دوره های برق

دوره های پر مخاطب برق 

دوره های برق

دوره های برق: رشته برق و الکترونیک امروزه در دسته رشته های محبوب و پر طرفدار قرار گرفته است که از بازار کار فوق العاده ای برخوردار است و به شما در دستیابی به درآمد بالا کمک میکند. در واقع مهندسی برق یکی از مشاغل مهم و کلیدی در صنعت و برق و مخابرات به شمار میرود. همانطور که همه افراد از این موضوع آگاه هستند از بزرگترین و پر اهمیت ترین سرمایه های هر کشوری، انرژی آن می باشد. که در بین انواع انرژی ها، انرژی الکتریکی و برق از اهمیت بالایی برخوردار است. (دوره های برق)

به طوری که مقدار تولید و مصرف آن در بخش های مختلف یکی از موارد موثر در رشد اقتصادی کشور به شمار میرود. اما همانند سایر رشته های پر طرفدار برای ورود به حرفه مهندسی برق نیز باید تحصیلات دانشگاهی و آکادمیک را گذراند و با شرکت در دوره های مختلف مهارت های مورد نیاز را به دست آورد. امروزه آموزشگاه ها و مراکز مختلفی روی کار آمده است که نرم افزار ها و مباحث مهم و ضروری در رابطه با برق و الکترونیک را به علاقه مندان آموزش میدهد. یکی از بهترین مراکز، مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد است. در ادامه دوره های برق را به شما معرفی میکنیم.

دوره های برق
خرید دوره های برق

خرید دوره های آموزش برق و الکترونیک

همانطور که بیان کردیم علاوه بر تحصیلات آکادمیک و دانشگاهی فرد باید با شرکت در دوره های مختلف با مهارت های مختلف موجود در این حرفه آشنا شوند و تخصص های لازم را به دست آورد. به این منظور میتوانند در دوره های آموزشی مختلف شرکت کنند و یا با خرید دوره های برق مهارت های مورد نیاز را آموزش ببینند. مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد به عنوان برترین آموزشگاه برق در تهران برای آموزش این حرفه شناخته میشود که در محیطی حرفه ای، با تجهیزات مورد نیاز و اساتید مجرب صفر تا صد مطالب موجود در این حرفه را به شما آموزش میدهد.

به طوری که افراد مبتدی را تبدیل به یک برقکار حرفه ای میکند و افرادی که مشغول به فعالیت هستند میتوانند با کسب مهارت های جدید ارتقای شغلی پیدا کنند. افرادی که به دلیل مشغله کاری موقعیت شرکت در دوره های حضوری را ندارند میتوانند با خرید دوره های برق این مجموعه به طور کامل و با کیفیت بالا تمام مهارت های مورد نیاز را آموزش ببینند.

معرفی دوره های تخصصی برق 

دوره plc
  • پی ال سی به معنی کنترلگر کوچک قابل اندازه گیری می باشد که امروزه در تمامی صنایع و تجهیزات به چشم میخورد و از این رو یادگیری آن در صنعت برق از اهمیت بالایی برخوردار است. امروزه میتوان پی ال سی ها را یک بخش مهم و اساسی در اتوماسیون صنعتی شناخت که قابلیت ها و کاربردهای بیشمارش منجر به محبوبیت آن در بین مهندسان و متخصصان برق و الکترونیک گشته است. (دوره های برق)
دوره میکروکنترلر 
  • (دوره های برق) از دیگر قطعات پر کاربرد که امروزه در بیشتر تجهیزات الکتریکی وجود دارد، میکروکنترلر ها می باشند. این قطعات قادر به کنترل بخش های مختلف مدار می باشند. به دلیل کاربرد و مزیت های بیشمارشان شرکت ها و برندهای مختلفی اقدام به تولید قطعات نموده اند که هر یک ویژگی ها و کاربرد های خاص خود را دارند. از معروف ترین انواع میکروکنترلرها، میکروکنترلر avr است. از این رو دیگر مهارت مورد نیاز برای فعالیت در این حرفه آشنایی با میکروکنترلر ها می باشد.
دوره تعمیرات تلفن همراه
  • تعمیرات تلفن همراه از دیگر دوره های پر مخاطب برق و الکترونیک است که مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد با اساتید مجرب و در فضایی حرفه ای اقدام به آموزش آن نموده است. از دلایل محبوبیت بالای این دوره بازار کار بی نظیرش می باشد. شرکت در این دوره ها و کسب مهارت در این زمینه کمک میکند افراد بتوانند هم به عنوان تعمیرکار موبایل مشغول شوند و هم مغازه الکتریکی را راه اندازی کرده و در آن فعالیت کنند.
دوره eplan
  • (دوره های برق)ایپلن یکی از نرم افزارهای تخصصی در برق و الکترونیک است که برای انجام بیشتر نقشه های الکتریکال مورد استفاده قرار میگیرد. استفاده از این نرم  افزار کمک میکند نقشه کشی با دقت و سرعت بالا و به راحتی انجام گیرد.بنابراین اگر قصد فعالیت در این حرفه را دارید در دوره ایپلن شرکت کنید و مهارت های لازم را به دست آورید.
دوره رویت الکتریکال( دوره Revit MEP)
  • رویت مپ یا رویت الکتریکال از دیگر نرم افزارهای کاربردی در برق و الکترونیک می باشد که در طراحی و نقشه کشی تمامی تاسیسات الکترکی، مکانیکی و لوله کشی مورد استفاده قرار میگیرد. از مزیت های مهم این نرم افزار قابلیت انجام طراحی های سه بعدی، برآورد تاسیسات الکتریکی و مکانیکی، تهیه و ارائه گزارشات جامع، تهیه جداول کاربردی و … می باشد. از این رو انجام بسیاری از پروژه ها را به راحتی امکان پذیر میکند.
دوره ابزار دقیق (تهیه و تولید مدارک مهندسی)
  • از دیگر شاخه های نوظهور و پر کاربرد برق و الکترونیک دوره ابزار دقیق می باشد که نوظهور بودن آن منجر به بازار کار فوق العاده آن گردیده است. از این رو علاقه مندان به این حرفه روز به روز در حال افزایش است. میتوان گفت تمامی کارخانه جات و صنایع از جمله صنعت خودرو سازی، صنعت ساخت و ساز، پتروشیمی و … نیازمند متخصصان ابزار دقیق هستند.(دوره های برق)
  • خرید دوره ابزار دقیق کمک میکند تا با انواع سنسور ها آشنا شوید، اطلاعات جامع در رابطه با شبکه های صنعتی را به دست آورید، با کنترل کننده های صنعتی آشنا شوید و ….علاوه بر این چگونگی طراحی و رسم نقشه ها را نیز در این رشته میتوانید آموزش ببینید.(مهندسی برق با گرایش های الکترونیک، کنترل ابزار دقیق)
  • و …
دوره های برق
دوره های پر مخاطب برق

بازار کار رشته برق و الکترونیک!!

برق و الکترونیک امروزه در تمامی صنایع و فعالیت ها کاربرد دارد و میتوان گفت زندگی روزمره تمام افراد به عملکرد صحیح این انرژی نیازمند است. از این رو علاقه مندان این رشته با شرکت در دوره و کلاس های آموزش برق و الکترونیک و کسب تخصص مهارت های لازم میتوانند به راحتی وارد بازار کار گسترده این رشته شوند. از جمله موقعیت های شغلی در برق و الکترونیک عبارت است از:(دوره های برق)

  • برقکار در محیط های مختلف از جمله ساختمان، مراکز بهداشتی، بیمارستان‌ ها، ادارات، مراکز نظامی و ….
  • فعالیت با دستگاه ­ها و تجهیزات مورد استفاده در صنایع و کارخانه‌ ها
  • فعالیت در  ادارات مختلف از جمله اداره برق، اداره آب و فاضلاب، نیروگاه ها، شهرداری و ….
  • فعالیت در شرکت‌ های فروشنده و واردکننده­‌ تابلو برق، یو پی اس، دیزل برق و ….
  • کار در کارگاه‌ های سازنده و مونتاژ کننده تابلو های برق
  • کار در شرکت ­‌های تعمیر انواع موتور­ های الکتریکی
  • کار در شرکت‌ های خدماتی در زمینه سرویس دستگاه‌ ها
  • راه اندازی مغازه‌ الکتریکی و فروش، نصب و تعمیرات لوازم برقی
  • و ….

 کلاس برق و الکترونیک در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

معرفی مدارک پایان دوره

مدرک آموزش برق و الکترونیک مجتمع فنی تهران قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند. به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانش پذیر قرار گیرد. همچنین دانشپذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند.

maryam bagheri ۳۰-دی-۱۴۰۲