دوره آنلاین پکیج ICDL (کلاس مجازی آی سی دی ال)

دوره آنلاین پکیج ICDL

دوره آنلاین پکیج ICDL (کلاس مجازی آی سی دی ال)

دوره آنلاین پکیج ICDL (کلاس مجازی آی سی دی ال): امروزه تمام شرکت ها و ادارات با کامپیوتر سروکار داشته و شما در هر سمت شغلی که باشید به یادگیری مهارت های ICDL نیاز خواهید داشت. درواقع بازار کار ICDL به وسعت تمام صنایع یک کشور است. و قطعا تمام کسانی که قصد استخدام شدن در شرکت های مختلف را دارند حتما باید در کلاس مجازی آی سی دی ال شرکت کرده و مدرک آن را دریافت نمایند. لازم است بدانید که به طور کلی پکیج آی سی دی ال را به دو بخش ICDL 1 و ICDL 2 دسته بندی می کنند. که تفاوت این دو دوره در سرفصل ها و محتوای آموزشی می باشد. در ادامه شما را با تفاوت های آی سی دی ال ۱ و ۲ آشنا کرده و مطالبی را در زمینه دوره آنلاین پکیج ICDL ارائه دهیم.

تفاوت دو دوره ICDL 1 و ICDL 2

همان طور که گفته شد، تنها تفاوتی که این دو دوره را از هم متمایز می کند، نوع مهارت های آن ها می باشد.  به بیان دیگر می توان گفت که دو سطح ICDL 1 و ICDL 2 در سرفصل های آموزشی و محتوای با هم متفاوت اند. در ادامه شما را مهارت های مختلف در هر کدام از این سطوح آشنا خواهیم کرد.

مهارت های موجود در دوره ICDL 1 

  • مفاهیم پایه و اساسی فناوری اطلاعات و ارتباطات
  • ویندوز (Windows)
  • نرم افزار Word
  • اطلاعات و ارتباطات (Internet)

مهارت های موجود در ICDL 2 (کلاس آنلاین پکیج ICDL)

  • نرم‌افزار اکسل (Excel)
  • نرم‌افزار اکسس (Access)
  • نرم‌افزار پاورپوینت (Power point)
دوره آنلاین پکیج ICDL
دوره آنلاین پکیج ICDL

آشنایی با مهارت های هفت گانه آی سی دی ال

آشنایی با مفاهیم پایه و اساسی فناوری اطلاعات (IT)
  • در بخش فناوری اطلاعات آموزش ICDL، افراد با یک مفهوم کلی از فناوری اطلاعات آشنا شده  و کار با نرم افزار و سخت افزار رایانه را یاد خواهند گرفت. همچنین با شبکه های اطلاعاتی و کاربرد روزانه برنامه های کاربردی رایانه آشنایی کامل پیدا خواهند کرد.
آشنایی با شیوه استفاده از کامپیوتر و مدیریت فایل ها (Windows) 
  • افراد در این بخش از دوره آنلاین پکیج ICDL، امکان استفاده از رایانه و سیستم عامل را یاد خواهند گرفت. در این صورت آن ها می توانند تنظیمات اصلی دلخواه خود در ویندوز انجام داده و کار هایی را از جمله مدیریت فایل های رایانه ای و … را نیز انجام دهند. 
شیوه به کارگیری نرم افزار واژه پرداز (Word) 
  • از آنجایی که نرم افزار واژه پرداز ورد، برنامه ای است که در همه زمینه ها از جمله جدول بندی، کار با تصاویر، ویرایش، تایپ، قالب بندی، چاپ سند، ایجاد نمودار و … مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو آموزش این مهارت در ICDL برای هر فردی ضروری به شمار می رود. (کلاس غیر حضوری ICDL)
شیوه کار با صفحه گسترده (Excel)
  • اکسل یک نرم افزار صفحه گسترده می باشد که در میان نرم افزار های مایکروسافت از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و کاربرد های متعددی نیز دارد. هر فردی می تواند چه در محیط کاری و چه در زندگی شخصی از این نرم افزار استفاده کند. بنابراین می توان به اهمیت نرم افزار اکسل در دنیای امروز پی برد. در دوره آنلاین پکیج ICDL شما می توانید با صفر تا صد نرم افزار اکسل آشنا شده و کار با این نرم افزار را یاد بگیرید.
شیوه استفاده از نرم افزار پایگاه داده ها (Access)
  • اکسس بهترین نرم افزار برای ذخیره داده ها می باشد. در این قسمت از آموزش غیر حضوری ICDL، افراد با مفهوم داده در رایانه آشنا شده و می توانند جداول پایگاه داده ها را ایجاد و ویرایش کنید. 
شیوه کار با نرم افزار ارائه مطالب (Powerpoint)
  • پاورپوینت نرم افزاری است که به منظور ارائه مطالب مورد استفاده قرار می گیرد. افراد باید توانند با ابزار های این نرم افزار کار کرده و در صورت ممکن کار هایی را مانند ایجاد اسلاید، قالب بندی متون، قالب بندی تصاویر و …. انجام دهند. (دوره آنلاین پکیج ICDL)
آشنایی اطلاعات و ارتباطات (Internet)
  • در این بخش از کلاس مجازی آی سی دی ال، افراد با مفهوم کلی اینترنت و برخی از شاخص های امنیتی آشنا می شوند. در این صورت آن ها می توانند کار هایی را از جمله انجام جست و جو های اینترنتی به بهترین شکل ممکن، کار با صفحات اینترنتی و …. انجام دهند.

هدف از آموزش ICDL چیست؟

  • افزایش سطح توانایی افراد در بخش فناوری اطلاعات
  • دوره مجازی ICDL : امکان سرمایه گذاری کارفرمایان در بخش IT
  • افزایش سطح کارایی در شرکت ها و سازمان ها
  • امکان استفاده از حداکثر مهارت کارمندان در محیط های کاری
  • افزایش مهارت های افراد در کار با کامپیوتر (دوره آنلاین پکیج ICDL)
  • افزایش سواد و دانش مربوط به علوم کامپیوتری برای همه افراد

دوره آنلاین پکیج ICDL در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد، علاوه بر برگزاری دوره های حضوری آی سی دی ال، این شرایط را برای علاقه مندان به یادگیری مهارت های هفت گانه ICDL ایجاد کرده است. که افراد بتوانند در دوره آنلاین پکیج ICDL شرکت کرده و مهارت و دانش لازم در این زمینه را به صورت مجازی فرا گیرد. لازم به ذکر است که در پایان دوره، هنرجو می تواند مدرک دوزبانه و بین المللی کلاس مجازی آی سی دی ال را از مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد، دریافت کند.

دوره های آموزشی دپارتمان ICDL در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

معرفی مدارک پایان دوره کلاس مجازی آی سی دی ال

مدرک دوره آنلاین پکیج ICDL مجتمع فنی تهران قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند. به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانشپذیر قرار گیرد. همچنین دانشپذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند. (آموزش غیر حضوری پکیج ICDL)

دوره آنلاین پکیج ICDL
دوره آنلاین پکیج ICDL
رضا شریفی ۲۴-مهر-۱۴۰۰