کسب و کارهای موفق کدامند؟

کسب و کارهای موفق کدامند؟ - محتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

کسب و کارهای موفق کدامند؟ – مجتمع فنی تهران: در ایران با وجود شرایط اقتصادی خاص حاکم بر بازار، کسب و کارهای موفق قبل از موفقیت به بقا و ماندگاری نیاز دارند. یکی از راه های ماندگاری کسب و کارهای موفق در بازار استفاده از خلاقیت و نوآوری است؛ به گونه ای که بتوان یکی از نیازهای جامعه را برطرف کرد. عموماً جامعه به سمت نوگرایی و پرهیز از تکرار پیش می رود. در جامعه و بازار ایران اگر بتوان به شیوه ای خاص، نیاز ها را دسته بندی و با خلاقیت آنها را بر طرف کرد، می توان ماندگار شد.

کسب و کارهای موفق - آموزش پرسنل سازمان - مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

پیش قدم بودن یک امر مهم برای کسب و کارهای موفق است، به صورتی که اگر یک رقیب برای آن ایده پیدا شد نتواند سریع رشد کند. یکی دیگر از راه های موفقیت در کسب و کار تغییر و تحولات داخلی است. از نیروهای آموزش دیده و حرفه ای استفاده کنید. آنها را همواره با تمامی مباحث مدیریت کسب و کار آشنا کنید. اطلاعاتشان را به روز کنید و سعی کنید ابزارها و متدهای روز دنیا را بررسی و به صورت کاربردی به آنان انتقال دهید.

کسب و کاری موفق است که ماندگار و همواره رو به تغییر باشد. تغییری که با نیازهای جامعه هم سو باشد. اگر عمر محصولتان تمام شده و می دانید که دیگر طالب ندارد خودتان را به روز کنید و از خلاقیت و ایده های دیگران در کسب و کارتان استفاده کنید.

دوره MBA با گرایش بازاریابی این نگرش را به شما می دهد تا بتوانید به موفقیت و رشد شرکتتان کمک کنید. دوره MBA یکساله با هدف نظرسنجی بازار، تدوین برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت برای محصولات و خدمات، مشتری مداری و تحول سازمان این امکان را به شما می دهد که اولاً در بازار بمانید و ثانیاً با تغییر رو به جلو حرکت کنید.

برای اطلاعات بیشتر با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید

۰۲۱-۲۲۲۲۲۸۱۶

رضا شریفی ۲-بهمن-۱۴۰۲