چگونه ارز دیجیتال بگیریم؟

چگونه ارز دیجیتال بگیریم؟

چگونه ارز دیجیتال بگیریم؟

چگونه ارز دیجیتال بگیریم؟ در سال های اخیر با توجه به رشد روز افزون ارز های دیجیتال، این بازار توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است. از این رو بسیاری از افراد به دنبال روش هایی برای ورود به این بازار و خرید ارز های دیجتیال می باشند. به طور کلی باید گفت که روش های مختلفی برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال وجود دارد. در ادامه شما را با انواع ارز های دیجیتال و نحوه خرید آن ها آشنا خواهیم کرد.

چگونه ارز دیجیتال بگیریم؟
چگونه ارز دیجیتال بگیریم؟

چگونه ارز دیجیتال بگیریم؟

به طور کلی خرید ارز های دیجیتال شامل چند مرحله‌ می باشد. در ابتدا باید کیف پول مورد نظر خود را پیدا کرده و آن‌ را نصب کنید. سپس باید به دنبال پیدا کردن یک صرافی معتبر باشید. در مرحله‌ بعد باید با استفاده از مدارک شناسایی خواسته شده توسط صرافی مد نظر، احراز هویت انجام دهید. در آخر ارز دیجیتال مورد نظر خود را خریداری کرده و آن را در کیف پول خود دریافت می کنید.

همان طور که گفته شد، برای انجام معامله و خرید و فروش در بازار ارز دیجیتال باید به صرافی های ارز دیجیتال مراجعه کرد. ممکن است برای شما سوال پیش آید که صرافی ارز دیجیتال چیست؟ چگونه کار می کند؟ معاملات در آن به چه صورت است؟ نحوه استفاده از آن در ایران چگونه است؟ و …. در ادامه اطلاعاتی را در مورد صرافی های ارز دیجیتال ارائه خواهیم داد.

صرافی ارز دیجیتال چیست و نحوه معامله در آن چگونه است؟

Exchange (اکسچنج) یا همان صرافی ارز دیجیتال بستری است که افراد می توانند با استفاده از آن ارز های دیجیتال خود را معامله کرده و یا آن ها را به پول ملی تبدیل کنند. به بیان دیگر می توان گفت که با استفاده از صرافی می توان در قبال پول ملی، ارز دیجیتال خریداری کرد یا ارز دیجیتال خود را در ازای پول ملی یا ارز دیجیتال دیگر به فروش رساند. یک صرافی ارز دیجیتال می تواند هم یک سایت باشد و هم یک اپلیکیشن موبایل که بر روی تلفن همراه نصب می شود. در این صورت دیگر نیازی به ثبت نام یا انجام معامله به صورت فیزیکی در دفتر صرافی نیست.

لازم به ذکر است که انجام معاملات در صرافی ها بسته به نوع صرافی دارد. به طور کلی می توان صرافی ها را به دو حالت تقسیم بندی کرد. در حالت اول افراد با خود صرافی معامله می کنند و در حالت دوم صرافی به عنوان واسط بین خریداران و فروشندگان است و خودش طرف معامله نمی باشد. در این صورت صرافی از انجام معاملات مقداری کارمزد دریافت خواهد کرد.

نحوه خرید ارز های دیجیتال در ایران (چگونه ارز دیجیتال بگیریم؟)

برای معامله گران ایرانی با توجه تحریم ها، بهترین و متداول ترین راه، ثبت نام در صرافی های معتبر در ایران می باشد. در این صرافی ها می توان ریال را به بیت کوین، اتریوم، تتر و دیگر ارز های دیجیتال تبدیل کرد. حال سوال پیش می آید که چگونه می توان یک صرافی معتبر را شناسایی کرد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که یک صرافی برتر ویژگی ها و معیار هایی دارد که ادامه به معیار های یک صرافی معتبر اشاره خواهیم کرد.

ویژگی های صرافی های معتبر چیست؟

دارای قیمت مناسب

  • افراد می توانند با مقایسه قیمت صرافی ها با همدیگر، مناسب ترین قیمت را برای خرید و فروش پیدا کنند. لازم به ذکر است که قیمت مناسب نباید تنها معیاری باشد که شما بر اساس آن صرافی را انتخاب کنید.

دارای ظاهر مناسب

  • به یاد داشته باشید که معمولاً صرافی های معتبر اهمیت زیادی به ظاهر صرافی های خود می دهند. همچنین یک صرافی معتبر دارای وب سایت ها معتبر با مخاطبان بسیار خواهد بود. 

دارای پشتیبانی سایت

  • یک صرافی معتبر دارای یک تیم حرفه ای و معتبر برای پشتیبانی مشتریان خود می باشد. از اون رو شما می توانید با بخش پشتیبانی تماس گرفته و سوالات خود را از آن ها بپرسید و سپس میزان حرفه ای بودن صرافی ها را با همدیگر مقایسه کنید.

دارای شبکه های اجتماعی

  • می توان گفت که تقریباً همه صرافی های معتبر، در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرم، توییتر، لینکدین و …. فعال هستند. شما می توانید صفحات این صرافی ها را در شبکه های اجتماعی بررسی کرده و نظرات کاربران را درباره آن ها مشاهده کنید.

دارای بلاگ و سایت

  • بسیاری از صرافی های معتبر، دارای سایت ها و بلاگ هایی هستند که محتوا های آموزشی در آن قرار می دهند. صرافی ها با این کار علاوه بر جذب مشتری، موجب شناخته تر شدن صرافی خود نیز می شود. چرا که بعید است یک صرافی چنین وقت و هزینه ای را برای کلاهبرداری صرف کند. 

آموزش صفر تا صد خرید ارز های دیجیتال در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

ارز دیجیتال از جمله مهارت هایی است که همه افراد می توانند بدون توجه به سن و جنسیت و میزان تحصیلات خود برای یادگیری آن اقدام کنند. بسیاری از افراد گمان می کنند که می توانند بدون دانش و مهارت خاصی در بازار ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنند. اما باید گفت که این طرز تفکر کاملا نادرست است. چرا که کسب سود در این بازار نیازمند دانش تخصصی در این زمینه و انجام تحلیل های درست و اصولی می باشد و تنها اتکا به شانس در معاملات ایده مناسبی نخواهد بود. در واقع وارد شدن به ارز دیجیتال بدون دانش و مهارت، ریسک سرمایه گذاری را افزایش خواهد دارد.

اگر شما قصد دارید که به صورت جدی وارد بازار ارز دیجیتال شده و خرید و فروش را شروع کنید، ما به شما شرکت در کلاس های آموزش ارز دیجیتال در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد را پیشنهاد می کنیم. با شرکت در این دوره، می توانید صفر تا صد مطالب و مهارت های لازم در این زمینه را آموزش دیده و به یک معامله گر و یا یک تریدر حرفه ای تبدیل شوید.

چگونه ارز دیجیتال بگیریم؟
چگونه ارز دیجیتال بگیریم؟

دوره های بورس در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

معرفی مدارک پایان دوره ارز دیجیتال (چگونه ارز دیجیتال بگیریم؟)

مدرک دوره ارز دیجیتال مجتمع فنی تهران. قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند. به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانشپذیر قرار گیرد. همچنین دانشپذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند.

رضا شریفی ۲۱-تیر-۱۴۰۰