بازار کار

ثبت نام آنلاین حسابداری ویژه بازار کار

ثبت نام آنلاین حسابداری ویژه بازار کار: در دنیای امروز بسیاری از افراد به دنبال یافتن راه هایی برای کسب در آمد و ورود به بازار کار می باشند. از این رو در انتخاب رشته تحصیلی به منظور ورود به بازار کار مناسب دچار مشکل هستند. حسابداری جزء رشته هایی می باشد که بازار کار بسیار پر رونقی دارد. از این رو امروزه افراد بسیاری در این رشته تحصیل میکنند.

علاوه بر آن امروزه با توجه به محبوب بودن و پر طرفدار بودن این رشته مراکز و آموزشگاه های مختلفی اقدام به آموزش تخصصی حسابداری ویژه بازار کار نموده اند. یکی از بهترین مراکز در این زمینه مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد می باشد. علاقه مندان میتوانند با ثبت نام آنلاین حسابداری بازار کار در این دوره شرکت کنند و صفر تا صد مهارت های مورد نیاز برای ورود به بازار کار را به دست آورند. در ادامه اطلاعات بیشتری در این زمینه را در اختیارتان قرار میدهیم.

ثبت نام آنلاین حسابداری ویژه بازار کار
ثبت نام آنلاین حسابداری ویژه بازار کار

معرفی اجمالی رشته حسابداری

ابتدا به بیان توضیح مختصری میپردازیم تا با رشته حسابداری آشنا شوید. حسابداری به سیستمی گفته میشود که با جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات به سرمایه گذاران، مدیران سازمانی و … کمک میکند تا تصمیم گیری بهتر و دقیق تری را در رابطه با مسائل اقتصادی انجام دهند. از این رو بسیاری از افراد معتقدند هدف از روی کار آمدن رشته حسابداری، بر طرف کردن نیاز های انسانی می باشد که با گذشت زمان و پیچیده تر شدن عملیات حسابداری پیشرفت کرده و توسعه یافته است. و امروزه به امری ضروری در کسب و کارها تبدیل گشته است چرا که اشخاص، شرکت ها و دولت های مختلف برای تصمیم گیری صحیح و توزیع مناسب منابع مالی به آن نیاز دارند.

بازار کار رشته حسابداری به چه صورت است؟

همانطور که در ابتدای مقاله بیان کردیم یکی از دلایل اصلی که افراد به رشته حسابداری روی می آورند، بازار کار پر رونق آن می باشد. چرا که امروزه تمامی شرکت ها و مشاغل چه کوچک و چه بزرگ نیازمند انجام خدمات حسابداری می باشند. از این رو میتوان گفت بازار کار رشته حسابداری اشباع نشدنی است. علاقه مندان به رشته حسابداری بعد از تحصیل و کسب تخصص در رابطه با حسابداری میتوانند در شاخه های مختلف این رشته مشغول به فعالیت شوند. که از جمله آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حسابداری دولتی

تحصیل کنندگان در این شاخه میتوانند در تمامی سازمان ها و ادارات دولتی مشغول به فعالیت شوند.

  • حسابداری مالیاتی

تحصیل کردگان در رشته حسابداری مالیاتی میتوانند در ادارات دولتی مشغول به کار شوند.

  • حسابداری بیمه

با کسب تخصص در رابطه با حسابداری بیمه افراد میتوانند در موسسات بیمه فعالیت کنند.

  • حسابداری بانک

همانطور که از نامش پیداست تحصیل کنندگان در این شاخه میتوانند در شعبه های متفاوت بانک مشغول به فعالیت شوند.

  • حسابداری مالی

برای فعالیت در شرکت ها و موسسات مختلف اعم از تجاری یا غیر تجاری باید در رشته حسابداری مالی مهارت و تخصص کسب کرد.

  • حسابداری صنعتی

تحصیل کنندگان در این رشته میتوانند در تمام واحد های صنعتی و همچنین شرکت های تولیدی مشغول به فعالیت شوند.

چگونه وارد بازار کار حسابداری شویم؟

  •  به دست آوردن مدرک تحصیلی مرتبط 
  • مسیر شغلی خود از بین زیر شاخه های مختلف رشته حسابداری تعیین کنید و با کسب تخصص مستقیما وارد بازار کار مرتبط شوید.
  • بعد از کسب مدرک تحصیلی برای ورود به بازار کار بهتر است در دوره های کارآموزی شرکت کنید و یا با شرکت در دوره آموزش صفر تا صد حسابداری در بهترین آموزشگاه حسابداری مهارت های لازم، چگونگی کار با اسناد حسابداری و .. را به دست آورید.
  • پیدا کردن شغل مورد نظر و ورود به بازار کار که با داشتن تخصص در این زمینه به راحتی صورت میگیرد.

چه مباحثی در دوره حسابداری ویژه بازار کار  آموزش داده می شود؟!

در دوره حسابداری بازار کار صفر تا صد مهارت های مورد نیاز برای ورود به بازار کار حسابدرای به شما آموزش داده می شود. به طوری که با ثبت نام آنلاین حسابداری بازار کار و شرکت در دوره های آموزشی میتوانید به سرعت وارد بازار کار شوید. از جمله مباحثی که در این دوره ها آموزش داده می شود میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حسابداری خدماتی

در حسابداری خدماتی مباحثی از جمله معادلات و مفاهیم عمومی حسابداری، آشنایی با گزارش های مالی، آشنایی با حسابداری واحد های مختلف (خدماتی، بازرگانی و دولتی) نحوه ثبت اسناد مالی، حسابداری وجه نقد و …. آموزش داده میشود. با یادگیری کامل این مباحث میتوانید به راحتی عملیاتی مانند مقایسه ستون های بدهکار و بستانکار، بررسی حساب های دفتر کل و … را انجام دهید.

  • حسابداری مکانیزه

در حسابداری مکانیزه کار بانرم افزارهای رایج و کاربردی مورد استفاده در رشته حسابداری آموزش داده می شود. از جمله نرم افزار هلو، نرم افزار سپیدار و اکسل.

  • حسابداری بازرگانی

حسابداری بازرگانی شامل سرفصل هایی از جمله کار با نرم افزار حسابداری، طراحی کدینگ، ساختار حساب ها، تجزیه و تحلیل مراحل خرید و فروش، تجزیه و تحلیل خزانه داری، بررسی پروسه هزینه و در آمد و …. می شود.

  • چرخه کامل حسابداری

چرخه کامل حسابداری صفر تا صد حسابداری از افتتاح حساب تا بستن حساب و انتقال به سال بعدی در این  قسمت آموزش داده میشود.

ثبت نام آنلاین حسابداری ویژه بازار کار
ثبت نام آنلاین حسابداری ویژه بازار کار

ثبت نام آنلاین حسابداری ویژه بازار کار

در این مقاله سعی کردیم اطلاعاتی در رابطه با رشته حسابداری و دوره های حسابداری بازار کار بیان کنیم. همانطور که بیان شد رشته حسابداری به دلیل بازار کار پر رونقش طرفداران بسیاری دارد. به طوری که سالانه تعداد زیادی از دانشجویان در این رشته فارغ التحصیل میشوند. علاوه بر این امروزه بسیاری از آموزشگاه ها به صورت تخصصی مباحث موجود در حسابداری بازار کار را به شما آموزش میدهد.

یکی از بهترین مراکز به این منظور مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد می باشد که با برگذاری دوره های تخصصی صفر تا صد این مباحث را به شما آموزش میدهد. ثبت نام انلاین حسابداری بازار کار تمامی مهارت های مورد نیاز برای ورود به بازار کار را در اختیار شما قرار میدهد.

دوره های دپارتمان مالی و حسابداری در مجتمع فنی تهران (میرداماد)

معرفی مدارک پایان دوره حسابداری

مدرک دوره آنلاین حسابداری خدماتی مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد(بهترین آموزشگاه حسابداری در تهران) قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند. به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانشپذیر قرار گیرد. همچنین دانشپذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند. 

maryam bagheri ۱۶-بهمن-۱۴۰۲