یادگیری نرم افزار ماتریکس

یادگیری نرم افزار ماتریکس

یادگیری نرم افزار ماتریکس

یادگیری نرم افزار ماتریکس: یکی از هنر های کاربردی که از زمان قدیم در کشور ما توجهات بسیاری را به خود جلب کرده بود و اغلب توسط استادکاران ایرانی انجام میگرفت، طراحی و ساخت طلا و جواهر می باشد. در گذشته استادکاران طراحی طلا و جواهر، از روش های دستی و سنتی به این منظور استفاده میکردند. اما با گذشت زمان و با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فناوری های مختلف برای اینکه طراحی طلا و جواهر با دقت بیشتری انجام گیرد افراد مجبور شدند به سراغ استفاده از تکنولوژی ها و نرم افزارهای مختلف بروند.

امروزه بیشتر طراحان طلا و جواهر حرفه ای برای طراحی طلا و جواهر از نرم افزار استفاده میکنند. چرا که مشتریان خواستار طرح ها دقیق و مدرن هستند و برای پاسخ به تقاضای آن ها طراحان طلا و جواهر باید با تکنولوژی های این حرفه آشنایی پیدا کنند. یکی از مهم ترین نرم افزار های مورد استفاده در طراحی طلا و جواهر نرم افزار ماتریکس است که در این مقاله قصد داریم به بررسی آن بپردازیم.(ماتریکس چیست؟ (آموزش ۰ تا ۱۰۰ نرم افزار Matrix))

"<yoastmark

معرفی نرم افزار matrix

 مارتیکس قدرتمندترین نرم افزار مورد استفاده در رشته طراحی طلا و جواهر می باشد. این نرم افزار توسط گروهی از متخصصان cad در ایالات متحده طراحی شده و قابلیت های بی شماری را در اختیار طراحان طلا و جواهر قرار میدهد. استفاده از این نرم افزار کمک میکند بتوانید مدل های واقع گرایانه و سه بعدی طراحی کنید.(یادگیری نرم افزار ماتریکس)

متخصصان حوزه طلا و جواهر با کمک این نرم افزار میتوانند طرح سه بعدی از طلا و جواهر را نمایش دهند به طوری که سایز، اندازه و استاندارهای آن کاملا دقیق باشد و بعد از اطمینان از درست بودن تمام جوانب آن اقدام به اجرای طرح خود کنند. امروزه ماتریکس به عضوی جدا ناپذیر در صنعت طلا و جواهر تبدیل گشته است. در ادامه شما را با ویژگی های این نرم افزار آشنا میکنیم: (نرم افزار ماتریکس)

قابلیت های نرم افزار ماتریکس

طراحی انواع زیورآلات
  • طراحان طلا و جواهر با استفاده از نرم افزار ماتریکس میتوانند انواع طرح و ایده های ذهنی خود را با نهایت ظرافت طراحی کنند و طرح های متنوعی را ترسیم نمایند.(یادگیری نرم افزار ماتریکس)
رندرینگ گرفتن از طرح 
  • با استفاده از نرم افزار ماتریکس میتوان کیفیت و زیبایی طرح را با شبیه سازی ارزیابی کرد و از آن اطمینان حاصل کرد.
ذخیره سازی طرح ها
  • ماتریکس دارای قابلیت ذخیره سازی است که این امکان را در اختیار طراحان طلا و جواهر قرار میدهد که بتوانند طرح های ناقص خود را ذخیره کنند و در زمان مناسب به تکمیل آن بپردازند.
امکان تغییر سایز و اندازه انگشتر
  • نرم افزار ماتریکس این امکان را در اختیار طراحان طلا و جواهر قرار میدهد که بتوانند انگشتر طراحی شده را کوچک تر و بزرگتر کنند تا از کیفیت طرح خود در اندازه و سایز های مختلف آگاه باشند.
قابلیت چیدمان برلیان بر روی زیور آلات 
  • نرم افزار ماتریکس دارای قابلیت قرار دادن خودکار برلیان های زینتی روی طرح مورد نظر می باشد.
تخمین وزن طرح ها
  • با طراحی طلا و جواهر با استفاده از ماتریکس میتوانید وزن طرح مورد نظر خود را پیش از ساخت تخمین بزنید و آن را ارزش گذاری کنید.
برخورداری از کتابخانه ای گسترده از سنگ های قیمتی
داشتن نوار ابزاری پیشرفته
  • نوار ابزار پیشرفته نرم افزار ماتریکس این قابلیت را فراهم میکند تا بتوانید پیچیده ترین طرح ها و ایده های ذهنی خود را پیاده سازی کنید.(یادگیری نرم افزار ماتریکس)

دلایل محبوبیت نرم افزار ماتریکس

امروزه ماتریکس از محبوب ترین نرم افزار های مورد استفاده در صنعت ساخت طلا و جواهر می باشد. به طوری که بسیاری معتقدند ماتریکس عضوی جدایی ناپذیر در این حرفه می باشد. مزیت های بیشمار ماتریکس روز به روز بر محبوبیت آن می افزاید. در ادامه شما را با تعدادی از دلایل محبوبیت این نرم افزار آشنا میکنیم: (دوره آنلاین نرم افزار ماتریکس (کلاس مجازی MATRIX))

  • برخورداری از سرعت، دقت و ظرافت در طراحی جواهرات
  • یادگیری آسان برای همه افراد(یادگیری نرم افزار ماتریکس)
  • نمایش طرح واقع گرایانه به مشتریان
  • برخورداری از هزینه کم و به صرفه
  • امکان تبدیل ایده پردازی ها به طرح و مدل های واقعی
  • مدلسازی طرح و ایده های پیچیده
  • امکان ارائه گزارش دقیق و کامل از متریال به کار رفته در ساخت، وزن، مساحت و …
  • و …

"<yoastmark

دوره نرم افزار ماتریکس در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

در این مقاله سعی کردیم شما را به طور مختصر با نرم افزار ماتریکس و مزیت های آن در صنعت طلا و جواهر آشنا کنیم. بی شک یادگیری این نرم افزار راه ورود به بازار کار را به روی علاقه مندان باز میکند. بنابراین تمامی افرادی که قصد کسب درآمد در این زمینه را دارند و همچنین تمامی علاقه مندان به آموزش طراحی طلا و جواهر، می توانند. با شرکت در کلاس های آموزشی نرم افزار ماتریکس در مجتمع فنی تهران شعبه میرداماد، از صفر تا صد مهارت های لازم در این زمینه را آموزش ببیند.(یادگیری نرم افزار ماتریکس) در پایان این دوره مدرک معتبر و دوزبانه دریافت میکنید و میتوانید همانند افراد حرفه ای به طراحی طلا و جواهرات بپردازید.(آموزش آنلاین مدلسازی با نرم افزار ماتریکس (Matrix))

دوره های دپارتمان گوهرشناسی و طلا و جواهر

معرفی مدارک پایان دوره

مدرک آموزش مدلسازی با نرم افزار ماتریکس (Matrix) مجتمع فنی تهران. قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند. به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانشپذیر قرار گیرد. همچنین دانشپذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند.

maryam bagheri ۳۰-دی-۱۴۰۲