دوره آموزشی ارز دیجیتال

دوره آموزشی ارز دیجیتال

دوره آموزشی ارز دیجیتال: امروزه در دنیایی زندگی می کنیم که کسب و کار های آنلاین محبوبیت بسیاری در بین عموم پیدا کرده است و بیشتر افراد به این نتیجه رسیده اند که این نوع کسب کار ها ساده تر، سرعت آن بیشتر و هزینه آن کمتر می باشد. سرمایه گذاری در بازار ارز های دیجیتال جزء یکی از کسب و کار های آنلاین به شمار می رود که بسیاری از افراد توانسته اند در سال‌ های گذشته سود های چند هزار درصدی از این بازار دریافت کرده و سرمایه‌ خود را چندین برابر رشد دهند. از این رو بسیاری از افراد جذب این بازار شده و به دنبال کسب سود های کلان در این بازار هستند. 

لازم به ذکر است که کسب سود های چشم گیر از بازار ارز. نیاز به دوره آموزشی ارز دیجیتال به صورت کامل و کسب مهارت و تجربه در این زمینه دارد. اگر شما فردی هستید که تصمیم گرفته اید به صورت جدی خرید و فروش در بازار ارز دیجیتال را شروع کنید. ولی هیچ اطلاعات و دانشی در این زمینه ندارید، ما به شما شرکت در دوره آموزشی ارز دیجیتال در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد را پیشنهاد می کنیم. کلاس ارز دیجیتال مجتمع فنی، تمامی اطلاعات، دانش و مهارت لازم را از صفر تا صد به افراد آموزش می دهد و در پایان دوره افراد قادر خواهند بود که با تکیه بر دانش و مهارت های خود، در این بازار معامله انجام دهند.

دوره آموزشی ارز دیجیتال
دوره آموزشی ارز دیجیتال

آشنایی با بازار ارز دیجیتال

ارز دیجیتال همان پول دیجیتال و الکترونیکی است که به صورت غیر متمرکز و بر اساس فناوری بلاکچین به وجود آمده است. این بازار با روش ها مختلفی رمز گذاری شده است. طوری که هیچ سازمان یا نهادی نمی تواند آن را کنترل کند و در نتیجه میزان تقلب و کلاهبرداری کاهش می یابد. لازم به ذکر است که دسترسی به ارز های دیجیتال فقط از طریق رایانه یا تلفن همراه امکان پذیر است. چرا که این ارز ها فقط به صورت الکترونیکی وجود دارند. از آنجایی که معامله در ارز های دیجیتال به هیچ واسطه ای نیاز ندارد، از این رو می توان گفت که این روش سرمایه گذاری، ارزان ترین روش برای معامله می باشد.

به طور کلی در بازار ارز دیجیتال، ارز های مختلفی از جمله بیت کوین، اتریوم، تتر، ریپل و …. خرید و فروش می شوند که هر سرمایه گذاری می تواند با توجه به اولویت های خود، آن ها را خریداری کند. سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال همانند سرمایه گذاری در دیگر بازار های مالی با ریسک هایی همراه است که افراد می توانند برای کاهش این ریسک ها میزان اطلاعات و مهارت های خود را در این زمینه افزایش دهند. در ادامه مطالبی را راجع به ریسک ها و مزایای سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال را ارائه خواهیم داد.

ریسک های سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال 

  • دارای نوسانات قیمتی شدید

بازار ارز دیجیتال همانند دیگر بازار های مالی از جمله بورس، از نوسانات قیمتی بسیار شدیدی برخوردار است. در صورتی که افراد دانش و مهارت کافی در زمینه سرمایه گذاری را نداشته باشند. میزان این ریسک را چند برابر باید متحمل شوند.

  • عدم حمایت دولت از  بازار ارز دیجیتال

بازار ارز دیجیتال بر بستر بلاک چین می باشد و به عنوان یک بازار رمزنگاری شده شناخته شده است و هیچ نهاد و سازمانی نمی تواند در انجام معاملات و تراکنش ها در این بازار دخالت کند. از این رو بازار ارز دیجیتال مورد قبول دولت ها نمی باشد. بنابراین ارز دیجیتال با ریسک عدم حمایت دولت همراه است.

  • ریسک در حفظ و نگهداری کیف پول

یکی از ریسک های مهمی که در بازار ارز دیجیتال وجود دارد، ریسک نگهداری و امنیت کیف پول می باشد. در این مورد نکات بسیاری وجود دارد که یادگیری آن نیازمند دوره آموزشی ارز دیجیتال است. چرا که اگر روند انتقال و نگهداری به صورت صحیح انجام نشود، دارایی افراد از بین خواهد رفت و دیگر قابل بازیابی نخواهد بود. 

  • ریسک مسدود شدن رمز ارز کاربران ایرانی

ممکن است برخی از افراد از طریق صرافی های خارجی اقدام به سرمایه گذاری کنند. در این صورت با شناسایی کاربران ایرانی، دارایی آن ها به دلایلی از جمله تحریم ها، از بین خواهد رفت و این موضوع می تواند یکی از ریسک های سرمایه گذاری در ایران باشد.

  • ریسک ردیابی نبودن دارایی ها

لازم به ذکر است که این ریسک را می توان هم به عنوان مزیت و هم به عنوان عیب سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال نام برد. مزیت این ریسک را می توان این گونه بیان کرد. که هیچ کس نسبت به میزان دارایی های شما آگاه نخواهد بود و افراد بابت دارایی هایشان مالیات نمی دهند. اما عیبی که این ریسک ایجاد می کند. این است که افراد سودجو می توانند به خاطر عدم ردیابی تراکنش ها و دارایی ها. کار هایی را از جمله مبادلات زیر زمینی، تجارت اسلحه و مواد مخدر، پولشویی و … انجام دهند.

مزایای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال 

  • از مهم ترین مزایای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال. امکان نقدشوندگی دارایی ها به هر نوع واحد پولی در جهان می باشد. 
  • از آنجایی که در سال های اخیر بسیاری از افراد توانسته اند از بازار ارز دیجیتال بازدهی بالایی کسب کنند. از این رو می توان گفت که سرمایه گذاری در این بازار در میان کاربران، محبوبیت پیدا کرد. 
  • با سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال میتوان تراکنش های مالی را در سطح بین المللی انجام داد. 
  • از دیگر مزایای سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال می توان به امنیت بالای آن اشاره کرد. 
  • هزینه های تراکنش در این بازار نسبت به دیگر بازار های مالی به صرفه تر می باشد. 
  • در بازار ارز دیجیتال انتقال پول به‌ صورت شخص به شخص است. و هیچگونه واسطه‌ ای در انجام معاملات حضور ندارد و نمی‌ تواند در انتقال پول دخالت یا نظارت داشته باشد.
  • با سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال میتوان به سرعت پول را جا به جا کرد. 
  • از آنجایی که تراکنش ها در ارز دیجیتال قابلیت ردیابی ندارد. از این رو هیچ کس نسبت به میزان دارایی های شما آگاه نخواهد بود. و افراد بابت دارایی هایشان مالیات نمی دهند.
  • با استفاده از ارز های دیجیتال می توان کالا ها و خدمات را خرید و فروش کرد.
  • و …..

دوره آموزشی ارز دیجیتال در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

یکی از سوالات متدوال برای شرکت در دوره آموزشی ارز دیجیتال این است که چه کسانی می توانند در این دوره شرکت کنند و آیا شرکت در کلاس آنلاین ارز دیجیتال محدودیت سنی و تحصیلی دارد؟ در پاسخ به این سوالات باید بگوییم که برای شرکت در دوره ارز دیجیتال در مجتمع فنی تهران (میرداماد) هیچ محدودیت سنی و جنسیتی وجود ندارد و همه افراد با هر میزان تحصیلی می توانند در دوره آموزشی ارز دیجیتال شرکت کنند. 

چه کسانی می توانند در دوره آموزشی ارز دیجیتال شرکت کنند؟

  • کسانی که می خواهد سرمایه گذاری در ارز دیجیتال را به عنوان شغل و درآمد دوم خود انتخاب کنند.
  • کسانی که قصد دارند با سرمایه گذاری در ارز دیجیتال درآمد دلاری داشته باشند.
  • این دوره می تواند مناسب کسانی باشد که هیچ پیش زمینه ای راجع به ارز های دیجیتال ندارند، اما برای سرمایه گذاری در این بازار تصمیم جدی گرفته اند.
  • تمامی افرادی که به تحلیل و معامله گری در بازار سرمایه بین الملل علاقمند اند.
  • کلیه کارشناسان و مدیران سازمان های پولی و مالی که روزانه با بازار های پولی و مالی بین الملل در ارتباط هستند، می توانند برای افزایش مهارت ها و دانش خود، در کلاس ارز دیجیتال شرکت کنند.
  • همچنین دوره آموزشی ارز دیجیتال برای افرادی که وارد این بازار شده و خرید و فروش می کنند اما قصد دارند که مهارت ها و دانش خود را افزایش دهند نیز مناسب می باشد.
  • و …
دوره آموزشی ارز دیجیتال
دوره آموزشی ارز دیجیتال

دوره های بورس در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

معرفی مدارک پایان دوره آموزشی ارز دیجیتال

مدرک دوره آموزشی ارز دیجیتال مجتمع فنی تهران. قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند. به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانشپذیر قرار گیرد. همچنین دانش پذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند.

رضا شریفی ۱۲-اسفند-۱۴۰۲