عکاسی در گرما و گرد و غبار

عکاسی در هوای گرم گرد و غبار

دوره عکاسی

کلاس های آموزش عکاسی عملی و کاربردی

کلاس های عملی و کاربردی

بهترین اساتید عکاسی ایران

با حضور اساتید مجرب

آموزش 0 تا 100 عکاسی در مجتمع فنی تهران

آموزش ۰ تا ۱۰۰ عکاسی

دوره عکاسی با مدرک بین المللی

با اعطای مدرک بین المللی

 

عکاسی در دمای بالا و بیابان

عکاسی در گرما و گرد و غبار: دورجه حرارت بالا برای دوربین های دیجیتال به مراتب خطر بیشتری نسبت به دمای پایین و سرما دارد، البته امروزه بعضی از انواع دوربین ساخته شده اند تا بتوانند در دمای بیش از ۴۰ درجۀ سانتی گراد هم به خوبی عکل کنند.
به هر حال اگر قصد سفر به مناطق خشک و کویری دارید، حتماً قبل از همه مشخصات دوربین خود را در دفترچۀ راهنما مطالعه کنید نکتۀ دیگر اینکه بیشتر بدنۀ دوربین و لنزها به رنگ سیاه هستند، و اشعۀ گرما را به سرعت جذب می کنند، در چنین شرایطی دمای سایه به بیش از ۴۰ درجۀ سانتی گراد هم می رسد بنابر هرگز در اشعۀ مستقیم خورشید عکاسی نکنید.
با استفاده از نوعی پوشش پلاستیکی که یک یا دو طرف آن با فویل آلومینیومی پوشانده شده و می تواند بیشترین مقدار حرارت بدن را برگرداند یا حتی یک تکه فویل بازتابی می تواند به سرعت سایه ایجاد کند و مفید باشد به خصوص اگر دوربین روی سه پایه در آفتاب برای مدت زمانی قرار می گیرد. (عکاسی در گرما و گرد و غبار)
مجتمع فنی تهران برگزار کنندۀ دوره عکاسی، کلاس عکاسی پیشرفته در رشته عکاسی، عکاسی دیجیتال، عکاسی هنری، عکاسی صنعتی، دوره عکاسی پیشرفته با امکان ارائه مدرک عکاسی، می باشد.

| ثبت نام دوره جامع عکاسی دیجیتال و پرتره

دپارتمان آموزش عکاسی

برگزار کننده دوره های آموزشی عکاسی توسط برترین اساتید این حوزه

| ۲۸۱۶ ۲۲۲۲ – ۰۲۱

 

ویژگی های یک کلاس و دوره خوب عکاسی
بهترین اساتید عکاسی در مجتمع فنی تهران

دوربین و ذرات گرد و غبار

در محیط های گرم و خشک مانند بیابان یکی از مشکلات مهم گرد و غبار و ذرات ماسه است که با کوچک ترین حرکت و جریان هوا به وجود می آید، و تأثیرات خویش را در بخش های متحرک لنز به ویژه طوقۀ فوکوس و طوقۀ لنز بر جای می گذارد تا جایی که باعث قفل شدن این دو قسمت می شود.
اگر باد و جریان هوا وجود داشته باشد، خطر گرد و غبار نیز بسیار افزایش می یابد. برای مقابله با چنین شرایطی، روش سریع همان استفاده از کیسۀ پلاستیکی است که در بخش استفاده از دوربین در سرما، برف و باران، گفته شد. هرگز در چنین موقعیتی لنزهای دوربین دیجیتال SLR خود را تعویض نکنید مگر اینکه در مکانی دور از گرد و غبار و بسته (درون اتومبیل) قرار بگیرید.

| ثبت نام رتوش عکس

رضا شریفی ۲۴-دی-۱۴۰۲