دپارتمان دانش و سلامت مجتمع فنی تهران(میرداماد)

دپارتمان دانش و سلامت: هدف اصلی از تاسیس این دپارتمان ارتقاء سطح علمی جامعه، افزایش توانایی ها و استعداد های جوانان و فراهم کردن بستری مناسب برای ورود به بازار کار بوده است. یکی از معیار های مهم در دپارتمان دانش و سلامت به کار گیری اساتید مجرب و کار آزموده در کنار بروز ترین و مدرن ترین تجهیزات هست. همچنین نوآوری در محتوای دوره ها و آموزش ها باعث شده تا دوره های دپارتمان دانش و سلامت خاص و کاربردی باشند. دوره های فعال این دپارتمان شامل : ۱) دستیار دندانپزشکی ۲) مراقبت از پوست و زیبایی ۳) تکنسین داروخانه ۴) کمک های اولیه و فوریت های پزشکی

دپارتمان دانش و سلامت مجتمع فنی تهران(میرداماد)
دپارتمان دانش و سلامت مجتمع فنی تهران(میرداماد)

برای انتخاب دوره مورد علاقتان در لینک های زیر کلیک کنید

 

آشنایی با پر مخاطب ترین دوره های دپارتمان دانش و سلامت

امروزه رشته های مرتبط با دانش و سلامت از محبوبیت بسیاری در میان افراد برخوردار بوده و دارای بازار کار گسترده ای نیز می باشد. طوری که می توان این مشاغل را جزء پردرآمدترین رشته ها دانست. در ادامه شما را با مهم ترین و محبوب ترین رشته ها آشنا خواهیم کرد.

معرفی دستیار دندانپزشک

دستیار دندانپزشک یک عضو مهم در تیم پزشکی است که در کنار دکتر دندانپزشک یکسری از فعالیت ها را به منظور سرعت بخشیدن به روند درمان و جلوگیری از ایجاد خطا های متعدد انجام می دهد. از آنجایی که هر دکتر دندانپزشکی برای انجام کار های خود نیاز به یک الی دو دستیار دارد، بنابراین می توان گفت که حرفه دستیاری دندانپزشک از بازار کار پررونقی برخوردار بوده و در صورت کسب دانش و مهارت های آن می توان موقعیت های شغلی متنوعی ایجاد کرد. 

آشنایی با رشته کمک های اولیه و فوریت های پزشکی

کمک های اولیه و فوریت های پزشکی به مجموعه اقدامات و مراقبت هایی گفته می شود که برای زنده نگه داشتن و یا کاهش آسیب های احتمالی فردی که دچار آسیب شده است، انجام می گیرد. می توان گفت که رشته کمک های اولیه و فوریت ها علاوه بر این که بازار کار خوبی دارد، یادگیری آن برای تمامی افراد ضروری می باشد. چرا که مطمئناً هر فردی در طول زندگی خود با موقعیتی رو به رو می شود که لازم است کسی را از مرگ نجات داده و یا مصدومی را درمان کند. 

معرفی تکنسین داروخانه

به فردی که زیر نظر دکتر داروساز در محیط های مختلفی از جمله بیمارستان ها، داروخانه ها، کلینیک ها و …. وظایف مختلفی را از جمله نسخه خوانی، نسخه پیچی، تحویل دارو، کنترل انبار دارو و … انجام می دهد، تکنسین داروخانه می گویند. لازم است بدانید که امروزه با افزایش مرگ و میر و بیماری ها، به متخصصانی که در زمینه داروشناسی تخصص داشته باشند، نیاز بیشتری پیدا کرده اند. از این می توان گفت که یک تکنسین داروخانه با کسب دانش و مهارت ها و دریافت مدرک، می تواند به راحتی وارد بازار کار شود.

آشنایی با بیوتی تراپیست

بیوتی تراپیست رشته ای است که متخصصان با استفاده از مهارت و دانش تخصصی خود، به مراقبت های پوستی و زیبایی افراد کمک می کنند. از آنجایی که در دنیای امروز حفظ سلامت و زیبایی پوست از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو می توان گفت که کسب دانش و مهارت های مربوط به این حرفه می تواند بازار کار گسترده ای برای افراد ایجاد کند. 

آشنایی با بازار کار دوره های دپارتمان دانش و سلامت

بازار کار حرفه دستیار دندانپزشکی

دستیاران دندانپزشکی تحت نظارت مستقیم دندانپزشکان مجرب عمل می‌ کنند و به انجام وظایف مختلف از جمله اطلاع رسانی به بیماران در مورد بهداشت دهان و دندان، پاکسازی دهان، انجام تزریق‌ ها، تهیه مواد و ابزار لازم برای درمان دندان و همچنین در امور اداری دندانپزشکی کمک می کنند. به عبارت دیگر، حرفه دستیار دندانپزشکی وظایف مختلفی را با همکاری با دندانپزشکان برعهده دارد تا به ایجاد ارتباط موثری با بیماران و بهبود کیفیت خدمات دهی در زمینه دندانپزشکی کمک کند.

بازار کار حرفه تکنسین داروخانه

تکنسین های داروخانه نقش مهمی در داروخانه ها دارند و به داروسازان در انجام وظایف مختلف کمک می کنند. بازار کار حرفه تکنسین داروخانه شامل فروش دارو، مدیریت موجودی و تعامل با بیماران می باشد. افرادی که در این حرفه فعالیت می‌ کنند، وظایف متعدد دیگری را انجام می‌ دهند که شامل موارد زیر می‌ باشد:

  • عرضه داروها و محصولات بهداشتی:

تکنسین‌ های داروخانه مسئول فروش داروها و محصولات بهداشتی هستند. آنها با مشتریان در تعامل می باشند، نیازهای آنها را بررسی می‌ کنند و محصولات مناسب را معرفی می‌ کنند.

  • مشاوره بهداشتی:

تکنسین‌ های داروخانه آگاهی قوی در زمینه داروها و محصولات بهداشتی دارند و می‌ توانند مشتریان را در مورد محصولات متناسب و روش استفاده صحیح هدایت کنند.

  • مدیریت فرایندهای انبارداری:

به عنوان تکنسین داروخانه، باید فرایندهای انبارداری مانند تعداد موجودی ها و هماهنگی با تامین کنندگان، سفارش داروها و محصولات را مدیریت کنید.

  • مدیریت سیستم‌ ها:

تکنسین‌ های داروخانه مسئول مدیریت سیستم‌ های داروخانه هستند. آنها باید با نرم افزارها و تجهیزات فنی مرتبط آشنا باشند و از آنها به درستی استفاده کنند.

بازار کار حرفه کمک های اولیه و فوریت های پزشکی

با توجه به افزایش نیاز و توجه به مسائل بهداشت و ایمنی در جوامع امروز، بازار کار حرفه کمک های اولیه بسیار مهم و رو به رشد است. بازار هدف این بازار کار، شامل عموم جامعه است که برای نجات از حادثه و یا عواقب سنگین از جمله تصادفات رانندگی به کمک های اولیه نیاز دارند. همچنین، نیروهای امداد و نجات، نیروهای امنیتی نیز می توانند از این بازار کار بهره ببرند.

معرفی مدارک پایان دوره

مدرک دوره های دپارتمان دانش و سلامت مجتمع فنی تهران قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانشپذیر قرار گیرد. 

مدرک دانش و سلامت مجتمع فنی تهران
مدرک دانش و سلامت مجتمع فنی تهران

مزایای مجتمع فنی تهران (نمایندگی میرداماد)

  • برترین نمایندگی مجتمع فنی تهران در ایران
  • ارائه گواهی پایان دوره از مجتمع فنی تهران به عنوان معتبرترین برند آموزشی کشور
  • ارائه گواهی پایان دوره از سازمان مدیریت و پژوهش استانداری تهران (کارکنان دولت)
  • حضور اساتید به نام و برجسته در این مرکز
  • دارای مشاوران مجرب و متخصص در حوزه آموزش
  • فضای آموزشی مجهز به جدید ترین فناوری روز دنیا
  • استفاده از متد آموزشی روز دنیا بر اساس آموزش عملی و شغل محور
  • داشتن بالاترین ابزار و تجهیزات شبکه و مجهز بودن تمام سیستم های کامپیوتری به آخرین امکانات
  • دارای ایزوی تخصصی آموزشIWA۲
  • دارای ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۰۰۱۵ در خصوص کیفیت و خدمات به مشتریان

جوایز و گواهینامه های حرفه ای:

  • دریافت جایزه “اصالت کیفیت و مشتری مداری” در سال ۹۴
  • دریافت گواهینامه “مدیریت تداوم کسب و کار” از TUV آلمان
  • دریافت تندیس “فناوری و مهارت” در همایش فناوری و مهارت
  • دریافت تندیس و لوح تقدیر در جشنواره ستاره های برتر فناوری بعنوان “شخصیت محبوب”
  • انتخاب سازمان نمونه از طرف مجله سروش
دپارتمان دانش و سلامت مجتمع فنی تهران(میرداماد)
دپارتمان دانش و سلامت مجتمع فنی تهران(میرداماد)