پکیج آموزش طراحی داخلی(کلاس طراحی داخلی در تهران)

پکیج آموزش طراحی داخلی(کلاس طراحی داخلی در تهران)

پکیج آموزش طراحی داخلی(کلاس طراحی داخلی در تهران): طراحی داخلی ترکیبی از هنر و علم است و هدف از آن زیباسازی فضای اطراف و استفاده بهینه از تمام فضاهای موجود می باشد. این رشته از سبک های بسیاری الگو میگیرد تا بتواند فضای مورد نظر را طراحی کند. بسیاری از افراد گمان میکنند که میتوانند فضای مورد نظر خود را طبق اصول طراحی داخلی چیدمان کنند اما در اصل طراحی داخلی باید طبق استاندارد های موجود انجام گیرد. به این منظور مراکز بسیاری به آموزش این حرفه پرداخته اند اما معتبر ترین مرکز برای آموزش طراحی داخلی مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد می باشد.

پکیج آموزش طراحی داخلی(کلاس طراحی داخلی در تهران)
پکیج آموزش طراحی داخلی(کلاس طراحی داخلی در تهران)

تاریخچه طراحی داخلی

در سال های قدیم طراحی داخلی ساختمان در واقع جزئی از پروژه ساختمان سازی محسوب می شد. با گذشت زمان و توسعه فرآیندهای صنعتی متفاوت، گسترش جامعه، ایجاد معماری های پیچیده، حرفه طراحی داخلی به وجود آمد و توجه این حرفه به کارایی درست فضا، ایجاد آسایش و آرامش برای کاربران و طراحی های مناسب منجر به پیشرفت و توسعه روزافزون آن شد. در قرن های هفدهم و هجدهم و اوایل قرن نوزده هنر طراحی داخلی به یک حرفه جدی و یکی از دغدغه ساختمان ساز ها تبدیل شد. امروزه معماران برای کامل کردن طراحی های ساختمانی خود از هنرمندان طراحی داخلی و صنعتگران مربوط به این حرفه کمک میگیرند.

طراحی داخلی به چه معناست؟

در ساختمان سازی عوامل بسیاری با هم در ارتباط هستند که منجر به ایجاد بنایی زیبا و نتیجه ای مطلوب می شوند. اولین قدم در ساخت یک بنا، طراحی آن به منظور مشخص شدن قسمت های مختلف آن می باشد. ساختمان مد نظر طبق این طراحی ساخته خواهد شد. این مراحل به طور کاملا ساده و مختصر مربوط به طراحی و ساخت ساختمان می باشد که هر کدام از این قسمت  ها توسط افراد متخصص انجام خواهد گرفت.

از مهم ترین مراحل پس از اتمام مراحل ساخت یک ساختمان، طراحی داخلی آن می باشد. شخصی که وظیفه طراحی داخی را بر عهده دارد اقدام به طراحی فضاهای داخلی مشخص شده در ساختمان مثل: اتاق ها، آشپزخانه، سالن پذیرایی و … با در نظر گرفتن کارایی فضا و  طبق استاندارد های طراحی داخلی میپردازد. و هر کدام از اجزا و وسایل را در جای مناسب خود قرار میدهد. هدف از این کار استفاده بهینه از فضای اطراف و زیباسازی محیط می باشد.

عوامل مهم در طراحی داخلی فضا

عوامل بسیاری در طراحی داخلی تاثیر میگذارد. سه نمونه از مهم ترین عواملی که در طراحی داخلی فضا تاثیرگذار است. عبارت است از:

  • هر فضا با توجه به کاربردی که دارد طراحی می شود. به طور مثال دفتر کار، اتاق کودک و …
  • بهتر است سعی کنید وسایل موجود در اتاق را به گونه ای انتخاب کنید که در فرد احساس اشتیاق و شادابی ایجاد کند و باعث بی حوصلگی نشود.
  • سعی کنید در انتخاب اجزا و لوازم به کار رفته در اتاق هارمونی و هماهنگی ایجاد کنید. اینکار باعث زیبا و منظم دیده شدن فضای اطراف خواهد شد.

♦ پس در نتیجه یکی از مهم ترین و اصلی ترین مسائل در طراحی داخلی انتخاب رنگ مناسب است.

آینده شغلی طراح داخلی

طراحی داخلی این روزها با پیشرفت چشم گیری همراه بوده و افراد زیادی را به سمت خود جذب میکند. چرا که این حرفه دارای بازار کار بسیار قوی می باشد. و علاقه مندان میتوانند با شرکت در دوره های آموزش طراحی داخلی  و دریافت مدرک مورد نیاز به سرعت وارد بازار کار شوند. پس از گذراندن دوره های مربوطه و دریافت مدرک معتبر قادر هستید هم به عنوان یک طراح مستقل به فعالیت بپرداید و هم در یک شرکت معماری شروع به کار کنید.

اما لازم است بدانید که بهتر است افرادی که دارای خلاقیت و ایده های جدید می باشند این شغل را انتخاب کنند چرا که تنها در این صورت در این حرفه موفق خواهید شد و افرادی که فقط قصد کپی و تقلید از ایده های دیگران را دارند از ورود به این حرفه جلوگیری کنند. از آنجا که این شغل مرتب در حال به روزرسانی می باشد لازم است اطلاعات خود را از طریق مطالعه یا دیگر راه ها به روزسانی کنید و مطمئن باشید آینده شغلی موفقی با انتخاب این حرفه در انتظارتان است.

مزیت های پکیج آموزش طراحی داخلی

پکیج آموزش طراحی داخلی کلیه مطالب ، اصول و استاندارد های طراحی داخلی را به صورت تخصصی به شما آموزش خواهد داد. شما با تهیه این پیکیج قادر هستید تمامی مطالب را آموزش ببینید. به طور کل از مزیت های یادگیری طراحی داخلی میتوان به این موارد اشاره کرد:

  • یادگیری این هنر به شما در پروش قدرت تخیل و خلاقیت کمک میکند. و قادر هستید مهارت ها و خلاقیت های خود را در بالا ترین سطح ممکن به کار گیرید و مورد استفاده قرا دهید.
  • شما به عنوان یک طراح داخلی میتوانید کلیه وسایل موجود را در جای مناسب خود قرار دهید و با ایده های خلاقانه در واقع یک اثر هنری و فضای دلنشین ایجاد نمایید.
  • برخلاف سایر شغل ها و حرفه ها در طراحی داخلی شما میتوانید به صورت آزادانه و مستقل برای طراحی فضا اقدام کنید.

پکیج آموزش طراحی داخلی (کلاس طراحی داخلی در تهران)

علاقه مندان به هنر زیبا و محبوب طراحی داخلی و کسانی که قصد آموزش تخصصی این حرفه را دارند. میتوانند پکیج های اموزش طراحی داخلی را تهیه کرده و کلیه مطالب لازم را آموزش ببینند. تمامی اصول و استاندارد های مربوط به این حرفه به صورت کامل و جامع در این پکیج ها آموزش داده خواهد شد.

افرادی که قصد دارند به صورت حضوری این مطالب را بیاموزند نیز میتوانند با شرکت در کلاس طراحی داخلی مجتمع فنی تهران شعبه میرداماد به صورت حضوری و با اسفاده از اساتید با تجربه این مطالب را آموزش ببیند. بسیاری از دنشجویان این حرفه که دارای تحصیلات دانشگاهی نیز هستند ممکن است مهارت لام را نداشته باشند و توصیه میشود در این کلاس ها شرکت نمایند.

پکیج آموزش طراحی داخلی(کلاس طراحی داخلی در تهران)
پکیج آموزش طراحی داخلی(کلاس طراحی داخلی در تهران)

دوره های آموزشی دپارتمان معماری و دکوراسیون داخلی در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد 

معرفی مدارک پایان دوره طراحی داخلی

مدرک دوره طراحی داخلی مجتمع فنی تهران قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانشپذیر قرار گیرد. همچنین دانشپذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند.

رضا شریفی ۱۶-بهمن-۱۴۰۲