آموزش MBA آنلاین

آموزش MBA آنلاین

آموزش MBA آنلاین

آموزش MBA آنلاین : در دنیای امروز بازار آموزش MBA داغ است به طوری که در سطوح بین المللی آن را به عنوان یکی از کاربردی ترین رشته های تحصیلی میشناسند. بسیاری از افراد مطرح و معروف در جهان مانند جورج دبلیو بوش، تیم کوک و … همگی در این رشته تحصیل کرده اند و مدرک معتبر در زمینه مدیریت کسب و کار را دریافت کرده اند.

امروزه نیاز به افراد متخصص در زمینه مدیریت در تمامی کسب و کارهای کوچک و بزرگ احساس میشود چرا که تاثیر بسیاری در موفقیت و یا شکست یک سازمان یا مجموعه برعهده دارد. در واقع با بهبود و ارتقا بخشیدن به روش های مدیریتی میتوان جوامع، مولفه ها و استاندارد های زندگی را توسعه داد. 

با توجه به افزایش نیاز به افراد متخصص در این زمینه امروزه مراکز بسیاری روی کار آمده است که به طور حرفه ای به آموزش MBA پرداخته اند. یکی از بهترین و کاربردی ترین این مراکز مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد است که به آموزش آنلاین MBA و آموزش حضوری آن کرده است. در این مقاله شما را به طور کامل با این رشته و گرایش های آن آشنا میکنیم.

آموزش MBA آنلاین
آموزش MBA آنلاین

معرفی رشته MBA

در ابتدا بهتر است با مفهوم MBA آشنا شوید. MBA مخفف عبارت Master of Business Administration میباشد که نخستین بار در دانشگاه هاروارد و در سال ۱۹۰۸ تدریس شد. این رشته در دنیای امروز به یکی از مهم ترین و کاربردی ترین رشته ها تبدیل شده است و با توجه به نیاز تمام شرکت های کوچک و بزرگ به افراد متخصص در این زمینه میتوان گفت بازار کار بینظیری دارد. 

در آموزش آنلاین MBA، تمامی مباحث مورد نیاز در مدیریت مانند بازاریابی، امور مالی، حسابداری و … آموزش داده میشود و کمک میکند تا بتوان به درستی و طبق اصول و قواعد یک مجموعه یا شرکت را رهبری و مدیریت کرد. طبق توضیحات بیان شده در بالا ممکن است بسیاری تصور کنند که تنها مدیر شرکت ها باید در این رشته تحصیل کنند و به کسب تخصص بپردازند اما باید بدانید به هیچ وجه اینگونه نیست. همچنین در این دوره ها مدیران با نحوه رفتار صحیح با کارمندان آشنا میشوند و میتوانند تا از ایجاد هرگ.نه مشکل در محل کار جلوگیری کنند.

به طور کل تمامی افراد و علاقه مندان حتی افرادی که کسب و کاری ندارند میتوانند در رشته MBA تحصیل کرده و یا در دوره های آموزشی آن شرکت کنند و بعد از کسب تخصص های لازم به عنوان مدیر در شرکت ها و مراکز مختلف به فعالیت بپردازند. اما توجه کنید MBA گرایش های مختلفی را شامل میشود و پیش از ورود به بازار کار باید ابتدا گرایش مورد نظر خود را انتخاب کنید. گرایش های رشته مدیریت عبارت است از: (ثبت نام MBA)

گرایش های مختلف رشته اِم بی اِم

(بهترین گرایش MBA کدام است؟)

  • گرایش بازاریابی MBA 
  • گرایش کارآفرینی MBA 
  • گرایش خدمات MBA 
  • گرایش مالی MBA (بازار کار mba)
  • گرایش کسب و کار بین المللی MBA 
  • گرایش استراتژی MBA 
  • گرایش سیستم های اطلاعاتی MBA
  • گرایش فناوری اطلاعات MBA 
  • گرایش عمومی MBA 
  • گرایش رفتار سازمان و منابع انسانی MBA 
  • گرایش عملیات و زنجیره تامین MBA 

مزیت های شرکت در دوره آموزش MBA آنلاین (آموزش غیر حضوری MBA)

  1. زمانی که برای کسب تخصص در زمینه MBA در دوره های تخصصی شرکت میکنید در حین گذراندن دوره احتمالا با افراد مهمی رو به رو خواهید شد. به طور مثال ممکن است هم کلاسی شما مدیر یک سازمان، کار آفرین و … باشد و در نتیجه به شما در ورود به بازار کار کمک کند. در واقع این روابط و آشنایی ها مهم ترین مزیت شرکت در دوره آموزش MBA آنلاین است.(بازار کار و موقعیت شغلی رشته MBA)
  2. با شرکت در دوره آموزش MBA آنلاین  شما میتوانید طیف وسیعی از اطلاعات در زمینه مفاهیم و آموزه های مدیریتی، روابط و آشنایی های تجاری و به طور کل تعاملات سودمند را به دست می آورید که برای آینده کاری شما فواید بسیاری به همراه خواهد داشت.
  3. کسب تخصص های رشته MBA در واقع یکی از بهترین ابزارها برای کسانی است که به هر شکلی با مدیریت یا مشاغل مرتبط با آن در ارتباط هستند. به طور کل شما حتی اگر قصد نداشته باشید به عنوان یک مدیر فعالیت کنید نیز میتوانید با این مهارت ها به جایگاه شغلی بهتری دست پیدا کنید.
  4. دوره آموزش MBA آنلاین  حتی مناسب کسانی است که خواستار مدیریت زمان یا ایجاد روابط صمیمی تر و بهتر با همکاران خود هستند. همچنین افرادی که میخواهند اعضای تیم تحت سرپرستی خود را به درستی و طبق اصول رهبری کنند نیز میتوانند در دوره آموزش MBA آنلاین شرکت کنند.(کلاس آنلاین MBA (دوره مجازی بازاریابی مدرن))
آموزش MBA آنلاین
آموزش MBA آنلاین

دوره آموزش MBA آنلاین در مجتمع فنی تهران شعبه میرداماد

آموزش آنلاین MBA (بازاریابی مدرن): همانطور که بیان شد کسب تخصص در رشته MBA و شرکت در دوره های آموزشی آن مزیت های بیشماری به همراه دارد و علاوه بر آن کاربردها و بازار کار این رشته نیز بسیار زیاد میباشد. از این رو امروزه شاهد مراکز بسیاری هستیم که به آموزش MBA آنلاین و یا آموزش حضوری این رشته پرداخته اند. 

یکی از بهترین و تخصصی ترین مراکزی که مباحث مرتبط با MBA را به شما آموزش میدهد مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد میباشد که با اساتید مجرب و در فضایی حرفه ای کلیه مباحث مهم و کاربردی در زمینه MBA را به شما آموزش میدهد و شما را آماده ورود به بازار کار میکند. از جمله مهارت هایی که با شرکت در این رشته به دست می آورید عبارت است از:

  • مهارت مدیریت سازمان ها
  • توانایی کاهش هزینه ها و افزایش اثر بخشی تبلیغات
  • مهارت بررسی پتانسیل های بالقوه سازمان و بازار در راستای ایجاد مزیت رقابتی و تحول سازمان
  • پیش بینی بازار و برنامه ریزی استراتژیک
  • مهارت بررسی چالش ها و ارائه راهکار های مؤثر
  • انتقال دانش و تجربه از کیس های موفق و ناموفق به دانش پذیران و مقایسه رویکرد ها
  • مهارت برند سازی و ساخت ارزش برای مخاطبان و مشتریان
  • رونق کسب و کار و استفاده از ابزار های آنلاین و تحت وب جهت ارتباط بهتر با مشتریان

دوره های دپارتمان مدیریت کسب و کار در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

معرفی مدارک پایان دوره MBA 

مدرک دوره MBA مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند. به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانش پذیر قرار گیرد. همچنین دانش پذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند.

maryam bagheri ۲۳-آذر-۱۴۰۱