پکیج جواهر سازی و طلا سازی در تهران

جواهر سازی و طلا سازی

پکیج جواهر سازی و طلا سازی در تهران

پکیج جواهر سازی و طلا سازی در تهران: صنف طلا و جواهر را می توان از پردرآمد ترین مشاغل روز دنیا به شما آورد. به طور کلی فرصت های شغلی مختلفی در این بازار وجود دارد که از جمله آن ها می توان به جواهر سازی و طلا سازی، فروشندگی طلا و جواهر، طراحی طلا و جواهر و … اشاره کرد. از این رو به شما توصیه می کنیم در صورتی که قصد دارید وارد بازار کار مربوط به این حرفه شوید، در ابتدای کار نسبت به یادگیری رشته مورد نظر اقدام کنید. حال سوالی که ممکن است برای شما پیش آید این است که برای آموزش جواهر سازی و طلا سازی چه باید کرد؟

در پاسخ به این سوال لازم است بدانید که راه ها و روش های گوناگونی به منظور یادگیری دانش و مهارت های مختص به طلا سازی وجود دارد. اما در این میان باید گفت که یکی از بهترین و تاثیر گذار ترین تکینک ها، شرکت در دوره پکیچ جواهر سازی و طلا سازی می باشد. بنابراین در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با پکیج جواهر سازی و طلا سازی در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد آشنا کرده و در این زمینه مطالبی را بیان کنیم.

"<yoastmark

مراحل جواهر سازی و طلا سازی چیست؟

گام اول: ایده پردازی
  • گام اول به منظور ساخت طلا و یا جواهر، ایده پردازی می باشد. در واقع هر کارخانه و یا زرگری که قصد جواهر سازی و یا طلا سازی را دارد، باید نسبت به سلایق و علایق افراد جامعه، شرایط فرهنگی، تاریخی، اقتصادی، سیاسی یه منطقه استان و حتی کشور را در نظر داشته باشد. تا بتواند در این زمینه موفق شود. 
گام دوم: طراحی و پیاده سازی
  • پس از ایده پردازی، نوبت به طراحی و سپس پیاده سازی ایده می باشد. لازم به ذکر است که یک طراح باید با توجه به اصول ساخت و ساز طلا. و عواملی مانند ریخته گری، قالب سازی، مخراج کاری و … اقدام به پیاده سازی کند.
گام سوم: قالب سازی سه بعدی
  • بعد از مرحله طراحی و پیاده سازی، نوبت به قالب سازی می رسد. لازم به ذکر است دستگاهی که در قالب سازی مورد استفاده قرار می گیرد، دستگاه پرینتر سه بعدی می باشد. 
گام چهارم: ریخته گری
  • در مرحله ریخته گری می توان با ابزار و دستگاه های مناسب و اپراتور های هوشمند، مدل دلخواه را ایجاد کرد. لازم به ذکر است که ریخته گری از جمله مراحلی است که از اهمیت بالایی در ساخت طلا و جواهر برخوردار است. چرا که در این بخش باید هر آنچه که در مراحل قبلی برای کیفیت مدل زحمت کشیده اید، جواب می گیرید.
مرحله پنجم: سوهان کاری
  • حال لازم است که با استفاده از هنر و تجربه کافی، با ظرافت و دقت سوهان کاری کرد.
مرحله ششم: مخراج کاری
  • مخراج کاری مرحله ای است. که در آن مخراج کار با دقت و ظرافت بالا، سنگ های قیمتی را بر روی پایه طراحی شده، سوار می کند. لازم به ذکر است که در این مرحله، حساسیت و ظرافت یک مخراج کار، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. (هنر مخراج کاری چیست؟)
مرحله هفتم: تمیز کاری
  • بعد از انجام مخراج کاری، نوبت به تمیزکاری می رسد. در این مرحله با جلا دادن و شست و شوی مدل، تمیز کاری انجام می شود.
مرحله هشتم: آبکاری
  • از آنجایی که آب و رنگ مدل از فاکتور های مهم می باشد. از این رو یک آبکار باید از مهارت و هوش بالایی برخوردار باشد. به طور کلی آبکار ها معمولا تمامی رنگ های طلا را دارند که مهم ترین این رنگ ها، طلای سفید، طلای زرد و طلای رزگلد می باشد.

پکیج جواهر سازی و طلا سازی در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد 

یکی از دوره های پرمخاطب در مجتمع فنی میرداماد، پکیچ طلا و جواهر می باشد. در واقع افراد با شرکت در این دوره با صفر تا ۱۰۰ مهارت های مربوط به صنف طلا و جواهر از جمله مخراج کاری، ساخت طلا و جواهر، فروش حرفه ای طلا و جواهر، گوهر شناسی، طراحی طلا جواهر به صورت دستی و با نرم افزار ماتریکس و …. آشنا شده و همچنین پس از پایان هر کدام از دوره ها، مدرک دوزبانه مجتمع فنی تهران را دریافت می کنند. سپس با استفاده از این مدرک می توانند به راحتی وارد بازار کار دلخواه خود شوند. در ادامه شما را با دیگر ویژگی های پکیج جواهر سازی و طلا سازی مجتمع فنی میرداماد آشنا می کنیم.

ویژگی های پکیج جواهر سازی و طلا سازی مجتمع فنی میرداماد
  • مهم ترین ویژگی پکیج طلا و جواهر. مجتمع فنی تهران می توان به آموزش همه مهارت های مربوط به این صنف از جمله طراحی و ساخت طلا و جواهر، فروشندگی طلا و … اشاره کرد.
  • از دیگر مزایای مجتمع فنی تهران، می توان به اعتبار بالای این مجموعه اشاره کرد.
  • در دوره جواهر سازی و طلا سازی مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد، مباحث آموزشی از صفر تا صد و به صورت تخصصی به هنرجویان آموزش داده می شود. لازم به ذکر است که مباحث ارائه شده هم به صورت تئوری و هم به صورت عملی می باشد.
  • اساتیدی که دوره طلا و جواهر را در مجتمع فنی میرداماد آموزش می دهند، دارای مهارت و تجربه های بسیاری بوده و در این زمینه فعالیت می کنند.
  • در دوره طلا و جواهر مجتمع فنی میرداماد، اساتید با به روزترین متد آموزشی را به کار برده و مطابق با استاندار های بین المللی، مباحث مربوط به دوره را از پایه تا پیشرفته آموزش می دهند. 
  • از دیگر مهم ترین ویژگی های مجتمع فنی میرداماد، می توان به ارائه مدرک دوزبانه مجتمع فنی تهران به شرکت کنندگان این دوره اشاره کرد. لازم به ذکر است که مدرک دوزبانه مجتمع فنی تهران قابل ترجمه رسمی بوده و مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد.
  • مجتمع فنی میرداماد، برای قسمت عملی پکیج جواهر سازی و طلا سازی، یک کارگاه به منظور انجام کار ها در اختیار هنرجویان قرار می دهد.
  • و …..

"<yoastmark

دوره های مرتبط به دپارتمان گوهرشناسی و طلا و جواهر در مجتمع فنی تهران (میرداماد)

معرفی مدارک پایان دوره

مدرک دوره تخصصی طلا و جواهر مجتمع فنی تهران. قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند. به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانشپذیر قرار گیرد. همچنین دانش پذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند.

رضا شریفی ۶-تیر-۱۴۰۱