خرید دوره فارکس

خرید دوره فارکس

خرید دوره فارکس

خرید دوره فارکس: امروزه اسامی متعددی را راجع به انواع بازار های مالی می شنویم. به طور کلی این بازارها، پتانسیل زیادی برای کسب درآمد دارند و افراد بسیاری قصد سرمایه گذاری در این بازار ها را دارند. از  این رو در این مقاله قصد داریم شما را با بزرگترین بازار مالی، یعنی بازار فارکس آشنا کرده و مطالبی را در زمینه خرید دوره فارکس از مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد که یکی از بهترین آموزشگاه فارکس در تهران می باشد، بیان کنیم.

بازار فارکس چیست؟

یکی از بزرگترین بازار های جهانی، بازار فارکس می باشد. Forex مخفف عبارت foreign exchange market، به معنای بازار تبادل ارز های خارجی است که روزانه بیش از ۵.۳ تریلیون دلار در این بازار معامله انجام می شود. لازم به ذکر است که در این بازار ارز های مختلفی از جمله یورو، پوند، دلار آمریکا و …. معامله می شوند. در ادامه شما را با ویژگی های بازار فارکس آشنا خواهیم کرد. 

خرید دوره فارکس
خرید دوره فارکس

بازار فارکس چه ویژگی هایی دارد؟

  • سرعت نقدشوندگی در بازار فارکس بسیار بالا می باشد.
  • از آنجایی که حجم معاملات روزانه در فارکس در حدود ۵ تریلیون دلار می باشد، از این رو بازار فارکس گردش مالی بالایی دارد.
  • هزینه انجام معاملات در این بازار به نسبت سایر بازار های مالی پایین تر می باشد. (فارکس بهتر است یا بورس ایران)
  • لازم به ذکر است که اخبار ها و اتفاقات سیاسی و اقتصادی جهان تاثیر بسیاری بر نوسانات قیمتی این بازار دارد.
  • بازار فارکس یک مکان فیزیکی است که به صورت غیر متمرکز کار می کند.
  • انجام معاملات در بازار فارکس، ۲۴ ساعته و بدون محدودیت می باشد.
  • برای تحلیل روند بازار و انجام معاملات در بازار فارکس، باید از تحلیل های بنیادی و تکنیکال استفاده کرد.
  • در بازار فارکس می توان از حساب آزمایشی رایگان برای یادگیری خرید و فروش و انجام معاملات استفاده نمود.
  • در صورت سرمایه گذاری در بازار فارکس، به سرمایه شما هیچگونه مالیات، بهره و .. تعلق نمی گیرد.
  • دسترسی به بازار فارکس به سرعت و براحتی امکان پذیر می باشد.
  • در صورت سرمایه گذاری در بازار فارکس، افراد می توانند در تمام کشور های جهان معامله انجام دهند. 
  • در صورت معامله در فارکس، سرمایه گذاران می توانند هم از افزایش و هم از کاهش قیمت ها، سود کسب کنند.
  • برای سرمایه گذاری در فارکس میتوان از اعتبار اهرمی (Leverage) برای افزایش قدرت خرید استفاده نمود.
  • افراد با سن بالای ۱۸ سال و حداقل سرمایه قادر به سرمایه گذاری در بازار فارکس هستند.
  • و ….

معرفی مراحل سرمایه گذاری در فارکس

۱) کسب دانش و مهارت های لازم برای ورود به بازار فارکس
  • قبل از انجام هر گونه معامله در بازار فارکس، لازم است که دانش و مهارت های کافی در این زمینه را به دست آورید. در این صورت می توانید ریسک سرمایه گذاری خود را کاهش داده و سود های کلانی را کسب کنید. (کلاس جامع فارکس از مقدماتی تا پیشرفته)
۲) باز کردن حساب در کارگزاری
  • به منظور انجام عملیات مبادله در بازار فارکس، در اولین گام باید در کارگزاری های مربوط به این بازار، برای نگهداری ارز ها حساب باز کنید.
۳) انجام معاملات آزمایشی

در قدم بعدی شما می توانید یک حساب آزمایشی در بازار فارکس باز کرده و به صورت آزمایشی معامله انجام دهید. انجام معاملات آزمایشی موجب می شود که افراد به صورت واقعی ریسک های این بازار را لمس کرده و با دید بازتری وارد معاملات پرریسک فارکس شوند. 

۴) خرید و فروش ارز مطابق با استراتژی
  • حال نوبت به انجام مبادلات خرید و فروش در بازار فارکس می باشد. در این میان لازم است بدانید که معاملات در بازار فارکس باید مطابق با استراتژی شخصی فرد انجام شود.

انواع روش های معامله در بازار فارکس

بازار صعودی
  • هنگامی که بازار وضعیت صعودی دارد، بهتر است در زمان اصلاحات انجام شده در بازار، سهم هایی را با توجه به تحلیل های خود، خریداری کنید. چرا که بهترین سود آوری در این زمان است.
بازار نزولی
  • هنگامی که بازار وضعت نزولی دارد، بهتر است سهم هایی را با توجه به تحلیل های خود، بفرشید. چرا که در این وضعیت بیشترین سود حاصل از فروش می باشد و همچنین ریسک معاملات کاهش پیدا می کند. 
بازار خنثی
  • بازار خنثی زمانی ایجاد می شود که قیمت سهم بین دو خط حمایت و مقاومت نوسان کند. این حالت بهترین زمان انجام معامله در بازار فارکس می باشد.

یادگیری مهارت های لازم برای ورود به فارکس چه اهمیتی دارد؟

به طور کلی برای شروع هر فعالیتی، کسب دانش و مهارت های مربوط به آن لازم است. و ورود به بازار های مالی از جمله بازار فارکس، از این قاعده مستثنی نیست. به طور کلی داشتن دانش و مهارت های انجام معاملات در فارکس از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که در غیر این صورت، سرمایه گذاران دچار ضرر و زیان خواهند شد و ممکن است اتفاقات ناخوشایندی پیش آید. لازم است بدانید که راه ها و تکنیک های بسیاری برای یادگیری معامله در بازار فارکس وجود دارد. اما در این میان باید گفت که یکی از محبوب ترین و تاثیرگذارترین روش برای یادگیری فارکس، خرید دوره فارکس و یا شرکت در دوره های آموزش تخصصی فارکس می باشد. 

خرید دوره فارکس
خرید دوره فارکس

خرید دوره فارکس در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

یکی از دوره های محبوب مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد، دوره فارکس و تحلیل روانشناختی بازار های بین المللی می باشد. بنابراین به شما توصیه می کنیم در صورتی که قصد دارید به صورت جدی در بازار فارکس فعالیت کنید، در دوره های فارکس مجتمع فنی میرداماد شرکت کرده و با خرید دوره فارکس، با صفر تا صد این بازار آشنا شده و می توانید با تحلیل های مختلف، در زمان های مناسب خرید و فروش کنید. همچنین لازم به ذکر است که در پایان دوره فارکس، به هنرجویان مدرک دوزبانه مجتمع فنی تهران ارائه داده می شود. 

دوره های بورس در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

معرفی مدارک پایان دوره

مدرک دوره فارکس مجتمع فنی تهران قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند. به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانش پذیر قرار گیرد. همچنین دانش پذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند.

رضا شریفی ۲۶-اردیبهشت-۱۴۰۱