معرفی آموزشگاه حسابداری برتر در تهران

آموزشگاه حسابداری برتر

معرفی آموزشگاه حسابداری برتر در تهران: حسابداری یکی از پرطرفدار ترین رشته دانشگاهی می باشد که افراد زیادی در این زمینه مشغول به تحصیل هستند. متاسفانه از آنجایی که آموزش هایی که در دانشگاه ها ارائه می شود، برای ورود به بازار کار حسابداری کافی نیست، از این رو یک حسابدار نیاز دارد که با کمک آموزشگاه های حسابداری، مهارت های خود را تقویت کرده تا برای ورود به بازار کار این حرفه آماده شود. در ادامه مقاله شما را با بهترین آموزشگاه های حسابداری آشنا کرده و ویژگی های برتری آن ها را بازگو خواهیم کرد.

آموزشگاه حسابداری برتر
آموزشگاه حسابداری برتر

معرفی ویژگی های یک آموزشگاه حسابداری برتر 

دارای محیط مناسب

  • یکی از ویژگی هایی که هر آموزشگاهی برای آموزش باید آن را مهیا کند، ایجاد محیطی مناسب می باشد. محیط مناسب در یادگیری هر چه بهتر دانشجو تاثیر گذار خواهد بود و افراد را راغب به آموزش و یادگیری خواهد کرد.

برخورداری از استاتید خوب

  • مهم ترین ویژگی که یک آموزشگاه حسابداری برتر باید از آن برخوردار باشد، استفاده از اساتید برتر و فعال در زمینه حسابداری می باشد. چرا که این ویژگی، جزء معیار هایی می باشد که همه دانشجویان به آن توجه می کنند. یک استاد خوب برای حسابداری باید در انجام همه فعالیت های حسابداری ماهر بوده و بتواند تجربیات خود را هم به صورت عملی و هم به صورت تئوری در اختیار دانشجویان قرار دهد.

دارای مدرک معتبر

  • ارائه مدرک معتبر یکی دیگر از ویژگی های مهم یک آموزشگاه حسابداری برتر می باشد. در این میان لازم است بدانید که مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد یکی از آموزشگاه های برتر حسابداری می باشد که پس از اتمام دور های حسابداری به دانشجو مدرک دو زبانه و بین المللی ارائه می دهد. مدرک حسابداری مجتمع فنی تهران قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانش پذیر قرار گیرد. همچنین دانش پذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند.

برخورداری از قیمت مناسب

  • یکی دیگر از ویژگی های آموزشگاه حسابداری برتر این است که آموزشگاه دارای قیمت مناسب باشد.

دارای به روز ترین متد آموزشی

  • یک آموزشگاه حسابداری برتر باید از به روز ترین متد آموزشی را برای آموزش به دانشجویان استفاده کند. منظور از به روز ترین متد آموزشی یعنی استفاده از بهترین کامپیوتر ها و سیستم ها، استفاده از بهترین اساتید، بهترین محیط، استفاده از به روز ترین شیوه های و تکینک ها و ……

آموزش نرم افزار های حسابداری

  • از آنجایی که امروزه بیش از ۵۰ درصد کار حسابداری، استفاده از نرم افزار های حسابداری می باشد، به همین دلیل نرم افزار تخصصی حسابداری یک ابزار کار مهمی برای یک حسابدار به شمار می رود. یک آموزشگاه حسابداری برتر باید نرم افزار های مهم حسابداری را به صورت تخصصی آموزش دهد.

حسابدار کیست؟

حسابدار کسی است که نقش به سزایی در دنیای کسب و کار و تجارت دارد. یک حسابدار وظایف و مسئولیت های بسیاری دارد که مهم ترین آن ها شامل: تهیه و بررسی سوابق مالی، تهیه گزارش و ارائه آن و ثبت اطلاعات مالی می باشد. یک حسابدار علاوه بر مهارت و دانشی که باید از آن برخوردار باشد، باید یکسری ویژگی هایی از جمله پشتکار قوی، تمرکز بالا، ذهنی منظم و منطقی و …. داشته باشد. از آنجایی که امروزه تمامی شرکت ها، سازمان ها، موسسات و حتی شرکت های تازه تاسیس، نیازمند یک حسابدار می باشند، به همین دلیل شغل حسابداری یکی از پرطرفدارترین و پرونق ترین مشاغل روز دنیا به شمار می رود. از این رو آموزش صفر تا صد حسابداری در یک آموزشگاه برتر، از اهمیت بالایی برخوردار است.

وظایف و مسئولیت های حسابدار

  • ثبت اطلاعات کارکنان
  • تعیین حقوق و دستمزد
  • بررسی هزینه ها، در آمد ها، خروجی ها و ورودی ها
  • تجزیه و تحلیل روند درآمد و هزینه ها به صورت دوره ای تجزیه و کنترل آن ها بر اساس میزان بودجه
  • ارائه روش هایی برای کم کردن هزینه و افزایش در آمد
  • تهیه صورت سود و زیان، ترازنامه، وجوه نقد و … و تطبیق آن با قوانین و مقررات مالی و محاسباتی جاری کشور
  • ثبت اسناد حسابداری در دفاتر و یا نرم افزار های حسابداری
  • تهیه اظهار نامه مالیاتی، محاسبه بدهی مالیاتی، کنترل پرداخت مالیات و …. 
  • و ……

بازار کار حسابداری و موقعیت های شغلی آن

همان طور که گفته شد حسابداری از جمله مشاغلی است که بازار کار پررونقی دارد. از این رو فرصت های شغلی یک حسابدار نیز گسترده می باشد. از جمله فرصت ها و گرایش های شغلی حسابدرای می توان به حسابداری مالی، حسابداری صنعتی، حسابداری بانک ها، حسابداری بیمه، حسابداری بازرگانی، حسابداری دولتی، حسابداری مالیاتی، حسابرسی و …. اشاره کرد. که افراد می توانند با توجه به علاقه و مهارت خود، موقعیت شغلی مناسب خود را انتخاب کنند.

آموزشگاه حسابداری برتر
آموزشگاه حسابداری برتر

معرفی آموزشگاه حسابداری برتر در تهران

یکی از آموزشگاه حسابداری برتر در تهران، مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد می باشد. این مجتمع در چند سال اخیر جزء نمایندگی های برتر مجتمع فنی تهران شناخته شده است. بنابراین اگر به دنبال یک آموزشگاه حسابداری برتر می گردید، ما به شما مجتمع فنی تهران (میرداماد) را پیشنهاد می کنیم. دوره حسابداری برای افرادی از جمله، دانشجویان حسابداری، تمامی علاقه مندان به آموزش حسابداری، فارغ التحصیلان رشته حسابداری. کسانی که قصد وارد شدن به بازار کسب و کار را دارند. افرادی که به صورت تجربی وارد حرفه حسابداری شده اند. صاحبان فروشگاه یا کسب و کارهای کوچک، مدیران شرکت ها که میخواهند نظارت بر کار مالی خود داشته باشند. و …. مناسب است.

دوره های دپارتمان مالی و حسابداری در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

رضا شریفی ۲۱-بهمن-۱۴۰۲