دریافت مدرک معتبر Adobe

دریافت مدرک معتبر Adob

دریافت مدرک معتبر Adob: به طور کلی شرکت های بزرگی در زمینه طراحی برنامه های کامپیوتری در دنیا وجود دارد. در این میان یکی از شرکت های معروف و شناخته شده در زمنیه معرفی نرم افزار های کاربردی، شرکت ادوبی می باشد. این شرکت بزرگ بالغ بر ۵۰ نرم افزار کامپیوتری دارد که هر کدام شامل ورژن ها و آپدیت های متعددی هستند که در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با معروف ترین نرم افزار های ادوبی آشنا کرده و آن ها را بررسی کنیم. 

دریافت مدرک معتبر Adob
دریافت مدرک معتبر Adob

آشنایی با نرم افزار های ادوبی

فتوشاپ 
  • یکی از محبوب ترین نرم افزار های شرکت ادوبی، فتوشاپ می باشد. دلیل محبوبیت این نرم افزار را می توان حرفه ای بودن در زمینه ویرایش تصاویر و طراحی گرافیکی دانست. در واقع این برنامه دارای ابزار و امکانات حرفه ای می باشد که با استفاده از آن ها می توان تمامی کار های مد نظر را بر روی یک عکس انجام داده و از آن ها برای طراحی بنر، بروشور، کارت ویزیت، گرافیک سایت، لوگو، پوستر و …. استفاده نمود. (ثبت نام فتوشاپ)
افتر افکت
  • افتر افکت یک نرم افزار کاربردی (کاربرد های افتر افکت) در زمینه موشن گرافیک، ساخت تیزر های تبلیغاتی، جلوه های ویژه و افکت های سینمایی می باشد. در واقع با استفاده از نرم افزار افتر افکت می توان بهترین فیلم ها را با بالاترین کیفیت ساخت. نرم افزار افتر افکت در سال ۱۹۹۳ توسط شرکت adobe طراحی و تولید شد. و امروزه این نرم افزار به یکی از محبوب ترین نرم افزار ها در حوزه جلوه های ویژه و ساخت فیلم و انیمه تبدیل شده است. (دریافت مدرک معتبر Adob)
ایلاستریتور
  • از دیگر نرم افزار های محبوب در زمینه طراحی گرافیک که توسط شرکت ادوبی به بازار عرضه شده است، نرم افزار ایلاستریتور می باشد. در واقع با استفاده از این نرم افزار می توان تصاویر و هنر های گرافیکی را با باکیفیت ترین شکل ممکن طراحی کرد. (کلاس ایلاستریتور)
پریمیر 
  • پریمیر را می توان محبوب ترین نرم افزار برای ویرایش و ادیت ویدئو دانست. در واقع این نرم افزار دارای ابزار و امکاناتی است که با استفاده از آن ها می توان ویدئو و فیلم را به راحتی ویرایش کرد و تغییرات دلخواه را در آن اعمال کرد. 
این دیزاین
  • یکی از نرم افزار های کاربردی در زمینه طراحی و ساخت پرونده های چابی، نرم افزار ایندیزاین می باشد. در واقع با استفاده از این نرم افزار می توان طراحی پوستر، تراکت، کتاب، کتاب الکترونیکی، مجله، بروشو، روزنامه و… انجام داد. این نرم افزار تمامی امکانات مورد نیاز برای ساخت و طراحی را دارد. و در این صورت می توان در بالاترین کیفیت هر گونه طرحی را با رعایت استاندارد های چاپ طراحی کرد.

چگونه نرم افزار های ادوبی را یاد بگیریم؟

به طور کلی راهکار های متعددی به منظور یادگیری نرم افزار های ادوبی از جمله فتوشاپ، ایلوستریتور، این دیزاین، پریمیر و … وجود دارد. اما لازم است بدانید که یکی از موثر ترین تکنیک های برای یادگیری نرم افزار های ادوبی، شرکت در دوره های تخصصی مربوط به این نرم افزار ها می باشد. حال سوالی که ممکن است برای شما پیش آید این است که کدام دوره ها برای یادگیری مناسب هستند؟ در پاسخ به این سوال لازم است بدانید که آموزشگاه های متعددی وجود دارند که دوره های مختلفی را در زمینه آموزش نرم افزار های شرکت ادوبی برگزار می کنند. از این رو در ادامه مقاله قصد داریم شما را با دوره های نرم افزار های ادوبی در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد آشنا می کنیم. (دریافت مدرک معتبر Adob)

دوره آموزشی نرم افزار های ادوبی در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد 

مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد که یکی از مجموعه های برتر آموزشی می باشد که دوره های مختلفی را در زمینه یادگیری نرم افزار های مختلف ادوبی از جمله فتوشاپ، ایلاستریتور، این دیزاین، افترافکت، پریمیر و … به صورت تخصصی برگزار می کند. در واقع افراد با شرکت در این دوره ها می توانند با صفر تا صد دانش و مهارت های لازم به منظور کار با این نرم افزار ها آشنا شده و به راحتی وارد بازار کار مد نظر خود شوند. حال دلایل محبوبیت دوره های مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد چیست؟

دلایل محبوبیت دوره های مجتمع فنی تهران چیست؟

در اختیار قرار دادن محیط مناسب آموزشی
  • مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد، به هنرجویان یک محیط مناسب و مخصوص برای یادگیری نرم افزار های ادوبی ارائه داده و تجهیزات لازم را در اختیار آن ها قرار می دهد.
برخورداری از هزینه های مناسب
  • از دیگر دلایل محبوبیت مجتمع فنی میرداماد، قیمت مناسب دوره ها می باشد. در واقع این آموزشگاه با توجه به امکاناتی که در اختیار هنرجویان قرار می دهد، از هزینه مناسبی برخوردار است. 
برگزاری دوره ها به شکل های مختلف
  • مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد این امکان را فراهم کرده است که کسانی که نمی توانند به صورت حضوری برای یادگیری نرم افزار ها در دوره شرکت کنند، در این صورت می توانند در دوره ها به صورت آنلاین شرکت کنند. چرا که مجتمع فنی میرداماد، دانش و مهارت های مربوط به این نرم افزار ها را هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین آموزش می دهد. 
دریافت مدرک معتبر Adobe
  • ارائه مدرک مجتمع فنی تهران، از مزایای مهم این مجموعه می باشد. لازم است بدانید که دریافت مدرک معتبر Adobe مجتمع فنی تهران قابل ترجمه رسمی بوده و مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد.
ارائه مباحث به صورت کامل
  • در دوره های آموزش نرم افزار های ادوب مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد، مباحث آموزشی از ۰ تا ۱۰۰ و به صورت تئوری و عملی به هنرجویان ارائه داده می شود. 
برخورداری از اساتید کاربلد
  • اساتیدی که نرم افزار های ادوبی را در مجتمع فنی میرداماد آموزش می دهند، دارای مهارت و تجربه های بسیاری بوده و در این زمینه به صورت حرفه ای فعالیت می کنند. 
برخورداری از اعتبار بالا
  • مجتمع فنی تهران از اعتبار بالایی در میان دیگر برند های آموزشی برخوردار است. و در این میان مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد یکی از برترین نمایندگی ها در هفت سال اخیر بوده است.
دریافت مدرک معتبر Adob
دریافت مدرک معتبر Adob

دوره های مربوط به نرم افزار های ادوبی، در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

دریافت مدرک معتبر Adobe

دریافت مدرک معتبر Adobe مجتمع فنی تهران قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانشپذیر قرار گیرد. همچنین دانشپذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند.

رضا شریفی ۱۹-مرداد-۱۴۰۱