سمینار آشنایی با راز ثروت آفرینی در بورس

سمینار آشنایی با راز ثروت آفرینی در بورس: همه ما از درآمد بیشتر و سرمایه گذاری استقبال می کنیم و همیشه تمایل داریم تا راهی مطمئن برای افزایش سرمایه یا پس انداز خود پیدا کنیم. برخی افراد بورس را به عنوان پیشنهادی برای سرمایه گذاری آسان و برخی دیگر به عنوان مثالی از نحوه شکست خود می شناسند. اما اگر می خواهید در این حوزه فعالیت داشته باشید، می بایست تعریف های تجربی و احساسی و گاهاً ضد و نقیض دیگران را نادیده گرفته و با مطالعه منابع مختلف و شرکت در دوره های متنوع سرمایه گذاری، خود را آماده ورود به این دنیای پرهیجان نمایید.

ما در این سمینار قصد داریم تا شما را با عوامل علمی و تخصصی موفقیت در بورس و نحوه کسب درآمد اصولی در این حوزه آشنا نموده و شما را برای ورود به دنیای سرمایه گذاری آماده نماییم.

نکته قابل ذکر این است که ورود به دنیای سرمایه و بورس شما را یک شبه پولدار نمی کند! و شرکت در این سمینار تنها به کسانی توصیه می گردد که برای دنبال نمودن اهداف خود آماده یادگیری و تلاش باشند.

مخاطبان این سمینار و دوره های مربوطه، افراد علاقه مند به ارتقاء سطح درآمد و کسب ثروت بیشتر اعم از تجار، کارمندان، مدیران سطح عالی و میانی و … می باشند. البته با توجه به مباحث علمی دوره ها، تحلیل گران و کارشناسان باسابقه بازار سرمایه نیز می توانند با شرکت در آن از مزایای این دوره ها بهره مند گردند.

لازم به ذکر است شما تنها با شرکت در این سمینار گواهینامه معتبر از مجتمع فنی تهران دریافت می نمایید و می توانید به عنوان یک فرد مستقل آشنا با اصول و فنون این صنعت، شروع به فعالیت نمایید.

** تسهیلات و تخفیف های ویژه ثبت نام در دوره های تخصصی بورس مجتمع فنی تهران (نمایندگی میرداماد) انحصاراً برای شرکت کنندگان این سمینار در نظر گرفته شده است. **