مهارت های لازم برای عکاسی (آموزش مهارت عکاسی)

مهارت های لازم برای عکاسی (آموزش مهارت عکاسی): عکاسی یکی از پر مخاطب ترین رشته های هنری می باشد که کار کردن با دوربین (بدنه ساختمان) تا آموزش شاخه های نور را به همراه خود در آموزش دارد. این که یک عکاس آماتور با ویژگی مناسب آموزش (تئوری، کارگاهی، نرم افزار) آشنا و ترغیب برای عکاسی شود در یک دوره آموزش بسیار مهم می باشد. چرا که با دانش و درک مناسب از یک رشته درسی که بیشتر مباحث هنری در آن حاکم هست. از یک کار با دوربین به یک نگاه عکاسی تبدیل شده. و کاملاً با دانسته های صحیح و کاربردی می تواند وارد حوزه هنر، حوزه کار و بهره برداری از اطلاع درستی که دارد را انجام دهد.

آموزش مهارت عکاسی
آموزش مهارت عکاسی

آموزش مهارت عکاسی

این که در طی یک دوره آموزش، تا چه اندازه دانش پذیر مسلط به امور فنی عکاسی و عکاسی کردن، باشد بسیار مهم است. زیرا که با استفاده از آگاهی و خلاقیتی که در اختیار دارد. ماندگارترین ثبت را انجام می دهد. 

در دوربین های دیجیتال که عمدتاً ΔSLR می باشند. می توان دوره های فیلم برداری و تدوین (پریمیر و افتر افکت) را گذرانده و با این توفیق، فیلم و ادیشین مناسب آن را یاد گرفت.

در دوربین دیجیتال مخصوصا ΔSLR کاربر می تواند فیلم برداری را آموزش ببیند و بعد با دانستن نرم افزار های پریمیر و افترافکت و مباحث زیبایی شناسی و عناصر گرافیکی و اصول ترکیب بندی وارد ساخت فیلم سازی تک نفره شود. 

با دانستن تکنیک های اولیه عکاسی به صورت عملی و تئوری. و این که عکاس در کادر های مختلف چه نگاهی را به مخاطب می دهد و در ادامه آشنایی با اصول هنری عکاسی، تماما می تواند ورودی به بازار کار را راحت شروع کند و آغاز یک درآمد مکفی را ایجاد کند. 

دوره عکاسی در مجتمع فنی تهران شعبه میرداماد 

در کلاس عکاسی دیجیتال. پیش نیازی لازم نیست. و با شرکت در این دوره تخصصی، از صفر تا صد عکاسی پایه و مقدماتی را مخاطب آموزش می بیند. در دوره عکاسی دیجیتال که در مجتمع فنی تهران (میرداماد) برگزار می شود. از مباحث فنی دوربین. شناخت گرایش عکس. آشنایی با نور و نور پردازی را آموخته. تا هنرجو بتواند با اطلاعات کافی ورودی مناسبی را برای بازار کار داشته باشد. 

رضا شریفی ۱۲-اردیبهشت-۱۴۰۰