نحوه شرکت در دوره های برق

نحوه شرکت در دوره های برق

نحوه شرکت در دوره های برق

نحوه شرکت در دوره های برق: امروزه مشکل اساسی کشور ما کمبود شغل می باشد. به طوری که بسیاری از افراد که حتی از تحصیلات بالایی برخوردارند در یافتن شغل مناسب با مشکلاتی روبه رو هستند. رشته برق و الکترونیک در دسته رشته هایی قرار میگیرد که از بازار کار پر رونقی برخوردار است. چرا که تمامی نیروگاه ها، صنایع، شرکت ها و به طور کل زندگی روزمره تمامی افراد به آن وابسته می باشد.

از این رو افراد میتوانند با کسب تخصص های مربوط به این رشته به راحتی وارد بازار کار شوند. امروزه آموزشگاه های مختلفی روی کار آمده است که به صورت تخصصی به آموزش دوره های پرکاربرد رشته برق و الکترونیک پرداخته اند. یکی از بهترین این مراکز مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد است. در این مقاله قصد داریم به بررسی نحوه شرکت در دوره های برق بپردایم.

نحوه شرکت در دوره های برق
نحوه شرکت در دوره های برق

نحوه شرکت در دوره های برق

همانطور که بیان کردیم برق و الکترونیک یکی از رشته های پرکاربرد است که از بازار کار بی نظیری برخوردار است. از این رو علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کرده است که با گذراندن دوره های دانشگاهی یا شرکت در دوره و کلاس های آموزش برق و الکترونیک اقدام به کسب مهارت در این زمینه نموده اند. اولین قدم برای کسب تخصص در این رشته یافتن آموزشگاه مناسب و تخصصی می باشد که قادر به آموزش مباحث کاربردی هم به صورت تئوری و هم عملی با اساتید مجرب  در فضایی حرفه ای باشد.

بنابراین آموزشگاهی را انتخاب نمایید که از کارگاه های تخصصی در این زمینه برخوردارند و در پایان دوره مدرک معتبر به شما ارائه میدهد. در نتیجه اولین قدم برای شرکت در دوره های برق یافتن آموزشگاه تخصصی است که در پایان دوره مدرک معتبر به شما ارائه دهد. مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد یکی از بهترین و تخصصی ترین آموزشگاه ها در این زمینه می باشد که دارای کارگاه های برق، تجهیزات پیشرفته و تخصصی، انواع نرم افزارهای تخصصی و … می باشد و با بهره گیری از اساتید مجرب تمامی اصول مرتبط باشاخه های پر کاربرد برق و الکترونیک را به شما آموزش میدهد. در پایان دوره با ارائه مدرک معتبر هنرجویان  آماده ورود به بازار کار خواهند بود.

بازار کار در رشته برق و الکترونیک

  • بعد از شرکت در دوره برق فرد میتواند به عنوان برقکار در انواع محیط های ساختمانی، بیمارستانی و … مشغول به فعالیت شود.
  • با شرکت در دوره های برق فرد میتواند در کارخانه های مختلف برای کار با دستگاه ها و تجهیزات مشغول به کار شود.
  • متخصص برق و الکترونیک میتواند در اداره جات مختلف مانند ادارات برق، آب، نیروگاه ها و … فعالیت نماید.
  • فعالیت در شرکت های مختلف به عنوان فروشنده یا وارد کننده تابلو برق، یو پی اس، دیزل برق و … با کسب تخصص در دوره های برق امکان پذیر است.
  • فعالیت در انواع کارگاه های تولید و مونتاژ تابلو برق با شرکت در دوره برق امکان پذیر است.
  • متخصصان برق و الکترونیک میتوانند در شرکت های تعمیر انوع موتورهای الکتریکی شروع به فعالیت کنند.
  • با شرکت در دوره های برق علاقه مندان میتوانند در شرکت های خدماتی که در زمینه سرویس دستگاه ها فعالیت میکنند مشغول به کار شوند.
  • افراد میتوانند بعد از کسب تخصص در زمینه برق و الکترونیک مغازه الکتریکی و فروش، نصب و تعمیر لوازم برقی را راه اندازی کنند و مشغول به فعالیت شوند.
  • و …

معرفی دوره های کاربردی برق در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد 

دوره دیالوکس

  • دیالوکس نرم افزاری کاربردی می باشد که امروزه در سراسر جهان توسط مهندسان برق و الکترونیک برای طراحی و انجام محاسبات مرتبط با روشنایی داخلی و خارجی مورد استفاده قرار میگیرد. این نرم افزار از دقت بالایی برخودار است و از این رو طرفداران زیادی دارد.

دوره برق صنعتی

  • برق صنعتی موارد تخصصی بسیاری را شامل می شود که در شاخه های مختلف برق و الکترونیک کاربرد دارد و مورد استفاده قرار میگیرد. در این دوره هنرجویان تمام مهارت های مورد نیاز در زمینه تابلو برق های ال وی، ام وی، ماشین های الکتریکی، مدارات فرمان و قدرت، کار با دستگاه های مختلف و .. را آموزش میبینند و میتوانند به سرعت وارد بازار کار شوند.

دوره میکروکنترلر

  • میکروکنترلر ها قطعات کوچک الکتریکی هستند که امروزه در تمام قطعات و تجهیزات الکترونیک وجود داشته و مورد استفاده قرار میگیرند. به طوری که تمام قطعاتی را که در اطرافمان مشاهده کنیم مانند لباسشویی، ظرفشویی، تلفن همراه و … از این قطعات در ساختار خود بهره مندند. بنابراین یادگیری صفر تا صد میکروکنترلر ها برای ورود به بازار کار رشته برق ضرورت دارد.

دوره درایو AC

  • بخش جدا ناپذیر دیگر در صنعت برق و الکترونیک درایو ای سی است. چرا که با کمک این مهارت میتوان سرعت الکتروموتورها را تنظیم و کنترل کرد. درایو ای سی در میان انوع درایو ها پرکاربردتر می باشد چرا که قادر به تبدیل ولتاژ و فرکانس ثابت به متغیر است.

دوره نرم افزار  EPLAN

  • ایپلن نرم افزار تخصصی در رشته برق و الکترونیک می باشد که با استفاده از آن میتوان انواع سیستم های هیدرولیکی، الکتریکی و .. را طراحی کرد. از این رو یادگیری آن در رشته برق ضرورت دارد.

دوره مهندسی ابزار دقیق

  • مهندسی ابزار دقیق از رشته های نوظهور رشته برق و الکترونیک می باشد که نوظهور بودن آن منجر به بازار کار پر رونق آن گردیده است. شرکت در این دوره ها کمک میکند بتوانید با انواع سنسورها و نحوه کار با آن ها آشنا شوید. (مهندسی برق با گرایش های الکترونیک، کنترل ابزار دقیق)

دوره Revit MEP

  • رویت مپ نرم افزاری است که در تمام زمینه های مکانیک، الکتریک و لوله کشی کاربرد دارد و مورد استفاده قرار میگیرد. در رشته برق و الکترونیک از این نرم افزار میتوان برای طراحی و مدلسازی سیستم ها الکتریکی ساختمان استفاده کرد.

دوره plc 

  • امروزه اهمیت پی ال سی و استفاده از آن در صنعت برق و الکترونیک بر هیچکس پوشیده نیست. از این رو میتوان گفت شرکت در دوره پی ال سی و کسب تخصص در آن در رشته برق و الکترونیک  به یک ضروریت تبدیل گردیده است. امکان برنامه ریزی و کنترل انواع فرآیندهای صنعتی با کمک این قطعات امکان پذیر خواهد بود.

و….

نحوه شرکت در دوره های برق
نحوه شرکت در دوره های برق

اهداف شرکت در برترین آموزشگاه برق در تهران

  • (خرید دوره های برق)مهارت آموزی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته مهندسی برق جهت جذب در بازار کار
  • ارتقای سطح کیفی و فنی شاغلین در صنعت
  • رفع اشکال برای مهندسین با سابقه در صنعت برق
  • به روز رسانی اطلاعات دانشجویان و مهندسین برق

دوره های دپارتمان برق و الکترونیک در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

معرفی مدارک پایان دوره

مدرک دوره های برق و الکترونیک در برترین آموزشگاه برق (مجتمع فنی تهران) قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانش پذیر قرار گیرد. همچنین دانشپذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند.

maryam bagheri ۲۴-دی-۱۴۰۲