دوره آنلاین پکیج وبدیزاین (کلاس مجازی Web Design)

دوره آنلاین پکیج وبدیزاین

دوره آنلاین پکیج وبدیزاین (کلاس مجازی Web Design)

دوره آنلاین پکیج وبدیزاین (کلاس مجازی Web Design): دنیای امروز دنیای آنلاین است. چرا که دیگر مخاطبان هر کسب و کاری دوست دارند نیاز خود را با استفاده از اینترنت و به راحت ترین شکل ممکن بر طرف کنند. از این رو می توان گفت که هر کسب و کاری، چه یک کسب و کار خدماتی باشد و یا یک کسب و کار فروشگاهی، بهتر است برای از دست ندادن مشتریان و مخاطبان، خود را به دنیای آنلاین معرفی کرده و وارد این فضا شود. با توجه به این موضوع می توان اهمیت دنیای وب و وجود وب سایت های اینترنتی را متوجه شد.

همان طور که گفته شد، هر شغلی برای رونق بخشیدن به کسب و کار خود نیاز دارد که وارد فضای آنلاین شده و از این طریق کسب درآمد کند. اولین گام برای وارد شدن به این فضا، راه اندازی و ایجاد یک سایت مربوط به کسب و کار می باشد. لازم به ذکر است که راه اندازی سایت یک کار حرفه ای و تخصصی است و فردی که قصد دارد این کار را انجام دهد، حتما باید مهارت ها و توانایی های لازم در این زمینه را داشته باشد. بنابراین در این مقاله قصد داریم شما را با طراحی سایت و یا به اصطلاح Web Design آشنا کرده و مطالبی را در زمینه دوره آنلاین پکیج وب دیزاین بیان کنیم.

دوره آنلاین پکیج وبدیزاین
دوره آنلاین پکیج وبدیزاین

طراح سایت به چه کسی گفته می شود؟ و طراحی وب یعنی چه؟

اولین سوالی که ممکن است ذهن شما را درگیر کند این باشد که طراح سایت کیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که طراحی سایت و با وبدیزاینر به کسی گفته می شود که با توجه به میزان مهارت ها و توانایی های خود، تمامی خدمات لازم برای پیاده سازی یک سایت را انجام می دهد. حال منظور از طراحی وب چیست؟ (کلاس مجازی Web Design)

در واقع طراحی وب شامل تمامی فعالیت هایی است که یک طراح سایت برای زیباتر شدن وب سایت انجام می دهد. به طور مثال یک طراح سایت مشخص می کند که المان های مختلف یک وب سایت مثل متن ها، عکس ها، لینک ها و …. به چه شکل نمایش داده شوند و محل هر کدام از بخش های سایت مثل لوگو، مقالات، منو و … در کجای صفحه وب قرار گیرد. (دوره آنلاین پکیج وبدیزاین)

آشنایی با مراحل طراحی سایت

مرحله اول: طراحی وایر فریم 
  • در ابتدا باید با توجه به نیاز های مشتری و همچنین نوع سایت، یک نمای کلی از سایت را طراحی کرده و یک نقشه کلی از صفحات سایت و نحوه چیدمان المان ها و عناصر مختلف را به مشتری ارائه داد. در واقع به این مرحله از طراحی سایت، طراحی وایر فریم گفته می شود. (دوره آنلاین پکیج وبدیزاین)
مرحله دوم: طراحی گرافیک سایت
  • بعد از این که محل قرار گیری عناصر سایت مشخص شد، نوبت به طراحی گرافیک سایت می رسد. در واقع در طراحی گرفیک، طراح با استفاده از نرم افزار های مخصوص، به طراحی وایر فریم رنگ و لعاب داده و علاوه بر آن با توجه به نوع کسب و کار، رنگ بندی و گرافیک سایت را انجام می دهد. (کلاس مجازی Web Design)
مرحله سوم: کدنویسی و برنامه نویسی سایت
  • مرحله سوم، کد نویسی و برنامه نویسی سایت می باشد. در این مرحله طراح با توجه به نیاز های مشتری و مدل سایتی که قرار است طراحی شود، برنامه نویسی سایت را انجام می دهد. به طور کلی روش های مختلفی برای مدیریت سایت وجود دارد. از جمله این راهکار ها می توان به سیستم های مدیریتی مدیریت محتوا مانند وردپرس، فریم ورک و … استفاده کرد. البته لازم به ذکر است که استفاده از هر کدام از این موارد بیشتر به هزینه ها و نیاز مشتری بستگی دارد. (دوره آنلاین پکیج وبدیزاین)
مرحله چهارم: راه اندازی سایت به صورت کامل (آموزش غیر حضوری Web Design)
  • پس از انجام مراحل بالا، نوبت به راه اندازی سایت می رسد. در این مرحله پس از تهیه یک هاست و انتخاب یک دامنه، می توانید سایت را ایجاد کرده و در دسترس عموم قرار دهید. 

انواع طراحی سایت

سایت های استاتیک (کلاس مجازی Web Design)

  • در سایت های استاتیک، هر کدام از صفحات یک سایت به صورت جداگانه طراحی شده و در سرور گذاشته می شود. از این رو به غیر از طراح سایت، کسی نمی تواند محتوای سایت را تغییر دهد. البته لازم به ذکر است که با وجود سیستم های مدیریت محتوا از جمله وردپرس، استفاده از این نوع سایت ها کمتر شده است.

سایت های داینامیک 

  • سایت های داینامیک، سایت های پویا هستند. به این منظور  که تمامی محتوای صفحات سایت، توسط مدیر سایت قابل تغییر است. از این رو می توان هر روز یک صفحه جدید با محتوا های متغیر، در سایت منتشر کرد. از نمونه بارز این سایت ها می توان به سایت های خبری اشاره کرد. (دوره آنلاین پکیج وبدیزاین)

مشاغل مرتبط با طراحی سایت کدام است؟

  • گرافیست (کلاس مجازی Web Design)
  • متخصص دیجیتال مارکتینگ
  • متخصص تولید محتوا
  • متخصص سئو (دوره آنلاین پکیج وبدیزاین)
  • طراح رابط کاربری
  • و ….

دوره آنلاین پکیج وب دیزاین در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

لازم به ذکر است که مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد، علاوه بر برگزاری دوره های حضوری ایندیزاین، این شرایط را برای علاقه مندان به یادگیری این مهارت ایجاد کرده است. که افراد بتوانند در دوره های آموزش آنلاین ایندیزاین شرکت کرده. و مهارت و دانش لازم در این زمینه را به صورت مجازی فرا گیرد. در این صورت هنرجو می تواند در محیط خانه در کلاس های غیر حضوری دوره شرکت کرده و علاوه بر آموزش مطالب، سوالات و مشکلات خود را نیز بپرسد. لازم به ذکر است که در پایان دوره، هنرجو می تواند مدرک دوزبانه و بین المللی دوره آموزش غیر حضوری ایندیزاین را از مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد، دریافت کند.

دوره مربوط به دوره آموزش ایندیزاین در مجتمع فنی میرداماد

دوره آنلاین پکیج وبدیزاین
دوره آنلاین پکیج وبدیزاین

معرفی مدارک پایان دوره آموزش آنلاین ایندیزاین

مدرک دوره آموزش مجازی ایندیزاین مجتمع فنی تهران. قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانش پذیر قرار گیرد. همچنین دانش پذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند. (آموزش غیر حضوری ایندیزاین)

رضا شریفی ۳۰-دی-۱۴۰۲