نوردهی های ترکیبی در عکاسی

دوره عکاسی

کلاس های آموزش عکاسی عملی و کاربردی

کلاس های عملی و کاربردی

بهترین اساتید عکاسی ایران

با حضور اساتید مجرب

آموزش 0 تا 100 عکاسی در مجتمع فنی تهران

آموزش ۰ تا ۱۰۰ عکاسی

دوره عکاسی با مدرک بین المللی

با اعطای مدرک بین المللی

نوردهی های ترکیبی

نوردهی های ترکیبی در عکاسی: به این قسمت دقت کنید. پیش بینی ما این است که روش های بهتر و بیشتری برای ترکیب کردن مجموعه عکس هایی با نوردهی های مختلف به همراه افزایش دامنۀ پذیرش کل تصویر به وجود می آید. اصل اولیه روشن و آشکار است، اما تکنیک و انجام کار اغلب چنین نیست.
مثلاً یک مجموعه عکس با نوردهی های مختلف وقتی کنار هم قرار گرفتند، یکی تاریک تر، دیگری روشن تر است ولی نرم افزار، بهترین بخش های هر تصویر را با هم ترکیب می کند. بنابراین در یک توالی از چندین نوردهی، بخش هایی که به خوبی نوردهی شده اند با یکدیگر ترکیب می شوند. این شیوه با استفاده از نرم افزارهای مختلفی انجام میشود.
Photomatix یک نرم افزار اختصاصی برای این کار و همچنین HDR هست. در فتوشاپ، با انتخاب Stack Mode دو حالت Mean و Median ایجاد می شود، که محدودترند، اما باز هم مفید هستند. با این انتخاب قابل دسترس، شاید بهتر آن است که بدون دردسر با آنها کار کنید و ببینید کدام بهتر است به جای اینکه خود را غرق در تکنیک های الگوریتم ها کنید.
مجتمع فنی تهران برگزار کنندۀ دوره عکاسی، کلاس عکاسی پیشرفته در رشته عکاسی، عکاسی دیجیتال، عکاسی هنری، عکاسی صنعتی، دوره عکاسی پیشرفته با امکان ارائه مدرک عکاسی، می باشد.

| ثبت نام دوره جامع عکاسی دیجیتال و پرتره

دپارتمان آموزش عکاسی

برگزار کننده دوره های آموزشی عکاسی توسط برترین اساتید این حوزه

| ۲۸۱۶ ۲۲۲۲ – ۰۲۱

 

نوردهی های ترکیبی در عکاسی - ویژگی های یک کلاس و دوره خوب عکاسی
نوردهی های ترکیبی در عکاسی
نوردهی های ترکیبی در عکاسی - بهترین اساتید عکاسی در مجتمع فنی تهران
نوردهی های ترکیبی در عکاسی

چگونگی ترکیب کردن

بیش از یک راه برای ترکیب کردن نوردهی های مختلف وجود دارد، همان طور که در اینجا با نرم افزار Photomatix نشان داده می شود؛

  1. شش فریم، با فاصله ۱ دیافراگم نوردهی شدند انتخاب می شوند، سپس با انتخاب وضعیت align عکس ها پس از کنترل تکان ناخواسته دوربین روی یکدیگر قرار می گیرند.
  2. پنج گزینه برای ترکیب وجود دارد و بعضی از آنها به شدت نیازمند استفاده از اصلاحات منطقه ای هستند.

به یاد داشته باشید انتخاب همیشه یک امر سلیقه ای است.

| ثبت نام رتوش عکس