آشنایی با مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

مجتمع-فنی-دوره-آموزش-میرداماد-کلاس-هزینه: * این نمایندگی موفق به اخذ رتبه نمایندگی برتر در ۱۱ سال(۱۴۰۲-۱۴۰۱-۱۴۰۰-۹۰-۹۱-۹۲-۹۵-۹۶-۹۷-۹۸-۹۹) در بین نمایندگی های کل کشور گردیده است *

مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد در تاریخ ۱۵ آبان ماه ۱۳۸۹ در یکی از مناطق پر تردد شهر تهران افتتاح شد، که مدیریت مجموعه هم اکنون با جناب آقای دکتر علی دهدشتی نژاد میباشد.

این نمایندگی با مساحت بالغ بر ۱۱۰۰ متر مربع  در ۵ طبقه راه اندازی گردید که طبقه اول آن کاربری اداری و طبقات فوقانی کلاس های تئوری، کارگاه های عملی و سایت های مجهز به بهترین تجهیزات هوشمند آموزشی قرار دارند.

مجتمع-فنی-دوره-آموزش-میرداماد-کلاس-هزینه
مجتمع-فنی-دوره-آموزش-میرداماد-کلاس-هزینه

درباره مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

این مجتمع شامل هشت سایت کامپیوتر و چهارده کلاس تئوری است که سایت های آموزشی مجهز به کامپیوترهایی با بالاترین امکانات سخت افزاری و نرم افزاری ، پروژکتور ها و سیستم های آموزشی هوشمند هستند به نحوی که در پایان هر جلسه آموزشی، مطالب ارائه شده در سایت های کامپیوتری و نیز مطالب نوشته شده بر روی وایت برد عادی توسط امکانات هوشمند نصب شده در کلاس ها ، قابل عکس برداری و فیلمبرداری بوده و در انتهای کلاس به صورت فایل یا چاپ کاغذی در اختیار دانشپذیران قرار داده می شود و اتلاف وقت آموزشی برای تهیه جزوه  به طور چشمگیری کاهش می یابد.
در این نمایندگی همانطور که اشاره کردیم از جدیدترین امکانات و تجهیزات آموزشی هوشمند موجود در مراکز آموزشی دنیا استفاده شده است و همواره هدف این نمایندگی آموزش با بالاترین حد کیفیت، بدون اتلاف وقت در کلاس های آموزشی است و همین امر این مرکز آموزشی را به عنوان یکی از مراکز آموزشی هوشمند ایران مبدل نموده است. همچنین فضای زیبای آموزشی به عنوان یکی از ویژگی های مثال زدنی این مرکز به شمار می رود که به جرات می توان گفت جزو برترین های کشور است.

دانشجویان با شرکت در کلاس های آموزشی این مرکز، می توانند آموزش های گروه زبان های خارجی، IT، حسابداری، بورس و سرمایه گذاری، نرم افزارهای تخصصی فنی و مهندسی، سینما و عکاسی، هنر و معماری، فرهنگ و هنر، آموزش های سازمانی و مدیریت و کسب و کار را با کیفیت هر چه تمام با بهترین اساتید کارآزموده فرا بگیرند.

تمامی دوره های مربوط به این گروه ها  در بخش دریافت تقویم آموزشی در صفحه اصلی سایت قابل مشاهده میباشد، همچنین اگر کاربری تمایل به ثبت نام در دوره ای را داشته باشد علاوه بر ثبت نام حضوری میتواند از بخش دوره های در حال شروع دوره مد نظر خود را انتخاب و به صورت اینترنتی ثبت نام و پرداخت نماید.

مجتمع-فنی-دوره-آموزش-میرداماد-کلاس-هزینه
مجتمع-فنی-دوره-آموزش-میرداماد-کلاس-هزینه

مزیت رقابتی این مجتمع

از مواردی که می توان به عنوان مزیت رقابتی این نمایندگی با دیگر مراکز آموزشی موجود، اشاره کرد عبارتند از:

  • دارا بودن مدارک علمی دانشگاهی و مدارک علمی بین المللی مدرسین این نمایندگی
  • دارا بودن مدارک و اساتید برترین نمایندگی در کل کشور
  • عدم اتلاف وقت در کلاس های آموزشی  و مفید بودن تمام ساعات آموزشی کلاس با استفاده از جدیدترین سیستم ها ی آموزشی هوشمند
  • برگزاری تخصصی دوره های آموزشی از جمله دپارتمان های مدیریت، طراحی لباس و …، ویژه بازار کار و کاملا کاربردی
  • ارائه مدرک معتبر فارسی و انگلیسی، قابل ترجمه رسمی، مورد تائید دادگستری و وزارت امور خارجه ویژه مهاجرت
مجتمع-فنی-دوره-آموزش-میرداماد-کلاس-هزینه
مجتمع-فنی-دوره-آموزش-میرداماد-کلاس-هزینه

•استفاده از جدیدترین متد آموزشی با CD های ویژه کمک آموزشی در کلاس های زبان
•داشتن بالاترین امکانات و تجهیزات شبکه و مجهز بودن تمام سیستم های کامپیوتری به آخرین امکانات و در اختیار قراردادن همه نوع امکانات کامپیوتر به دانشجویان
•امکان استفاده دانشجویان از کامپیوترهای سایت ها در خارج از ساعات کلاس بدون دریافت هزینه
• داشتن امکانات رفاهی مناسب و مدرن، دارا بودن معماری خاص و زیبا و مدرن، فضای آموزشی زیبا با حفظ هارمونی رنگ ها در سایت ها، کلاس ها و دیگر قسمت های مجموعه
امید است با استعانت از خدای متعال، با سرلوحه قرار دادن شعار صداقت، کیفیت آموزشی برتر و نیروی انسانی کار آزموده بتوانیم گامی در جهت ارتقای سطح علمی مشتاقان علم و هنر برداریم.

* این نمایندگی موفق به اخذ رتبه نمایندگی برتر در ۵ سال  (۹۶-۹۵-۹۲-۹۱-۹۰) در بین نمایندگی های استان تهران گردیده است *