شروع دوره ورد و اکسل (استارت آموزش Word و Excel)

شروع دوره ورد و اکسل(استارت آموزش Word و Excel)

شروع دوره ورد و اکسل (استارت آموزش Word و Excel)

شروع دوره ورد و اکسل (استارت آموزش Word و Excel): شروع دوره ورد و اکسل در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد به هنرجویان کمک می کند تا مباحث و نحوه کار کردن با این دو نرم افزار را از مقدماتی تا پیشرفته یاد بگیرند. در این دوره با استارت آموزش word و excel، هنرجویان با امکانات آن ها به طور کامل و تخصصی آشنا می شوند. تا بتوانند با استفاده از این نرم افزارها مهارت های لازم را کسب و آن را بهبود بخشند.

بعد از پایان دوره، هنرجویان می توانند با اخذ مدرک معتبری از مجتمع فنی، در بازار کار بهترین فرصت های شغلی را برای خود ایجاد کنند و در کار خود موفقیت بیشتری داشته باشند. در ادامه این مقاله اطلاعات بیشتری درباره ورد و اکسل در اختیارتان قرار می دهیم.

ورد چیست؟

مایکروسافت ورد یک برنامه ویرایشگر متن است که توسط شرکت Microsoft توسعه یافته است. از ورد برای نوشتن و ویرایش اسناد مختلف مانند نامه، گزارش، رزومه و همچنین برای ایجاد محتوای وب استفاده می شود. این نرم ابزارهای مختلفی را به کاربر ارائه می دهد تا کاربران بتوانند به راحتی اندازه متن، نوع قلم، فونت و… را تغییر دهند.

اکسل چیست؟

مایکروسافت اکسل یک برنامه صفحه گسترده (spreadsheet) است که این برنامه به کاربر امکان محاسبه فرمول های پیچیده، ترسیم نمودارها و جداول داده ها را فراهم می کند که برای تحلیل داده ها و گزارش های مرتبط با کاربردهای تجاری و بانکی بسیار کاربردی است.

شروع دوره ورد و اکسل(استارت آموزش Word و Excel)
شروع دوره ورد و اکسل(استارت آموزش Word و Excel)

شباهات های ورد و اکسل در چه چیزهایی هست؟

ورد و اکسل نرم افزارهای بسیار محبوب و مرسوم در مجموعه نرم افزارهای آفیس مایکروسافت هستند. هر کدام از این دو نرم افزار برای کاربردهای متفاوت طراحی شده اند، اما برخی شباهت هایی بین این دو نرم افزار وجود دارد. در مطالب زیر به شباهت های ورد و اکسل پرداخته خواهد شد:

  • قابلیت های آسان: نرم افزارهای ورد و اکسل از قابلیت استفاده آسان برخوردارند. همچنین، در هر دو نرم افزار می توانید با استفاده از کلیدهای میانبر مختلف به صورت سریع و آسان کارهای خود را انجام دهید.
  • ویرایشگر متنی: هر دو نرم افزار دارای ویرایشگر متنی هستند که به کاربران امکان ایجاد و ویرایش متن، را می دهند. اما ورد به صورت تخصصی به عنوان ویرایشگر متن استفاده می شود. لذا می توانید متن خود را به راحتی قالب بندی کنید و استایل های مختلف را برای متن خود اعمال کنید. هر چند در اکسل هم می توانید متن را در سلول های خود نمایش دهید.
  • جداول: هر دو نرم افزار امکان ایجاد و ویرایش جداول را دارند، اما اکسل به صورت تخصصی برای مدیریت داده ها و محاسبات عددی استفاده می شود، در حالی که ورد بیشتر برای نمایش اطلاعات در جداول و گزارشات کاربرد دارد.
  • ذخیره و بازیابی اطلاعات: این دو نرم افزار امکان ذخیره و بازیابی اطلاعات را دارند و می توانید فایل های خود را با فرمت های مختلفی ذخیره کنید.
  • به هرحال باید توجه داشت که هر نرم افزار تخصص خود را دارد و برای انجام کارهای خاصی بهتر است از نرم افزار مناسب استفاده کرد. به عنوان مثال، برای نوشتن متن و مقاله از ورد استفاده می شود، در حالی که برای محاسبات عددی و مدیریت داده ها از اکسل استفاده می شود.

یادگیری همزمان word و excel چه مزایایی دارد؟

یادگیری همزمان ورد و اکسل به شما این امکان را می دهد تا با این دو نرم افزار مهم و کاربردی در دنیای کار و زندگی آشنا شوید. در ادامه به برخی از مزایای یادگیری همزمان ورد و اکسل می پردازیم:

  • مدیریت بهتر اطلاعات: یادگیری همزمان ورد و اکسل به شما اجازه می دهد تا بهتر از همیشه اطلاعات خود را مدیریت کنید. با استفاده از ورد، می توانید محتوای متنی و تصویری خود را به راحتی ویرایش کنید. و با استفاده از قابلیت های گرافیکی اکسل می توانید داده های خود را در قالب نمودارها و چارت های گرافیکی نمایش دهید.
  • افزایش بهره وری در کار: با استفاده از این دو نرم افزار، می توانید سریع تر و بهتر از همیشه اسناد و گزارش های خود را تهیه کنید و داده های خود را به صورت مرتب و قابل فهم مدیریت کنید. این مسئله باعث می شود می شود که کار شما بسیار سریع تر و بهتر از همیشه پیش برود.
  • افزایش فرصت های شغلی: یادگیری همزمان ورد و اکسل به شما این امکان را می دهد که فرصت های شغلی خود را افزایش دهید. با تسلط بر این دو نرم افزار، میتوانید به راحتی در بسیاری از شغل ها کار کنید برای مثال:
  • حسابداری: در حسابداری، تحلیل داده های مالی و ایجاد گزارش های مربوط به عملکرد مالی سازمان از جمله اموری است که نیازمند اکسل است. همچنین، به عنوان حسابدار باید به خوبی با ورد آشنا باشید تا بتوانید گزارش های مالی و سایر اسناد مربوط به حسابداری را ایجاد و ویرایش کنید. بنابراین، افرادی که همزمان ورد و اکسل را به خوبی بلد هستند، می توانید در حوزه حسابداری به عنوان کارشناس حسابداری، حسابدار، بخش امور مالی و … کار کنند.
  • آموزش: در حوزه آموزش نیز، افرادی که با استارت آموزش word و excel در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد این دو نرم افزار را به خوبی آموختند و با گرفتن مدرک معتبر مجتمع فنی می توانند در سمینارها و دوره های آموزشی به عنوان مدرس، مشاوره آموزش و… کار کنند.
شروع دوره ورد و اکسل(استارت آموزش Word و Excel)
شروع دوره ورد و اکسل(استارت آموزش Word و Excel)

دوره های آموزش آنلاین ورد و اکسل در مجتمع فنی تهران (میرداماد)

معرفی مدارک پایان دوره تلفیقی ورد و اکسل

مدرک کلاس آنلاین Word و Excel مجتمع فنی تهران قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانش پذیر قرار گیرد. همچنین دانشپذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند.

nasim eghdam ۳۰-دی-۱۴۰۲