ثبت نام ارز دیجیتال

ثبت نام ارز دیجیتال

ثبت نام ارز دیجیتال

ثبت نام ارز دیجیتال: یکی از بازار های نوظهور در میان بازار های مالی، بازار ارز دیجیتال می باشد. در این بازار سرمایه گذاران ارز های مختلف را با یکدیگر مبادله کرده و از این طریق سود های کلانی را کسب می کنند. به طور کلی سرمایه گذاری در هر بازاری با یکسری از ریسک ها همراه است که بازار ارز دیجیتال از این قاعده مستثنی نیست. حال سوالی که ممکن است ذهن شما را درگیر کند این است که چگونه می توان این ریسک ها را مدیریت کرد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که تنها راه کنترل ریسک، کسب آگاهی و مهارت در بازار سرمایه می باشد. از این رو به شما توصیه می کنیم اگر قصد ورود به بازار ارز دیجیتال و یا هر بازار مالی دیگر را دارید، در گام اول با شرکت در دوره آموزشی ارز دیجیتال، مهارت های لازم را کسب کنید. 

ثبت نام ارز دیجیتال
ثبت نام ارز دیجیتال

نکات مهم برای سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال

  • در صورتی که در سرمایه گذاری خود ضرر کرده اید، سعی نکنید که ضررهایتان را در هما روز جبران کنید. در واقع این کار یک رفتار هیجانی است که وضعیت سرمایه گذاری شما را وخیم تر می کند. 
  • هنگام سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال، به سیاست های قانونی کشور ها توجه کنید. 
  • به هیچ عنوان تنها بر روی یک ارز دیجیتال سرمایه گذاری نکنید.
  • یکی از ویژگی های مهمی که هر سرمایه گذاری باید از آن برخوردار باشد. میزان تحمل ریسک پذیری بالا می باشد. اگر می خواهید سرمایه گذاری پرسودی داشته باشید، باید میزان تحمل ریسک پذیری خود را افزایش داده و پول خود را مدیریت کنید.
  • یک سرمایه گذار باید هدف و استراتژی خود را تعیین کند. 
  • از دیگر نکات مهم در سرمایه گذاری بازار ارز دیجیتال، صرافی است که شما در آن ارز ها را خرید و فروش می کنید. چرا که انتخاب صرافی های بزرگ برای انجام معاملات، تاثیر بسیاری در افزایش ارزش آن ارز دارد. بنابراین به سرمایه گذاران توصیه می کنیم که برای خرید و فروش در بازار ارز دیجیتال، بهترین و معتبرترین صرافی ها را انتخاب کنند.
هنگام سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال به چه نکاتی باید توجه کرد؟
  • برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال باید تاریخچه قیمت ارز را مطالعه کرد. با بررسی این تاریخجه می توان ارزش ارز را بررسی کرده و قیمت ارز در آینده را پیش بینی کرد.
  • از دیگر نکاتی که در هنگام سرمایه گذاری باید به آن توجه کرد، بررسی میزان امنیت بازار می باشد. از این رو لازم است بدانید که بازار ارز دیجیتال از امنیت بالایی برخوردار است. چرا که بازار ارز دیجتیال یک بازار بلاکچین است که هیچ سازمان و یا مللی قابلیت دسترسی به آن را ندارد. 
  • در صورتی که قصد دارید سرمایه بزرگی را وارد بازار ارز دیجیتال کنید، در ابتدا بهتر است دانش و مهارت لازم را کسب کرده و به دنبال بهترین و با ارزش ترین سهام باشید. 
  • در هنگام سرمایه گذاری باید فعالیت توسعه دهندگان رمزارز را مورد برررسی قرار دهید. در واقع این توسعه دهندگان افرادی هستند که به طور مداوم در حال فعالیت اند. از این رو اگر فعالیت آن ها روند نزولی پیدا کند و یا فعالیت آن ها به صورت ناگهانی افزایش پیدا کند، باید عوامل این صعود و نزول را بررسی کرد.
  • این نکته را در نظر داشته باشید که تحلیل تکنیکال یکی از تحلیل های موثر در تحلیل بازار ارز دیجیتال است و کاربرد تحلیل تکنیکال در بازار ارز دیجیتال بر هیچ سرمایه گذاری پوشیده نیست. 
  • و …..

نحوه خرید ارز دیجیتال به چه صورت است؟

  1. خرید ارز های دیجیتال شامل چند مرحله‌ می باشد. در اولین گام لازم است که کیف پول مورد نظر خود را پیدا کرده و آن‌ را نصب کنید.
  2. گام بعدی نوبت به پیدا کردن یک صرافی معتبر می باشد.
  3. سپس با استفاده از مدارک شناسایی خواسته شده توسط صرافی مد نظر، احراز هویت انجام دهید.
  4. در آخر ارز دیجیتال مورد نظر خود را خریداری کرده و آن را در کیف پول خود دریافت کنید.
ثبت نام ارز دیجیتال
ثبت نام ارز دیجیتال

دوره ارز دیجیتال در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد 

در صورتی که قصد دارید. به عنوان سرمایه گذار وارد بازار ارز دیجیتال شده و بتوانید از این بازار سود های کلانی کسب کنید، در گام اولین لازم است اطلاعاتی را از این بازار به دست آورده و سپس مهارت های لازم برای انجام معامله را آموزش ببینند. بنابراین به این سرمایه گذاران توصیه می کنیم در گام اول، در دوره ارز دیجیتال شرکت کنند. لازم است بدانید که یکی از دوره های محبوب و پرمخاطب مجتمع فنی میرداماد، دوره ارز دیجیتال می باشد. بنابراین در صورتی که قصد ثبت نام ارز دیجتیال و یا آموزش آنلاین ارز دیجیتال در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد را دارید، ما به شما سه روش ثبت نام را معرفی می کنیم. 

ثبت نام ارز دیجیتال به صورت آنلاین
  • برای ثبت نام دوره ارز دیجیتال، در ابتدا لازم است که وارد سایت مجتمع فنی تهران (میرداماد) mftmirdamad.com شده و با پیدا کردن دوره ارز دیجیتال، بر روی ثبت نام کلیک کنید. در این صورت شما با پرداخت مبلغ دوره، می توانید ثبت نام خود در کلاس ارز دیجیتال را تکمیل کنید.
ثبت نام حضوری دوره ارز دیجیتال
  • اگر قصد دارید ثبت نام خود را به صورت حضوری انجام دهید، تنها کافی است که به مجموعه مجتمع فنی میرداماد مراجعه کرده و در واحد ثبت نام، نسبت به شرکت در دوره ارز دیجیتال اقدام کنید.
ثبت نام ارز دیجیتال به صورت تلفنی 
  • شما می توانید با شماره گیری تلفن مجتمع فنی تهران (میرداماد) ۲۲۲۲۲۸۱۶، با کارشناس مربوط به دوره ارز دیجیتال صحبت کرده و تمامی سوالات خود را در میان بگذارید. سپس با دریافت شماره کارت و فرم مربوطه، می توانید ثبت نام خود را تکمیل کنید.

دوره های بورس و سرمایه گذاری

معرفی مدارک پایان دوره ارز دیجیتال

مدرک دوره ارز دیجیتال مجتمع فنی تهران قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانش پذیر قرار گیرد. همچنین دانش پذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند.

رضا شریفی ۱-بهمن-۱۴۰۲