دوره های آموزش کار با بایننس

دوره های آموزش کار با بایننس

دوره های آموزش کار با بایننس: ارز دیجیتال یکی از راه های کسب درآمد از بازار های مالی می باشد که به شکل روز افزونی در حال افزایش بوده. به این منظور که معاملات در این بازار روز به روز در حال افزایش است. از این رو صرافی های جدیدی به منظور انجام مبادلات و خرید و فروش ارز ها، پدید آمدند. و این موضوع سبب شد که انتخاب بهترین صرافی و پلتفرم برای انجام مبادلات ارز ها کار دشواری شود. اما در این میان لازم است بدانید که یکی از بزرگترین و محبوبترین صرافی ارز دیجیتال، بایننس می باشد که در آن تریدر های بزرگی در سراسر دنیا مبادلات خود را انجام می دهند. از این رو در ادامه مقاله قصد داریم شما را با بایننس آشنا کرده و مطالبی را در زمینه دوره های آموزشی کار با بایننس بیان کنیم. 

بایننس (Binance) چیست؟

بایننس یک صرافی آنلاین است که در سال ۲۰۱۸ به عنوان یکی از بزرگترین صرافی ها از نظر حجم انجام معاملات شناخته شد. این صرافی توسط چانگ‌ پنگ ژائو  (Changpeng Zha) تاسیس شده است. که در ابتدا در چین مستقر بوده اما پس از مدتی به دلیل قوانین پیچیده چین در زمینه ارز ها، این صرافی از چین خارج شد. در ادامه شما را با ویژگی ها و مزایای کار با بایننس آشنا می کنیم. 

دوره های آموزش کار با بایننس
دوره های آموزش کار با بایننس

مزایا و ویژگی های کار با بایننس 

  • یکی از مزایا و ویژگی های کار با بایننس، کارمزد پایین آن در هنگام انجام تراکنش می باشد. به این منظور که در هر معامله ای که در صرافی بایننس صورت می گیرد و یا به طور کلی خرید ارز دیجیتال، سرمای گذاران تنها ۰.۱ درصد کارمزد تراکنش را پرداخت می‌ کنند.
  • دریافت ارز دیجیتال و نگهداری از آن در حساب کاربری، نیازی به پرداخت کارمزد به بایننس ندارد. اما لازم است بدانید که برای دریافت نیاز به پرداخت هزینه می باشد. 
  • در صرافی بایننس می توان حجم بالایی از ارز ها را خرید و فروش کرد. 
  • کاربران پلتفرم بایننس می توانند با سرعت بالا، ارز های خود را خرید و فروش کنند. و این مورد را می توان یکی از بهترین مزایای کار با بایننس دانست. 
  • ممکن است با انجام معاملات عادی در بایننس، این پلتفرم به شما جایزه اهدا کند. 
  • بایننس از بسیاری از ارز های دیجیتال (بیش از ۲۰۰ ارز دیجیتال) پشتیبانی می کند. 
  • از دیگر مزایای مهم کار با بایننس، امنیت بالای این صرافی می باشد. به طور کل بایننس برای امنیت بالای خود، از استاندارد CCSS برای محافظت از اکانت‌ ها استفاده می کند. و همچنین کاربران پس از ثبت نام در بایننس باید در دو مرحله احراز هویت انجام دهند. 
  • رمز ارز بومی BNB را ارائه می‌ کند.
  • در صرافی بایننس امکان معامله روزانه و به صورت نامحدود برای سرمایه گذاران وجود دارد. 
  • این صرافی دارای پلتفرم و یا اپلیکیشن موبایل می باشد. 
  • و ……

انواع معاملات در بایننس کدام است؟

معاملات Limit
  • در معاملات Limit قیمت خرید و یا فروش ارز دیجیتال، توسط خود سرمایه گذار مشخص می شود. 
معاملات Market
  • در این نوع معامله، خرید و یا فروش ارز با قیمت فعلی بازار می باشد. (دوره های آموزش کار با بایننس)
معاملات Stop Limit
  • در این نوع معامله، قیمت تعیین شده توسط سرمایه گذار صورت می گیرد. اما در معاملات Stop Limit لازم است که آخرین قیمت بازار، به حد مشخصی رسیده باشد تا در این صورت مقدار ارز با مقدار تعیین شده توسط سرمایه گذار، خریده و یا فروخته شود. 
معاملات OCO
  • در این معاملات سرمایه گذار می تواند مشخص کند که اگر قیمت ارز مورد نظر تا میزانی بالا یا پایین رفت، آن را بخرد یا بفروشد. 

آموزش کار با بایننس (خرید بایننس کوین)

به طور کلی برای خرید ارز دیجیتال از بایننس دو روش کلی وجود دارد که در ادامه شما را با این دو تکنیک آشنا خواهیم کرد. (چگونه ارز دیجیتال بگیریم؟)

خرید مستقیم بایننس کوین از سایت‌ های ایرانی
  • در این روش شما می توانید عبارت خرید بایننس کوین را در گوگل سرچ کرده و سایت های ایرانی مختلفی را به منظور خرید مستقیم بایننس کوین مشاهده کنید. در گام بعدی لازم است نسبت به اعتبار این سایت ها تحقیقاتی انجام داده و سپس ثبت نام و احراز هویت انجام دهید. (در این سایت ها امکان خرید و فروش ارز های دیجیتال در ازای ریال وجود دارد و افراد با کارت بانکی خود می توانند به طور مستقیم معاملات خود را انجام دهند)
خرید ارز دیجیتال از صرافی‌ ایرانی و تبدیل آن در صرافی‌ های خارجی
  • در این روش ابتدا باید ارز دیجیتال را از سایت‌ های ایرانی با ریال و کارت بانکی خریده و سپس آن را در صرافی‌ های خارجی به بایننس کوین تبدیل کنید.

مراحل ثبت نام در صرافی بایننس چگونه است؟

  1. در مرحله اول لازم است که وارد سایت binance شده و بر روی register کلیک کنید. 
  2. پس از وارد کردن ایمیل و پسوورد، روی create account کلیک کنید.
  3. سپس باید مراحل تایید اطلاعات هویتی را طی کنید. 
  4. در مرحله بعد یک ایمیل با کد ارسالی به ایمیل شما ارسال می شود. در واقع شما باید ایمیل را باز کرده و کد را وارد کنید. 
  5. روی go to dashboard کلیک کنید.
  6. در این مرحله با دو گزینه می‌ توانید اقدام به تایید هویت خود کنید. یکی از این گزینه‌ ها ارسال پیامک روی شماره همراه شما است و گزینه دیگر اسکن QR یا کد ۱۶ رقمی اپلیکیشن Google Authentication می‌ باشد.
دوره های آموزش کار با بایننس
دوره های آموزش کار با بایننس

دوره های بورس و سرمایه گذاری

معرفی مدارک پایان دوره های آموزشی کار با بایننس

مدرک مجتمع فنی تهران قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانش پذیر قرار گیرد. همچنین دانش پذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند.

رضا شریفی ۱-بهمن-۱۴۰۲