خرید پکیج ICDL (خرید دوره آی سی دی ال)

خرید پکیج ICDL (خرید دوره آی سی دی ال)

خرید پکیج ICDL (خرید دوره آی سی دی ال): مهارت های هفت گانه icdl یکی از مواردی است که در دنیای امروز و با توجه به کاربرد و اهمیت روز افزون کامپیوتر در مشاغل و شرکت های مختلف، بسیار به گوش میخورد. از این رو یادگیری آن برای افرادی که خواستار ورود به بازار کار و یا ارتقای شغلی هستند از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مقاله قصد داریم به بررسی آی سی دی ال و اهمیت یادگیری آن بپردازیم:

خرید پکیج ICDL (خرید دوره آی سی دی ال)
خرید پکیج ICDL (خرید دوره آی سی دی ال)

مهارت های هفت گانه آی سی دی ال کدام است؟

  1. فناوری و اطلاعات: آشنایی با مفاهیم اولیه فناوری اطلاعات، سخت افزار و نرم افزارهای کامپیوتری
  2. چگونگی استفاده از کامپیوتر و مدیریت فایل: چگونگی روش های استفاده از کامپیوتر، مدیریت فایل، اعمال تنظیمات اصلی و مورد نیاز و مدیریت فایل های کامپیوتری
  3. نحوه استفاده از نرم افزار ورد: ورد نرم افزاری کاربردی برای انجام عملیاتی مانند تایپ متن، قالب بندی، جدول بندی، ویرایش، کار با تصاویر و…می باشد.
  4. نحوه کار با نرم افزار اکسل: اکسل از دیگر نرم افزارهای بسیار مهم و پرکاربرد می باشد. که با شرکت در دوره آی سی دی ال با کاربردهای مختلف آن مانند ویرایش، قالب بندی، فرمول نویسی و … آشنا میشوید. 
  5. چگونگی بکارگیری نرم افزار اکسس: در این دوره هنرجویان با مفهوم کلی پایگاه داده ها آشنا میشوند. همچنین چگونگی استفاده و به کارگیری این نرم افزار نیز در این دوره ها آموزش داده میشود.
  6. نحوه استفاده از نرم افزار پاور پوینت: امروزه برای ارائه مطلب در مراکز آموزشی و یا دانشگاهی از پاورپوینت استفاده میشود از این رو پاور پوینت از دیگر نرم افزارهای کاربردی می باشد که در پکیج آی سی دی ال(ICDL) با کاربردهای مختلف آن مانند ایجاد اسلاید، ویرایش،قالب بندی متون، تصاویر و … آشنا میشوید.
  7. کسب مهارت اطلاعات و ارتباطات: منظور از مهارت اطلاعات و ارتباطات با آی سی دی ال این می باشد که در خرید دوره آی سی دی ال افراد با مفهوم اینترنت، امنیت در اینترنت، مهارت انجام سرچ های اینترنتی و … آشنا میشوند.(خرید پکیج ICDL)

تفاوت های ۱ ICDL با ICDL 2 !!

به طور کل مهارت هایی که در بالا بیان شد در هر دو دوره آی سی دی ال اموزش داده میشود که شامل مهارت های کامپیوتری می باشد. تفاوت این دو دوره نوع مهارت کسب شده می باشد.  به بیان دیگر سر فصل های این دوره ها با یکدیگر متفاوت بوده که در ادامه به بیان هر یک میپردازیم:

مهارت های  ICDL 1 

  • مفاهیم پایه و اساسی فناوری اطلاعات و ارتباطات
  • ویندوز (Windows)
  • نرم افزار Word (آموزش غیر حضوری ICDL 1)
  • اطلاعات و ارتباطات (Internet)

مهارت های ICDL 2(دوره آنلاین ICDL 2 (کلاس مجازی آی سی دی ال))

  • نرم‌افزار اکسل (Excel)
  • نرم‌افزار اکسس (Access)
  • نرم‌افزار پاورپوینت (Power point)

چرا باید icdl را یاد بگیریم؟

  • با توجه به اینکه در دنیای امروز جست و جو برای یافتن شغل بسیار زیاد است میتوان گفت کسب مهارت بیشتر شانس ورود به بازار کار را افزایش میدهد. داشتن گواهی نامه و مهارت کار با icdl یک مورد مثبت و ارزشمند در رزومه کاری شما محسوب میشود.(خرید پکیج ICDL)
  • افرادی که قصد ورود به اداره یا شرکت های داخلی را دارند باید مهارت کافی کار با کامپیوتر را داشته باشند. افرادی که دوره icdl را گذرانده اند و مهارت های مورد نیاز را به دست آورده اند بی شک از نظر مهارت های کامپیوتری چند پله از سایر افراد جلوتر هستند.
  • برای کار کردن در خارج از کشور نیز بی شک icdl به شما کمک خواهد کرد. برای فعالیت در کشور های خارجه مدرک آی سی دی ال خود را ترجمه کنید و با خود ببرید. این مدرک در ۱۴۹ کشور معتبر است.
  • به افرادی که در شرکتی مشغول به فعالیت هستند و مدرک کار با آی سی دی ال را ندارند توصیه میکنیم هرچه سریع تر نسبت به دریافت این مدرک اقدام نمایند. چرا که به ارتقای شغلی آن ها در شرکت کمک فراوان خواهد کرد. 
  • به غیر از کار و یافتن شغل مناسب، آموزش‌ آی سی دی ال برای دانش‌آموزان، دانشجویان، خانم‌های خانه‌دار و… هم مناسب است. حتی اگر جزء کسانی هستید که گاهی گذرتان به کامپیوتر می‌افتد باز هم گذراندن این دوره مزایای بیشماری برای شما به همراه خواهد داشت.
خرید پکیج ICDL (خرید دوره آی سی دی ال)
خرید پکیج ICDL (خرید دوره آی سی دی ال)

خرید پکیج ICDL (خرید دوره آی سی دی ال)

در این مقاله به طور مختصر شما را با آی سی دی ال، کاربرد ها و اهمیت یادگیری آن آشنا کردیم. همانطور که بیان شد یادگیری این مهارت شانس ورود به بازار کار را افزایش میدهد و جدا از این در زندگی روزمره نیز کاربردهای فراوانی خواهد داشت. از این رو توصیه میکنیم تمامی افراد نسبت به یادگیری این مهارت اقدام نمایند.

مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد با برگذاری دوره های تخصصی و بهره گیری از اساتید مجرب صفر تا صد مهارت هفت گانه آی سی دی ال را به علاقه مندان آموزش میدهد و درپایان دوره مدرک دو زبانه و معتبر ارائه میدهد. بنابراین اگر شما هم جزء افراد جویای کار هتسید با خرید پکیج ICDL (خرید دوره آی سی دی ال) هرچه سریع تر مهارت های مورد نیاز در این زمینه را به دست آورید.(دوره آنلاین پکیج ICDL (کلاس مجازی آی سی دی ال))

مزیت های دوره آی سی دی ال مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

  • ارتقا سطح توانایی افراد در زمینه IT
  • بالا بردن راندمان و کارایی شرکت ها و سازمان ها با استفاده از آی سی دی ال
  • دریافت مدرک بین المللی و قابل ترجمه
  • یادگیری آسان با اساتید برتر در مجتمع فنی تهران شعبه میرداماد
  • و …

دوره های آموزشی دپارتمان ICDL در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

معرفی مدارک پایان دوره 

مدرک آموزش ICDL مجتمع فنی تهران قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند. به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانشپذیر قرار گیرد. همچنین دانشپذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند.

maryam bagheri ۱۷-بهمن-۱۴۰۲