دوره آنلاین Revit معماری (کلاس مجازی رویت)

دوره آنلاین Revit معماری

دوره آنلاین Revit معماری (کلاس مجازی رویت)

دوره آنلاین Revit معماری (کلاس مجازی رویت): رویت یک نرم افزار کاربردی برای مدل سازی ساختمان می باشد. ویژگی ها و تنظیمات موجود در این برنامه، برای انجام کار های مدل سازی اطلاعات ساختمان ایجاد شده است. از این رو وجود این امکانات، سبب بهبود مدل سازی های گوناگون در پروژه های طراحی می شود. حال یکی از کاربرد های نرم افزار رویت، استفاده از آن در رشته معماری می باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با کاربرد های رویت در معماری آشنا کرده و مطالبی را در زمینه دوره آنلاین Revit معماری (کلاس مجازی رویت) بیان کنیم.

رویت در معماری چیست؟

همان طور که گفته شد، یکی از کاربرد های نرم افزار رویت، استفاده از آن در رشته معماری می باشد. به طور کلی استفاده از نرم افزار رویت در معماری از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که این نرم افزار موجب به حداکثر رساندن بهره وری در ایجاد طراحی ها و مستند سازی ها می شود. علاوه بر آن، استفاده از رویت موجب سرعت بخشیدن به طراحی ها و به روزرسانی سریع پروژه ها خواهد شد. در واقع Revit برای ایجاد طرح های ساختمانی در کوتاه ترین زمان ممکن استفاده می شود. و در آخر Revit سبب می شود ایده ها با سرعت بیشتری پیاده سازی شوند و میزان هماهنگی در روند پروژه افزایش پیدا کند.

دوره آنلاین Revit معماری

اجزای مختلف نرم‌ افزار Revit

  • رویت معماری (Revit Architecture) : این رویت مخصوص مهندسان معماری می باشد. (دوره مجازی Revit معماری)
  • رویت ساختاری (Revit Structure) : رویت ساختاری، نرم افزاری است که مورد استفاده مهندسان عمران و سازه قرار می گیرد. 
  • Revit MEP : این رویت ، مورد استفاده مهندسین برق و مکانیک می باشد.

آشنایی با ویژگی های نرم افزار رویت

نرم افزار رویت (Revit) و کاربرد های آن در معماری

امکان ایجاد صحنه های پرسپکتیو با استفاده از نرم افزار رویت
  • یکی از ویژگی های نرم افزار رویت، امکان ایجاد صحنه های پرسپکتیو می باشد. که این ویژگی سبب شده که میزان بهره وری رویت افزایش پیدا کند. و در این صورت دیگر نیازی به انجام تغییرات سریع در طراحی ها نیست. و فقط با ایجاد تغییرات جزئی مربوط به صحنه های پرسپکتیو می توان تغییرات مورد نظر را انجام داد. (کلاس مجازی رویت)
بهبود و تقویت جزئیات در Revit 
  • بهبود و تقویت بتن ۳D مدل در محیط پیشرفته اطلاعات ساختمان در نرم افزار رویت، موجب تقویت طرح ها می شود. (دوره آنلاین Revit معماری)
امکان تهیه جزئیات MEP
  • نمایندگان MEP می توانند با استفاده از نرم افزار رویت، مدل های آماده سازی شده در این نرم افزار را با استفاده از محتویات محصولات برای یک مدل هماهنگ تر تهیه کنند.
امکان تجزیه و تحلیل ساختاری
  • امکان تجزیه و تحلیل ساختاری، یکی دیگر از ویژگی های نرم افزار رویت می باشد. این ویژگی رویت موجب بهبود یکپارچگی داده ها در جریان عملیات مدل سازی اطلاعات ساختمانی می شود.
امکان پیش نمایش طراحی ها در رویت (دوره آنلاین Revit معماری)
  • طراحان معماری با استفاده از نرم افزار رویت می توانند به سرعت، طرح خالص هر طبقه را طرح بندی کنند یا تغییراتی را در طرح استاندارد ساختمان ایجاد کنند و بلافاصله پیش نمایش طرح ها را برای مشتریان ارائه کنند. این ویژگی موجب می شود تا طراحان ایده های مختلف را امتحان کرده و تصمیمات طراحی خود را در مرحله اولیه هدایت کنند.
امکان تغییرات سریع در طراحی ها و بدون تکرار
  • از آنجا که در مرحله طراحی، ساختار ساختمان و طرح های طبقه به طور دائم در حال تغییر است. از این رو با استفاده از نرم افزار رویت می توان طراحی و مدل سازی در معماری را با سرعت و دقت بیشتری انجام داد. چرا که هرگاه تغییری در مدل ایجاد شود، نرم افزار رویت به طور خودکار هر مولفه مربوطه را بروز کرده و سرانجام تغییرات لازم بر تمامی مدل ساختمان تاثیر می گذارد.
مرجعی برای کامپوننت‌ های ساختمان (کلاس مجازی رویت)
  • یکی از ویژگی های نرم افزار رویت، برخورداری این نرم افزار از کامپوننت های پارامتریک ساختمانی می باشد. بنابراین با استفاده از رویت می توان به راحتی کامپوننت های موجود را تغییر داده و ذخیره آن ها، می توان در پروژه های دیگر نیز استفاده کرد. (دوره آنلاین Revit معماری)
امکان بالا بردن کیفیت در اسناد ساختمانی
  • با استفاده از نرم افزار رویت می توان مشکلات احتمالی را شناسایی کرده و آن‎‌ ها را در مراحل اولیه رفع کرد. این قابلیت موجب خواهد شد که نتیجه مستند سازی بدون خطا و با کیفیت انجام شود. (کلاس غیر حضوری رویت)
ارزیابی دقیق پروژه و هزینه های آن
  • با استفاده از رویت می توان پروژه های را به صورت دقیق ارزیابی کرده و هزینه های آن را برآورد کرد. با استفاده از این قابلیت می توان بودجه مورد نیاز در هر پروژه را به راحتی محاسبه کرد. 
دارای انعطاف پذیری بالا (آموزش غیر حضوری رویت)
  • رویت به تمام داده‌ های پروژه اجازه می‌ دهد تا در فایل یک پروژه ذخیره شوند. این ویژگی سبب می شود. که تا کاربران بتوانند بر روی یک پروژه واحد کار کرده و تغییرات لازم را با هر بار ذخیره، بر روی آن ثبت کنند. 

دوره آنلاین Revit معماری در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد 

مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد، علاوه بر برگزاری دوره های حضوری رویت معماری این شرایط را برای علاقه مندان به یادگیری این مهارت ایجاد کرده است. که افراد بتوانند در دوره آنلاین Revit معماری شرکت کرده و مهارت و دانش لازم در این زمینه را به صورت مجازی فرا گیرد. در این صورت هنرجو می تواند در محیط خانه در کلاس های غیر حضوری این دوره شرکت کرده و علاوه بر آموزش مطالب، سوالات و مشکلات خود را نیز بپرسد. لازم به ذکر است که در پایان دوره، هنرجو می تواند مدرک دوزبانه و بین المللی کلاس مجازی معماری را از مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد، دریافت کند.

دوره آموزش رویت معماری در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

دوره آنلاین Revit معماری
دوره آنلاین Revit معماری

معرفی مدارک پایان دوره کلاس مجازی رویت

مدرک دوره آنلاین Revit معماری مجتمع فنی تهران قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانش پذیر قرار گیرد. همچنین دانش پذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند. (آموزش غیر حضوری رویت معماری)

رضا شریفی ۲۵-دی-۱۴۰۲