دوره آنلاین نرم افزار ماتریکس (کلاس مجازی MATRIX)

دوره آنلاین ماتریکس

دوره آنلاین نرم افزار ماتریکس (کلاس مجازی MATRIX)

دوره آنلاین نرم افزار ماتریکس (کلاس مجازی MATRIX): ماتریکس، نرم افزاری است که توسط گروهی از متخصصان CAD در ایالات متحده آمریکا طراحی شده است. در واقع ماتریکس نرم افزاری است که برای ساخت جواهرات سفارشی مناسب می باشد. چرا که می توان با استفاده از آن از صفر تا صد طراحی طلا را انجام داده و یک جواهر منحصر به فرد ایجاد کرد. به طور کلی طراحی طلا و جواهر به عنوان یک هنر پرطرفدار شناخته شده است. و این هنر پیشینه ای تاریخی داشته و قدمت آن به ۷۰۰۰ سال می رسد.

در گذشته برای طراحی طلا و جواهرات از روش های سنتی و طراحی دستی استفاده می شد. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری، نرم افزار هایی به وجود آمدند که توانسته اند روند طراحی زیورآلات را بهبود ببخشند. از جمله آن ها می توان به نرم افزار ماتریکس اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم شما را با نرم افزار MATRIX آشنا کرده و مطالبی را در زمینه دوره آنلاین نرم افزار ماتریکس ارائه دهیم.

دوره آنلاین ماتریکس
دوره آنلاین ماتریکس

انواع روش های طراحی طلا و جواهر

طراحی طلا و جواهر دستی

  • طراحی طلا و جواهر دستی یک روش طراحی کلاسیک و قدیمی می باشد که در این روش طراحان با استفاده از قلم، هر آنچه که بر ذهنشان می آید را بر روی کاغذ پیاده سازی می کنند. (دوره آنلاین ماتریکس)

طراحی طلا و جواهر با کامپیوتر

  • از آنجایی که امروزه ما روز به روز شاهد پیشرفت تکنولوژی هستیم. از این رو نرم افزار های متنوعی برای طراحی طلا و جواهر و طراحی سه بعدی وجود دارد که می توان از آن ها استفاده کرد. با استفاده از این نرم افزار ها می توان در کوتاه ترین زمان و با بالاترین دقت، طراحی انجام داد. 

آشنایی با قابلیت ها و ویژگی های نرم افزار ماتریکس

قابلیت طراحی انواع زیور آلات
  • طراحان با استفاده از نرم افزار ماتریکس می توانند انواع طرح ها و اشکال مختلف را طراحی کرده و در این صورت خواهند توانست انواع زیورآلات را با طرح های متنوع ایجاد کنند.
برخورداری از کتابخانه سنگ های قیمتی (دوره آنلاین ماتریکس)
  • از دیگر قابلیت های نرم افزار ماتریکس را می توان برخورداری این نرم افزار از کتابخانه ای گسترده از سنگ های قیمتی دانست. در واقع طراحان با استفاده از این نرم افزار می توانند سنگ های قیمتی گوناگونی را بر روی طرح خود قرار داده و زیبایی آن ها را چند برابر کنند.
دارای نوار ابزار فوق العاده
  • نرم افزار ماتریکس، از نوار ابزار فوق العاده برخوردار است. طراحان با استفاده از این نوار ابزار می توانند کار هایی را از جمله طراحی پیچیده، طراحی انواع زیورآلات متنوع، امکان پیاده سازی طرح های موجود در ذهن و …. را انجام دهند. (دوره غیر حضوری ماتریکس)
امکان تخمین وزن طرح مورد نظر
  • با استفاده از نرم افزار ماتریکس می توان قبل از به پایان رساندن طراحی، وزن تقریبی طرح خود را تخمین زد. در این صورت می توان طلا و یا جواهر را ارزش گذاری کرد.
امکان تغییر اندازه انگشتر (کلاس مجازی MATRIX)
  • طراحان با استفاده از قابلیت های نرم افزار ماتریکس می توانند انگشتر طراحی شده را کوچک و بزرگ کرده و کیفیت طرح خود را در اندازه های گوناگون بسنجند.
امکان قرار دادن برلیان بر روی زیورآلات
  • نرم افزار ماتریکس توانایی این را دارد که به صورت خودکار برلیان های زینتی را روی طرح بچیند. به این ترتیب طراحان می توانند کیفیت طرح خود را بسنجند. (دوره مجازی ماتریکس)
امکان ذخیره سازی طرح
  • با استفاده از نرم افزار ماتریکس می توان طرح ها را ذخیره سازی کرد. در این صورت کاربران می توانند طرح های ناقص خود را ذخیره کرده و در زمانی مناسب تکمیل کنند.
امکان رندرینگ در نرم افزار ماتریکس
  • به کمک نرم افزار ماتریکس طراحان می توانند تصاویر واقع گرایانه ای را به نمایش گذاشته و کیفیت و زیبایی طرح خود را در شرایط واقع گرایانه شبیه سازی شده، ارزیابی کنند.

آموزش MATRIX چه مزایایی دارد؟

  • امکان مشاهده مدل سه بعدی قبل از طراحی و انجام تغییرات مورد نیاز 
  • از بین رفتن محدودیت های طراحی دستی طلا و جواهر (کلاس مجازی MATRIX)
  • امکان تعیین وزن فلز، تعداد، وزن سنگ های مورد استفاده برا ساخت و …
  • امکان ارزش گذاری طلا و یا جواهر (تعیین قیمت)
  • هزینه کم در صورت استفاده از نرم افزار ماتریکس
  • بالا رفتن سرعت، دقت و ظرافت در صورت استفاده از نرم افزار ماتریکس
  • امکان مشاهده مدل موردنظر به صورت مجازی بدون پرداخت هزینه 
  • امکان کاهش فشار و وزن وارده بر مدل
  • و ….

دوره آنلاین نرم افزار ماتریکس در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

برای موفق شدن در حرفه پر طرفدار طراحی طلا و جواهر مانند هر حرفه ی دیگری باید مهارت های لازم را در این زمینه را کسب کرد. یکی از راه های کسب مهارت های طراحی طلا و جواهر با ماتریکس، شرکت در دوره های طراحی طلا و جواهر در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد می باشد. درواقع هنرجو با شرکت در این دوره ها و کسب مهارت و با تمرین فراوان و مکرر، تجربه کافی را در این زمینه به دست خواهد آورد.

لازم به ذکر است که مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد، علاوه بر برگزاری دوره های حضوری آموزش نرم افزار ماتریکس، این شرایط را برای علاقه مندان به یادگیری مهارت های این نرم افزار ایجاد کرده است. که افراد بتوانند در دوره آنلاین نرم افزار ماتریکس شرکت کرده و مهارت و دانش لازم در این زمینه را به صورت مجازی فرا گیرد. همچنین در پایان دوره، هنرجو می تواند مدرک دو زبانه و بین المللی کلاس مجازی MATRIX را از مجتمع فنی تهران دریافت کند.

دوره آنلاین ماتریکس
دوره آنلاین ماتریکس

دوره های دپارتمان گوهرشناسی و طلا و جواهر در مجتمع فنی تهران (میرداماد)

معرفی مدارک پایان دوره کلاس مجازی MATRIX

مدرک آموزش مجازی نرم افزار ماتریکس (Matrix) مجتمع فنی تهران. قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند. به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانشپذیر قرار گیرد. همچنین دانشپذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند. (آموزش غیر حضوری ماتریکس)

رضا شریفی ۱-آبان-۱۴۰۰