کلاس تخصصی افترافکت(After effect)

کلاس تخصصی افترافکت(After effect)

کلاس تخصصی افترافکت(After effect): کمتر کسی است که با نرم افزار افترافکت و کاربردهای آن در فیلم و سینما آشنا نباشد. چرا که این نرم افزار قدرتمندترین نرم افزار در زمینه ویرایش فیلم و تصویر می باشد. اگر برای شما این سوال مطرح شده است که افترافکت چیست؟ و چه کاربردی دارد؟ این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. اما توجه کنید در این مقاله تنها بخشی از اطلاعات موجود در رابطه با افترافکت را بیان میکنیم و برای آشنایی بیشتر و کسب تخصص در این زمینه باید در کلاس تخصصی افترافکت شرکت کنید.

"<yoastmark

After effect چیست؟(کلاس تخصصی افترافکت)

افتر افکت را میتوان در حوزه سینما و جلوه های ویژه مشهورترین و کاربردی ترین نرم افزار دانست که در سال ۱۹۹۳ توسط شرکت adobe طراحی و تولید شد.امروزه این نرم افزار به یکی از محبوب ترین نرم افزارها در حوزه جلوه های ویژه تبدیل شده است. از جمله کاربرد های نرم افزار After effect میتوان به کاربرد آن در حوزه فیلم سازی، در حوزه صدا، کاربرد آن در انیمیشن سازی، موشن گرافی و … اشاره کرد.

کاربرد های نرم افزار افترافکت

کاربرد After effect در موشن گرافیک(کلاس تخصصی افترافکت)

  • در بالا به این موضوع اشاره کردیم که کاربرد اصلی افترافکت در جلوه های ویژه، موشن گرافیک و یا تصاویر متحر ک می باشد. به طوری که امروزه شاهد استفاده از این نرم افزار در بیشتر پروژه های سینمایی هستیم.  به جرات میتوان گفت در اغلب برنامه های تلوزیونی مانند تبلیغات و فیلم سازی از این نرم افزار استفاده شده است.

کاربرد After effect در ایجاد جلوه های ویژه

  • حتما میدانید در هنگام ساخت فیلم و سریال اجرای صحنه هایی از آن بسیار دشوار می باشد و به این منظور باید از گروه دیگری برای ایجاد جلوه های ویژه کمک گرفته شود. از جمله صحنه های ویژه که در فیلم های تلوزیونی شاهد آن هستید میتوان به آتش سوزی، تصادف، افتادن از ارتفاع و … اشاره کرد. اما با استفاده از افترافکت قادر به ایجاد تمام صحنه هایی هستید که در ذهن دارید و انجام آن در دنیای واقعی امکان پذیر نیست. به عنوان مثال افترافکت در ساخت ربات های غول پیکر، موجودات فضایی، ایجاد انفجارهای خیلی بزرگ و … کاربرد دارد. با کمک این نرم افزار میتوانید فضایی را ایجاد کنید که اصلا وجود ندارد اما بیننده به هیچ وجه متوجه غیر واقعی بودن آن نمیگردد.(کلاس تخصصی افترافکت)

کاربرد After effect در ایجاد کامپوزیشن

  • شاید بسیار از شما با مفهوم کامپوزیشن آشنا نباشید. بهتر است بدانید در کنار هم قرار دادن چند فیلم یا ویدئو به طوری که در نهایت یک فیلم واحد تولید شود را ترکیب بندی یا کامپوزیشن میگویند. بنابراین این ترکیب را میتوان عضو جداناپذیر در صنعت سینما و در ایجاد جلوه های ویژه دانست. افترافکت ساخت ترکیب بندی را به راحتی برای شما امکان پذیر میکند و امکانات دیگری از جمله اضافه کردن اصلاحاتی در رنگ و یا نور صحنه در اختیارتان میگذارد.

کاربرد After effect در گذاشتن افکت روی فیلم های عروسی

  • جالب است بدانید با یادگیری افترافکت میتوانید روی فیلم های عروسی، افکت بگذارید. بنابراین یادگیری این نرم افزار به شما کمک میکند وارد کسب و کار مربوط به این حوزه شوید و در آمد کسب کنید.(کلاس تخصصی افترافکت)

سایر قابلیت های هیجان انگیز افتر افکت!!!

  • کاربرد After effect در ویرایش و ادیت فیلم و عکس
  • کاربرد After effect در اضافه کردن تصاویر و ویدئو های متحرک به فیلم
  • کاربرد After effect در تولید برنامه های تلوزیونی مختلف
  • کاربرد After effect در تولید انواع تیزرهای ویدئویی، تلوزیونی، تبلیغاتی و …
  • کاربرد After effect در تولید و ویرایش انواع انیمیشن کارتونی
  • کاربرد After effect در ایجاد و افزودن انواع تصاویر و جلوه های ویژه
  • کاربرد After effect در پویا کردن تصاویر و متون و هچنین ایجاد ویدئوهای سه بعدی
  • کاربرد After effect در انجام میکس و ترکیب بندی
  • کاربرد After effect در افزودن افکت به انواع فیلم و ویدئوها
  • کاربرد After effect در تولید تیتراژ فیلم
  • کاربرد After effect در طراحی و تولید استیکرهای متحرک  
  • کاربرد After effect در تولید کلیپ های آموزشی
  • کاربرد After effect در اضافه کردن انواع طرح های گرافیکی به فیلم و تصاویر

کاربران نرم افزار After effect (کلاس تخصصی افترافکت)

تفاوت دو نرم افزار After effect و Premiere

  1. اعمال ویرایش و ادیت در نرم افزار افترافکت به سختی انجام میگیرد و از این رو توصیه میشود تا حد امکان برای پروژه های بزرگ این نرم افزار مورد استفاده قرار نگیرد. اما برعکس نرم افزار پریمیر امکانات مختلفی را در اختیار کارفرمایان قرار میدهد که به راحتی میتوانند انواع ادیت و ویرایش را انجام دهند و اعمال نمایند.
  2. دیگر برتری پریمیر نسبت به افترافکت قابلیت مدیریت صدا در آن می باشد. چرا که این نرم افزار دارای میکسر صدا است. برعکس افترافکت از این ویژگی برخوردار نیست.(کلاس تخصصی افترافکت)
  3. تایم لاین در هر دو نرم افزار وجود دارد اما با یکدیگر متفاوت می باشند. از این نظر که پریمیر دارای تایم لاینی با جزئیات بیشتر است و مناسب استفاده در پروژه های بزرگ و پیچیده می باشد اما برعکس افترافکت تنها در پروژه های کوچک و ساده مورد استفاده قرار میگیرد.

"<yoastmark

کلاس تخصصی افترافکت(After effect)

همانطور که بیان شد کاربردهای نرم افزار افترافکت بسیار بالا می باشد و قابلیت های شگفت انگیزی را در اختیار افراد قرار میدهد. علاقه مندان با یادگیری این نرم افزار به راحتی میتواننددر عرصه های مختلف فیلم و سینما و یا تولید فیلم های عروسی وارد بازار کار شوند. مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد با برگذاری دوره های تخصصی صفر تا صد این نرم افزار را به صورت کاملا تخصصی به شما آموزش میدهد. در پایان این دوره ها مدرک معتبر و دوزبانه دریافت میکنید و یک مورد ارزشمند به رزومه شما اضافه می شود.

دوره مربوط به نرم افزار های ویرایش و ادیت، در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

معرفی مدارک پایان دوره 

مدرک مجتمع فنی تهران قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانشپذیر قرار گیرد. همچنین دانشپذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند.

maryam bagheri ۲۴-دی-۱۴۰۲