دپارتمان آموزش فنی و مهندسی

دپارتمان آموزش فنی و مهندسی مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد در راستای پیشرفت و افزایش سطح آگاهی و مهارت تخصصی دانشپذیران به پشتوانه برخورداری از مدرسین مجرب و با سابقه از سال ۱۳۸۹ راه انداری شده و هم اکنون در هفت گروه تخصصی با برگزاری دوره ها و کلاسهای آموزشی فنی و مهندسی در حال فعالیت است.
مزیت هر فناوری جدید، توسعه توان آدمی است.ظهور هر فناوری جدید می تواند روش زندگی و کار افراد را متحول کند و از آنجایی که بشر همواره مقهور تکنولوژی و فناوری ساخت دست خویش بوده است. این بار نیز بایستی در برابر آن سر تعظیم فرود آورد و با آموزش صحیح خود را با شرایط سازگار نماید.

دپارتمان آموزش فنی و مهندسی
دپارتمان آموزش فنی و مهندسی

دپارتمان فنی و مهندسی

دپارتمان فنی و مهندسی با هدف سرعت بخش ورود هنرجویان به بازار کار فعالیت میکند. هنرجویانی که گذراندن دوره های فنی و یا حتی دانشگاهی برای ورود به بازار کار کافی نبوده و با ثبت نام دوره های مختلف فنی و مهندسی مجتمع فنی تهران علوم روز و مورد نیاز بازار کار را فراگرفته و به صورت هدفمند روی شاخه کاری مورد نظر آموزش عملی میبینند.

در تمامی دوره های معماری و صنعتی علاوه بر داشتن مدارک تئوری و دانشگاهی، تسلط به نرم افزارهای کامپیوتری آن رشته نیاز اصلی شرکت ها و گروه های کاریست. دپارتمان فنی مهندسی با بهره گیری از مدرسین فعال در بازار کار و مسلط به هرکدام از شاخه های هنری و فنی تمرکز خود را بر روی آموزش نرم افزار های به روز کرده که با همین گرایش نرم افزاری هنرجویان و دانشجویان به سمت بازار سوق داده می شوند. دانشجو با توجه به اتمام دوره و داشتن مدرک، بار علمی و تئوری خوبی ندارد و از نظر علمی و فنی نیز اصلا به روز نیست و اطلاعاتی بسیار مختصر دارد در صورتی که شرکت ها و گروه های کاری توقع بالا از پرسنلی که مورد مصاحبه قرار می گیرند.

 

برای انتخاب دوره مورد علاقتان در لینک های زیر کلیک کنید

مخاطبین دپارتمان فنی و مهندسی

دانشجویان و فارغ التحصیلان در رشته های گرافیک، مهندسی صنایع، مهندسی مکانیک، ریاضی و آمار، مهندسی عمران، نقشه برداری و مهندسی معماری می توانند از آموزش دورههای فنی مهندسی در این دپارتمان بهره مند شوند. همچنین شاغلین در صنعت نیز به منظور ارتقای دانش و مهارت خود در محیط کار، می توانند از آموزش علوم مهندسی استفاده نمایند.

اهداف کلاس های دپارتمان فنی و مهندسی

مهارت آموزی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های گرافیک، مهندسی صنایع، مهندسی مکانیک، ریاضی و آمار، مهندسی عمران، نقشه برداری و مهندسی معماری جهت جذب در بازار کار
ارتقای سطح کیفی و فنی شاغلین در صنعت
به روز رسانی اطلاعات دانشجویان و مهندسین رشته های گرافیک، مهندسی صنایع، مهندسی مکانیک، ریاضی و آمار، مهندسی عمران، نقشه برداری و مهندسی معماری

دپارتمان آموزش فنی و مهندسی
دپارتمان آموزش فنی و مهندسی

مهارت های اکتسابی با شرکت در دوره های فنی و مهندسی

شرکت در دوره های دپارتمان فنی و مهندسی دروازه ای به سوی دنیایی از فرصت های شغلی و حرفه ای مختلف را به روی شما باز میکند. علاقه مندان با یادگیری دوره های موجود در دپارتمان فنی و مهندسی می توانند مهارت های مرتبط با صنایع مختلف را به دست بیاورند در نتجه به یک فرد حرفه ای تبدیل میشوند. در ادامه مهم ترین مهارت هایی که با شرکت در کلاس های فنی و مهندسی مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد به دست می آورید را معرفی میکنیم:

  • آشنایی با تکنولوژی های جدید:

با شرکت در دوره های دپارتمان فنی و مهندسی، می توانید با تکنولوژی های جدیدی که در صنایع مورد استفاده قرار می گیرند، آشنا شوید و یاد بگیرید چگونه از آنها استفاده کنید. از جمله این تکونولوژی ها میتوان به نرم افزارها، سیستم ها و تجهیزات مرتبط با حوزه یا حرفه های مختلف اشاره کرد.

  • مهارت های فنی:

با کسب مهارت های فنی و مهندسی، می توانید برخی از توانایی های تخصصی فنی را در زمینه های مختلفی مانند عمران، نقشه برداری، مکانیک و … کسب کنید. این مهارت ها شامل دانش فنی، تجربه کاری و مهارت های عملی است تا بتوانید به خوبی در حوزه مربوطه به فعالیت بپردازید.

  • مهارت های مهندسی:

با شرکت در دوره های فنی و مهندسی، به طور کامل با مفاهیم و مهارت های مهندسی آشنا میشوید و یاد میگیرید چگونه مشکلات را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین راه حل را ارائه دهید. این توانایی ها شامل مهارت های تحلیلی و مهندسی است که به شما کمک می کند به راحتی با چالش ها و مسائل پیچیده رو به رو شوید و بدون نگرانی به برطرف کردن آن ها در محیط کاری خود بپردازید.

  • مهارت های کار گروهی:

بسیاری از دوره های فنی و مهندسی شامل پروژه ها و تمرینات گروهی هستند که امکان همکاری با دیگران را فراهم می کنند. دانستن اینکه شما در موفقیت یک پروژه سهیم بوده اید یا راه حلی برای یک مشکل واقعی ایجاد کرده اید، می تواند اعتماد به نفس و رضایتان را افزایش دهد.

معرفی مدارک پایان دوره دپارتمان آموزش فنی و مهندسی

مدرک دپارتمان آموزش فنی و مهندسی مجتمع فنی تهران قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانشپذیر قرار گیرد. 

مدرک فنی مهندسی مجتمع فنی تهران
مدرک فنی مهندسی مجتمع فنی تهران

مزایای مجتمع فنی تهران(نمایندگی میرداماد)

  • برترین نمایندگی مجتمع فنی تهران در ایران
  • ارائه گواهی پایان دوره از مجتمع فنی تهران به عنوان معتبرترین برند آموزشی کشور
  • ارائه گواهی پایان دوره از سازمان مدیریت و پژوهش استانداری تهران(کارکنان دولت)
  • حضور اساتید به نام و برجسته در این مرکز
  • دارای مشاوران مجرب و متخصص در حوزه آموزش
  • فضای آموزشی مجهز به جدید ترین فناوری روز دنیا
  • استفاده از متد آموزشی روز دنیا بر اساس آموزش عملی و شغل محور
  • داشتن بالاترین ابزار و تجهیزات شبکه و مجهز بودن تمام سیستم های کامپیوتری به آخرین امکانات
  • دارای ایزوی تخصصی آموزش IWA۲
  • دارای ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۰۰۱۵ در خصوص کیفیت و خدمات به مشتریان

جوایز و گواهینامه های حرفه ای:

  • دریافت جایزه “اصالت کیفیت و مشتری مداری” در سال ۹۴
  • دریافت گواهینامه “مدیریت تداوم کسب و کار” از TUV آلمان
  • دریافت تندیس “فناوری و مهارت” در همایش فناوری و مهارت
  • دریافت تندیس و لوح تقدیر در جشنواره ستاره های برتر فناوری بعنوان “شخصیت محبوب”
  • انتخاب سازمان نمونه از طرف مجله سروش

22 thoughts on “دپارتمان آموزش فنی و مهندسی

    • میگوید:

      سلام
      شما با شرکت در دوره مورد نظر، می توانید پس از اتمام کلاس، مدرک دو زبانه و بین المللی دوره را دریافت کنید. مدرک دپارتمان آموزش فنی و مهندسی مجتمع فنی تهران قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد

    • میگوید:

      سلام برای اطلاع از جزئیات دوره با مجتمع فنی تهران (میرداماد) تماس بگیرید و با مدیر دپارتمان فنی و مهندسی مشاوره کنید. ۲۲۲۲۲۸۱۶

    • میگوید:

      سلام
      مباحث مربوط به دوره های فنی و مهندسی هم به صورت تئوری و هم به صورت عملی آموزش داده می شود.

    • میگوید:

      سلام
      اساتید مجتمع فنی تهران (میرداماد) از برترین و حاذق ترین اساتید بازار هستند که هر کدام از این اساتید سابقه فعالیت در حوزه مربوط به خود را دارند.

    • maryam bagheri
      maryam bagheri میگوید:

      سلام وقت بخیر
      بعد از پابان دوره مدرک معتبر و دوزبانه مجتمع فنی تهران دریافت میکنید که مورد تایید قوه قضاییه و وزارت امور خارجه می باشد.

    • maryam bagheri
      maryam bagheri میگوید:

      سلام وقت بخیر
      بله امکان پرداخت اقساطی هم وجود دارد. برای اطلاع از شرایط پرداخت اقساط و دریافت مشاوره رایگان با شماره ۲۲۲۲۲۸۱۶ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *