دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ (کلاس مجازی مدیریت بازاریابی)

دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ (کلاس مجازی مدیریت بازاریابی)

دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ (کلاس مجازی مدیریت بازاریابی): دیجیتال مارکتینگ در واقع به هر نوع بازاریابی گفته می شود که در راستای به فروش رساندن محصولات و خدمات توسط دستگاه های الکترونیکی انجام شود. بسیاری از افراد گمان می کنند که بازاریابی دیجیتال یک حرفه جدید است. اما لازم است بدانید که این حوزه از زمان ورود وسایل الکترونیک به زندگی انسان شروع به شکل گیری کرد. و می توان گفت که امروزه دامنه دانش و مهارت های این حوزه توسعه یافته است.

اهمیت بازاریابی دیجیتال

از آنجا که وجود وسایل الکترونیکی در زندگی انسان روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می کند و طبعاً استفاده از این وسایل در فعالیت های روزمره انسان نقش بسزایی خواهد داشت. از این رو می توان گفت که اهمیت بازاریابی دیجیتال نیز روز به روز افزایش خواهد یافت. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با دیجیتال مارکتینگ آشنا کرده و مطالبی را در زمینه کلاس مجازی مدیریت بازاریابی و انواع روش های بازاریابی ارائه دهیم. 

دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ
دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ

آشنایی با انواع روش های دیجیتال مارکتینگ

  • بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)
  • طراحی و توسعه سایت
  • بازاریابی محتوا
  • ویدئو مارکتینگ یا بازاریابی ویدئو
  • بازاریابی در شبکه های اجتماعی
  • اینفلوئنسر مارکتینگ (کلاس مجازی مدیریت بازاریابی)
  • تبلیغات بنری در سایت های پر بازدید
  • ایمیل مارکتینگ
  • SMS مارکتینگ
  • رپورتاژ آگهی
  • وایرال مارکتینگ
بهینه سازی موتور های جستجو

بازاریابی در موتور های جستجو شامل دو تکنیک می باشد. ۱) تبلیغات در موتورهای جستجو ۲) سئو یا بهینه سازی سایت

تبلیغات در موتورهای جستجو

  • تبلیغات در موتور های جستجو یکی از پر طرفدارترین روش ها در بازاریابی موتور های جستجو می باشد. که گوگل محبوب ترین جستجوگر جهان است و افراد می توانند با تبلیغات در گوگل بازدیدکنندگان زیادی را وارد سایت خود کنند.

سئو یا بهینه سازی سایت

  • منظور از سئوی سایت این است که شما بتوانید با انجام یک سری کارها در نتایج اولیه گوگل دیده شوید. با این کار می توانید برند خود را به مخاطبان نشان دهید. 
بازاریابی محتوا
  • بازاریابی محتوا به منظور جذب مخاطب از موتور های جستجو می باشد. در این نوع بازاریابی در ابتدا باید از مشتریان کسب و کار خود شناخت کامل پیدا کرده و پس از شناسایی مشتریان، شروع به تعیین استراتژی محتوا به منظور جذب مشتریان کرده و پس از تعیین استراتژی، نوشتن محتوا آغاز می شود. (کلاس مجازی مدیریت بازاریابی)
بازاریابی ویدئویی یا ویدئو مارکتینگ
  • زمانی که یک مخاطب با کسب و کار ارتباط نزدیک تری پیدا کند، می تواند تبدیل به یک مشتری شود. یکی از راه های ارتباط برقرار کردن با مخاطب، تهیه ویدئو می باشد. ویدئو مارکتینگ یکی دیگر از روش های دیجیتال مارکتینگ است که به عنوان بهترین تکنیک برای جذب مخاطبان و درگیر کردن آن ها با برند شناخته شده است. در دنیای امروز ویدئو مارکتینگ یکی از ابزار های مهم در صنعت دیجیتال مارکتینگ به حساب می آید، چرا که می توان توسط آن میلیون ها نفر را به سایت خود هدایت کرده و یا با کسب و کار خود آشنا کرد.
بازاریابی در شبکه های اجتماعی (Social Marketing)

از آنجا که شبکه های اجتماعی نقش مهمی در دنیای امروز دارد، از این رو بازاریابی در این شبکه ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. این امر باعث شده رسانه جدیدی برای کسب و کار ها ایجاد شود. لازم است بدانید که بازاریابی در شبکه های اجتماعی نیز دارای دو روش پر کاربرد می باشد. این روش ها شامل:

افیلیت مارکتینگ

  • افیلیت مارکتینگ یا بازاریابی معرف به این صورت که است که شما از صفحات مشهور در شبکه های اجتماعی می خواهید که برند شما را معرفی کنند. 

اینفلوئنسر مارکتینگ (دوره غیر حضوری دیجیتال مارکتینگ)

  • در اینفلوئنسر مارکتینگ افرادی را باید پیدا کرد که متناسب با کسب و کار مورد نظر باشد و کاربران زیادی آن ها را دنبال کنند. سپس به آن ها می گوییم که ما را به صورت مستقیم یا غیر مستقیم تبلیغ کنند.
تبلیغات بنری 
  • یکی دیگر از روش های دیده شدن، استفاد از روش تبلیغات بنری می باشد. البته لازم به ذکر است که این تبلیغات بیشتر جنبه برند سازی دارد و در طولانی مدت و استمرار مداوم، افزایش فروش را به همراه خواهد داشت.
رپورتاژ آگهی (کلاس مجازی مدیریت بازاریابی)
  • رپورتاژ آگهی به معنای خبرسازی در سایت های پربازدید می باشد. در واقع می توان گفت که یکی از بهترین و پر استفاده ترین روش دیجیتال مارکتینگ، رپورتاژ آگهی است. چرا که در این صورت سایت شما توسط افرادی بسیاری دیده خواهد شد و مخاطبان بیشتری را می توان با استفاده از این روش، جذب کرد. 
وایرال مارکتینگ (Viral Marketing) 
  • می توان گفت که یک بخش مهم در تبلیغات دیجیتال، وایرال مارکتینگ می باشد. در واقع وایرال کردن تکنیکی است که برای نشان دادن برند به مخاطب استفاده می شود. اما لازم است بدانید که وایرال کار آسانی نمی باشد و رسیدن به آن نیاز به تلاش های گسترده ای دارد. (دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ)

دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

لازم به ذکر است که مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد، علاوه بر برگزاری دوره های حضوری دیجیتال مارکتینگ، این شرایط را برای علاقه مندان به یادگیری این هنر ایجاد کرده است. تا افراد بتوانند در دوره های کلاس مجازی مدیریت بازاریابی شرکت کرده و مهارت و دانش لازم در این زمینه را به صورت مجازی فرا گیرند.

دوره های دپارتمان مدیریت کسب و کار در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد 

دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ
دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ

معرفی مدارک پایان دوره کلاس مجازی مدیریت بازاریابی

مدرک دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ مجتمع فنی تهران قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانش پذیر قرار گیرد. همچنین دانش پذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند. (آموزش غیر حضوری دیجیتال مارکتینگ)

رضا شریفی ۱۴-مهر-۱۴۰۰